10. Kıdemli Yüzbaşı Deniz Eren Göksel

27.1K 1.3K 235
                                    

Ruh Hastası Komutan: Teveccühünüz Efenim 🙃

_____________________________

Öten kuş sesleriyle uyandım demek isterdim ama uyumamıştım ki uyanayım .

Geceden beri kod yazmaktı , güvenlik duvarı açığı bulmaktı derken geceyi gündüze bağlamıştım sonunda, sabaha doğru da Rana arayıp bir hışımla askeriyeye gel diyince el mecbur uyumadan kendimi dolabın önünde bulmuştum .

Önemli bir şey olmalıydı , o yüzden biraz daha resmi giyinmem gerekti .
Dolabın kapağını açıp şöyle bir baktım .

Aynı zamanda rahatlığıma çok düşkün biriydim . Orta yolu bulup gri ,keten bir takım elbiseye karar verdim en sonunda .

 Orta yolu bulup gri ,keten bir takım elbiseye karar verdim en sonunda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Arabamın anahatarlarını da alıp çıktım nihayetinde evden .
Topuklu ayakkabı çok severdim ama canımı acıttığı için giymezdim bende işte böyle bir değişiktim .
Ama bu gün bir değişiklik yapıp giymiştim .

Merdivenlerden paytak adımlarla anca inebilmiştim, ipince ,uzun topuklarla anca bu kadar oluyordu .
Son basamağı da inip dein bir nefes verdim .

Zaten aç aç sabahın köründe gidiyordum askeriyeye bir de son kalan canımı da bu merdivenlerde verecektim bir gün .

Arabaya binip hızla yola koyuldum , askeriye biraz uzakdı buraya, yaklaşık 1 saatte giderdim , birde merdivenlere oyalanınca iyice geç kalmıştım . Rana bu sefer derimi yüzerdi .

Geçen sefer gittiğimde bana bir iş teklif etmişti , daha doğrusu albay ile birlikte bir olup beni ikna etmeye çalışmışlardı .

Yaptığım işi , ne kadar iyi olduğumu bildiklerini vesaire söyleyip bana askeriyede siber güvenlik kısmında çalışmam için bir teklif sunmuşlardı.

Genel olarak masa başıydı iş . Siber bir iş olduğu için tam alanımdı .
Bir kaç kere de bakanlığa ,askeriyeye operasyonlarda yardımım dokunmuştu ama hiç bir zaman kalıcı bir iş düşünmemiştim . Bu teklifi sunmalarındaki sebep ise güvenilir biri olmammış .

Açıkçası bir gururum okşanmıştı ama yapabilir miydim bilmiyorum .
Tüm olanlardan sonra tekrar o askeriye ortamına girebilir miyim veya oradaki askerlerin yüzlerine nasıl vicdan azabı çekmeden bakabilirim onu da bilmiyorum .

3,4 gün geçmişti teklifin üzerinden .
Büyük bir ihtimal ise şimdi sonucu öğrenmek istiyorlardı .
Ben ise hala bir karara varmamıştım .

Düşüncelerden sıyrılıp barikattan geçtim yavaşça .
Ziyaretçi otaparkı yine yarı doluydu . Boş bir yere park ettim hemen .
Oyalanmadan arabadan çıkıp koyu yeşil binanın önüne yürüdüm yavaşça .
Koskocaman tabela içimi yaktı yine her zamanki gibi .

Grup Askeriye | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin