(22.tuzak)

25 4 0
                                    

Üçüde içeri geçer fakat evin içi dışarıdan daha büyük ve güzeldir. Armin ile eren hayranlıkla evi seyrederken hisaki bunu böler.

Hisaki: ben acıktım. Konuşmadan önce üçümüz birlikte bir güzel akşam yemeği yiyelim mi?
Eren: farketmez
Armin: o-olur

Akşam olur. Hisaki masanın başına eren ile armin ise yan yana oturur. Birlikte yemeklerini yiyip sohbet ederler.

Hisaki: Armin gerçekten bu parlak ışıkla birlikte saçların çok güzel görünüyor.
Armin: t-teşekkür ederim.

Eren bıkkın bir şekilde hisakiye cevap verir.

Eren: artık konuya geçsek mi?
Hisaki: olur ama ondan önce güzel kan kırmızısı şarap içelim olur mu?
Eren: hisaki sen bizimle dalgamı geçiyorsun? Konuşmaya geldik seninle sen ise-
Hisaki: eren lütfen hiç kimseyle böyle akşam yemeği yeme fırsatı bulamadım. Şimdi çalışana söyleyeyim 3'müzede şarap getirsin ama ondan önce benim bir işim var hemen geliyorum.
Eren: pekala

Hisaki hızlıca çalışan mutfağına gitti ve cebinden bitane bayıltıcı ve hareket bile ettiremiyecek bayıltıcı ilacı çıkardı.

Hisaki: hey Tom bana bak
Tom: buyurun hisaki-sama
Hisaki: sana bu iki ilacı veriyorum. İkisinide ayrı 2 şarap bardağına dök benimki normal olsun.
Tom: pekala efendim.

Tom şarapları hazırlar

Hisaki: hangileri farklı şimdi
Tom: efendim sağdaki normal bayıltıcı ilaçlı olan soldaki diğer bayıltıcı ilaçlı olan sizinkide ortadaki efendim.
Hisaki: tamam Tom şimdi bu 3'nüde aynı şekilde tepsilere koy. Şu normal bayıltıcı olanı kahverengi saçlıya ikinciyide sarışın olanın önüne koyacaksın tamammı?
Tom: tamam efendim

Hisaki mutfaktan çıkar ve erenlerin yanına oturur.

Hisaki: kusura bakmayın sizi beklettim. Azıcık işim çıktı.
Armin: sorun değil

Çalışan gelir ve elindeki tepsideki sarapları paylaştırır.

Tom: buyurun efendim şaraplarınız

Eren/Armin: teşekkür ederiz

İkiside şaraplarını yudumlarken eren söze geçti.

Eren: peki hadi anlat hisaki
Hisaki: peki anlatayım. Evet nerde kalmıştık doğru Mike luzz benim kardeşimdi.

Hisaki kardeşi ile ilgili hayat hikayesini anlattı. 10 dakika sonra Armin ile erenin başı dönmeye başladı.

Hisaki: sonrada... Siz iyimisiniz?
Eren: ş-şey lavabo ne tarafta
Hisaki: ilerde solda eren yeager...

Eren tam yürümeye çalışacakken bir anda şarabın etkisiyle yere yığıldı. Arminin ise başı dönüyordu.

Armin: s-sen şarapların içine ne kattın...
Hisaki: hiçbirşey sadece seni sakinleştirecek bir ilaç...
Armin: sen nasıl-

Armin lafını bitiremeden bayıldı. Hisaki yerdeki armini kucaklayıp kendi odasına götürdü. Görevlilerden birine seslendi. görevli erenide bir odaya kitledi.
Hisaki armini kendi yatak odasına götürdü. Ve üstünü çıkarıp ona mavi renkte güzel bir gecelik giydirdi. Sonrada onu düz bir şekilde yatağa yatırdı.

Hisaki: ağhh bu gecelik gözlerinle çok yakıştı.

Hisaki arminin üstüne çıktı ve boynunu öpmeye başladı. Armin ise birazcık ayık bir sesle eren diye sayıklıyordu.

Armin: eren...
Hisaki: eren yok eskisi gibi artık benim oyuncağımsın...

Hisakinin eli arminin altına gidiyordu. Arminin altını okşamaya başladı.

Armin: ığhh eren...
Hisaki: hoşunamı gidiyor yoksa?

Hisaki arminin bütün vücudunu öpücüklerle doldurdu. En son bu öpücüklerle yol çizdi.

Eren'den

Eren azcık baygındı fakat bilerekten baygın numarası yapıyordu. Erene bu tür ilaçlar fayda etmezdi. Eren hisakinin böyle birşey yapacağını tahmin etmişti bu yüzden armine birşey olmadan hemen bu güvenlikten kurtulmalıydı. Eren zamanı gelince ayaklandı ve güvenliğin kafasına bitane yumruk geçirdi. Sonrada arminin olduğu odayı aramaya koyuldu.
Odayı kısa zamanda buldu ve kapıyı dinlemeye başladı. İçerden kesik kesik inleme sesleri geliyordu.

Hisaki: hoşuna gidiyor değilmi?
Armin: ığhhh e-eren kurtar beni
Hisaki: sana kaç kere dicem artık eren yok bundan sonra benimsin. Eğer benimle olursan sana hergün böyle zevk dolu geceler vericem.

Hisaki bu sefer arminin altını yalamaya başladı.

Armin: ağhhhh e-eren kurtar beni lütfen

Armin ağlamaya başladı. Şuan kaçabilmeyi o kadar istiyorduki ama ilacın yan etkisiyle bedenini kıpırdatamaz hale geldi.
Eren ise kapının dışından duyduğu son seslere dayanamadı ve kapıya bitane sert bir tekme geçirip kapıyı kırdı.

Hisaki: HA SEN NASIL!!
eren: ULAN SENİ OROSPU EVLADI!!

Eren hisakiyi yakaladı ve ona yumruklar yağdırmaya başladı. Hisakiyi yere yatırdı ve kafasını yumruklaya yumruklaya dövmeye devam etti. Hisakinin ise yüzü kanamaya morarmaya başladı. Eren yoruldu ve hisakiyi öylece bıraktı. Daha sonra ayağa kalktı ve yatakta düz bir şekilde halsız halde yatan armini gördü. Armin ise yüzünü erene çevirdi. gördü.

Armin: e-eren

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Armin: e-eren

𝙶𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧ 𝚅𝚎 𝙶𝚎𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔 (Eremin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin