24. Ocakbaşı

14.3K 781 128
                                    

Ruh Hastası Komutan: Eftalya sende dinlen biraz , akşama yemeğe gideceğiz zaten. 8 gibi alırım seni.

Siz : Emredersiniz komutanım ;)

________________________________

Sinirle oflayarak kafamı geriye attım, kıçımı biraz daha geriye çekip yumuşak yatağıma kuruldum ve tavanı izlemeye başladım.
Rahatıma düşkündüm abi ben ne yapayım.

İki saattir ne giyeceğimi düşünüyor, saçımı açık bırakacağımdan öte gidemiyordum. Nasıl giyinmeliydim? Şık mı yoksa pantolon tişört veya gömlek mi?

Ocakbaşına elbiseyle de gidilir miydi orası meçhuldü.
Saat 7'ye geliyordu, eğer biraz daha oyalanırsam kesin olarak geç kalacaktım. O yüzden biran önce hazırlanmaya başlamalıydım ki Deniz beyin dırdırını çekmeyeyimdi.
Zaten ona da bir anlam veremiyordum. Bir iyi bir, soğuktu. Sanki kendisi de nasıl davranmasının gerektiğini bilmiyormuş gibiydi.

Bazen bocalıyor, bazen ise gereğinden fazla sert duruyordu. Hayatındaki tek kadın olduğumu söylemişti, belkide bunu getirdiği bir nasıl davrancağını bilmemezlik vardı.

Yatağımdan kalkıp dolabın kapını açtım ve kendime 'eline ilk ne gelirse onu giyeceksin' dedim. Seviyordum şans işlerini.

Gözümü kapattım ve rastgele daldırdım elimi dolaba. Elime askı gelince çekip aldım onu yığının arasından.
Bazen korkuyordum içinden başka şeylerde çıkacak diye, çünkü içi bilinmezlikle doluydu dolabımın. Koyduğum kıyafetler bir daha bana gelmiyor ve ne kadar düzeltirsem düzelteyim sanki bir el tarafından karıştırılıyordu. Ben bu dolabın işini çözememiştim de Allahtan hayırlısı.

Elimdeki askıya bakınca dudaklarım kıvrıldı iki yana, yapıyordum ben bu sporu yaa.
Krem kumaş takım elbisem gelmişti elime. İçine de çiçek desenli bir büstiyer tarzı bir şey seçip kombinimi tamamladım.

 İçine de çiçek desenli bir büstiyer tarzı bir şey seçip kombinimi tamamladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gereğinden fazla hızlı olmuştu bu. Daha zamanım baya vardı. Aklımda tüm her şeyimi planlayıp 'amannn daha çok var' diyerek geri yatağa zıpladım. Biliyordum sırf bu yüzden geç kalıyordum heryere.

Elime telefonumu alıp aşinası olduğum gruba girdim. Az çok kafamı dağıtıyorlar ve beni mutlu ediyorlardı sonradan edindiğim dostlarım.

°

Ömür : Komutanım Aybüke, Aray'ın oralardaydı biz Emre'yle birlikte
Şimdi geçeceğiz rezervasyon felan yaptırırız. Boran sizle gelse olur mu?

Boran : Küçük kardeş muamelesi görüyorum burda resmen.

Boran: Alındım, darıldım, gücendim...

Siz : Aray neresi ?

Boran : Gideceğimiz ocakbaşının adı kankam.

Emre : Yok canım kardeşim olur mu öyle şey, biz sadece o güzel sesini komutanım ve Eftalya'da duysun istedik. Hepsi bu kadar.

Grup Askeriye | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin