-Hayalet Timinin Gevşekleri -
Grup Açıklaması : Siz dahil değilsiniz Deniz Komutanım.0521*[siz] gruba eklendiniz
Gruptan çık <
Tamam<Siz: Merhaba.
_______________________
Siz: Merhaba0555: oha
0544: Kıza bak lan aklına esince grup hackliyor .
0532: Yol geçen hanı mı bura gelen hackliyor giden heckliyor
0555: Mal ikiside aynı kişi
0532: Ha sen Eftelya'sın
Siz: Evet . Sende Boran olmalısın .
0532: Anasını satayım adımı biliyor .
0555: Zevzek misin oğlum sen . Profilinde adın soyadın yazıyor ya .
0532: Haaa dur unuttum ben onu .bir an kendimi kaptırdım ya ondan şey ettim .
0544: Ne oldu yine simge diye mi atıp tutacaksın hdjdjdks
Siz: Hayır . O olay halloldu ,ben başka bir şey için buradayım .
0544: Dinliyoruz
0532: Ne oldu bir ciddileştin muhbir fjfjdjdj
Siz : Komutanınız nerede ?
Siz: Önemli bir konu .
0532: Çok girmez o , bu gruba .
0532: Çok önemliyse ben bir çaldırayım istersen .
Siz : Biraz önemli bir konu ,aslında direkt askeriyeye gidecektim ama bir kaç aksaklık oldu gidemedim .
Siz: En yakın siz vardınız ulaşabileceğim .
0555: Bak merak ettim ha şimdi
0532: Aradım komutanımı ,bir güzel fırça yesem de .
0544: senin kaderin be kartal bu
0532 : He amk ya sorma
0551: Ne vardı?
0551: Burası aklına esince hackleyebileceğin , ergence işlerini dahil edebileceğin bir yer değil .
0551 : Bu bir suç biliyorsun değil mi ?
0551: Biz de senin keyfinin uşağı değiliz . Çağırdığın zaman gelecek , kafana esince defolup gideceğin .
Siz : Öncelikle kelimelerinize dikkat edin Komutanım .
Siz: Eğer cidden önemli bir konu olmasaydı emin olun sizi bir daha rahatsız etmezdim .
Siz: Bana en yakın ulaşabileceğim siz vardınız .
0551 : İyi. Anlat dinliyorum.
0551: Eğer geçenki gibi ergence bir olay ise kapınıza gelecek olan polislere anlatırsınız derdinizi .
Siz: Bu saçma tavırlarınızı başta bir kenara bırakın . Anlamıyorum ki sizi nasıl bu kafayla asker yaptılar .
0551: Nasıl konuşacağımı sana sormayacağım herhalde . Ben de anlamıyorum ki sen nasıl bu beyinle hayatta kalıyorsun .
Siz: Siz nasıl hayatta kalıyorsanız bende öyle kalıyorum . Merak etmeyin komutanım .
Siz: Konuya gelecek olursak .
Siz: MİT'in uzun süredir aradığı Akif adlı terörist hakkında bir kaç bilgiye sahibim .
Siz: *Konum şu anlık bu konumda bulunuyor . Ama 2,3 hafta içinde yer değiştirmesi muhtemel .
Siz: Ve şimdi ki atacağım konumda ise bu ay içinde herhangi bir eylem veya ayaklanmada arka planda silah ve uyuşturucu ticareti dönecek .
Siz: *Konum
0551: peki sana güveneceğimi kim söyledi ?
0551: Senin gibi herhangi biri böyledine önemli bilgilere nasıl ulaşabilir ?
Siz: Ona bakılırsa senin gibi egolu ,burnu havada ve askerlik gibi kutsal mertebeye hiç layık biri durmayan birisin .
Siz : Yoks ajan mısın ?
0551: Benim kim olduğumu herkes biliyor da , sen simgenin sana tüm yaptıklarını ve tüm yapacaklarını hak eden biri olduğun kesin .
__________________________
Merhabalar.
Bölümler kısa ama gün içinde çok bölüm atmaya özen göstereceğim.
Hatalarım varsa buraya >
İstekleriniz buraya >
Yıldıza basarak gözleriniz gibi kalbimi de parlatmayı, yorum yaparak değerli düşüncelerinizi naçizane ben ile paylaşmayı ve kendinize çok iyi bakmayı unutmayınız <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup Askeriye | Yarı Texting
Genç Kurgu0544: Sen ciddi ciddi bu grubu hackledin? 0532: Allah için bi anlatır mısın nasıl yaptın bunu? Siz : Evet hackledim , çok da basit yaptım. 0555: Baya baya bizi tanımıyorsun seni biride eklemedi bu gruba? Siz: Ya kardeşim neyini anlamıyorsun Allah al...