16. Yatağın Rahatmış Komutanım

22.5K 1K 157
                                    


En önemlisi Deniz benim yıllar önce öldürdüğümü sandığım içimdeki ağlayan küçük kızı nasıl görebilmişti ?

________________________________

Ruh Hastası Komutan × Siz

Siz : Deniz .

Siz : 20 dakikaya gelirim dedin , 40 dakikadır yoksun . Tam tamına 40 dakikadır .

Siz : Şimdi gitsem sen gelirsin kesin sonra birde senden azar yiyemem .

Siz : Aç aç getirdin beni buraya . Sıkıntıdan patladım komutan gel artık

Siz :

Siz : Yatağın rahatmış :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Siz : Yatağın rahatmış :)

Siz : 10 dakika içinde gelmezsen uyuyakalabilirim sonra gelince bana kızma 😐                      (22.57)

Deniz Eren Göksel'den

Önemli olan tüm bilgileri not aldıktan sonra ajandanın kapağını kapattım. Bir kaç gün içinde operasyona çıkıcaktık , bilgileri gelmişti ve Rana binbaşı operasyon planını anlatmıştı . Toplantı sırasında bir kaç kere telefonumun ekranı aydınlansada umursamıyarak işime geri dönmüştüm .

Boran ve onun saçma grupları diye düşündüm . Aklına yine ve yine o geldi .
Hoş , çok da çıktığı yoktu ki gelesin .
Tam manasıyla küçük bir ergendi .

Gruba ilk girdiği gün terör estirmiş sayıp sövmüştü . Yavaş yavaş alışmış hatta askeriyede işe başlamıştı .
Hayat garipdi . Daha düne kadar gruptan çıksın diye acımasızca laflar etiğim kız şimdi odamda beni bekliyordu .

Bu kız çok garipdi . Kimseye karşı esnetmediğim kurallarımı alıp çiğnemişti sanki .

Odama bile kimseyi sokmazdım . Bırak yatağımda yatırmayı ...
Nedense askeriyede durmasın istedim . Göz önünde olmasın , kimse görmesin . Kimse ona bakmasın istedim . Garipdi , açıklayamıyordum daha nasıl bir şey olduğunu. Ama tek istediğim başka hiç bir erkek onun hakkında düşünmemesiydi .

Sarıdan beyaza çalan saçları , maviyle yeşilin tonlarının hepsini barındıran gözleri ,küçük burnu ve dolgun dudakları sanki bir ressamın mücizesiydi .

Asi tavırları , dik başlılığı , laf dinlemeyip de kendi bildiğini okuması nedense onu gözümde küçük bir ergene dönüştürüyordu .

Gruba girdiği gün anlattığında anlamıştım hayatının çok da rayında olmadığını . Magazin ditesine girdiğim de ise karşıma boy boy vücudu blurlu yatakta bir erkekle fotoğraflarını  görmüştüm . İşim olmazdı magazine ama o söyleyince bakmak gelmişti aklıma . Başta inanmıştım o fotoğrafkarın ona ait olabileceğine , tiksinmiştim hatta ondan .

Grup Askeriye | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin