Yeni Tanıtım Bölümü

42.5K 1.3K 187
                                    

Tanıtım bölümünü güncelledim arkadaşlar .
Bence böyle çok daha güzel oldu .
Sizce ? >

____________________________

0544: Sen ciddi ciddi bu grubu hackledin?

0532: Allah için bi anlatır mısın nasıl yaptın bunu?

Siz : Evet hackledim, çok da basitti.

0555: Baya baya bizi tanımıyorsun seni biride eklemedi bu gruba?

Siz: Ya kardeşim neyini anlamıyorsun Allah allah kaç kere anlatacağım

0544: Sen şimdi telefon da hackleyebilirsin demi?

Siz: Ya başlatmayın  hacklemesine, meklemesine,  söyleyin hanginiz Simge orospusu

0544: Simge diye biri yok grupta

0532: Yanlış guruba gelmişsin bence shsjsjsjsjs

0551: Noluyor burada?

0544: Komutanım bir misafirimiz var.

°

Bilseydim eğer o gün bizim gruba yanlışlıkla girip de hayatımın merkezi olacağını , o günü hiç yaşamamış olmayı dilerdim ." Dedi acımasıca .

Ona ne yapmışlardı , ona ne olmuştu veya ne düşünüyordu bilmiyordum , ama bildiğim tek bir şey vardı .

Benim aşık olduğum adam olan Deniz , eski Deniz değildi artık ...

Kalbi soğumuştu, annesinin intikamını benim kalbimi çalıp okyanusa fırlatarak almıştı .
O artık benim sevdiğim adam değildi , ben artık onun gözünde eski masum Eftalya değildim .

Babamın okuduğu hikaye geldi aklıma ,
13 yaşımın emaresi ...

" Okyanusların en güzel Deniz kızının  kalbini , okyanusların en korkunç korsanı çalar ve onu okyanusa düşürüp kaybeder . Artık kalp okyanusun olur ve yıllarca tüm korsanlar onu arar , okyanusun kalbini ...
Lanetli olduğunu bilmeden ..."

Bir zamanlar bana aşkla bakan gözlerine baktım buğulu gözlerimle .
Burukça tebessüm ettim .

" Kalbimi çalıp okyanusa fırlatarak kalbin soğuduysa eğer hiç durma ve git . Ardına bile bakmadan . Ama eğer hala içinde acı varsa durma kus tüm nefretini bana .
Okyanusların en korkunç korsanı , sen o gün anneni kaybettin , ama ben o gün babamın ruhunu , annemi ve kendimi kaybettim . Yıllarca aradım , sonra karşıma bir gün bir korsan çıktı ve aramayı bıraktım .
Bana bir kalbim olmadığını unuturan bir korsandı .
Sonra babamın anlattığı 'Okyanusun Kalbi' hikayesinde ki gibi kalbimi aldı ve fırlattı okyanusa . Şimdi yine kalpsiz bir deniz kızıyım . Okyanusta çokdan kayboldum  "

__________________

02.04.2023

Yeni bir kurguyla karşınızdayım.
Texting'dir.

Grup Askeriye | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin