13 . Eve Davet

26.4K 1.1K 89
                                    

Ruh Hastası Komutan: Tamam tamam bir şey demedim amma da çenen varmış , hadi yola çıktım bile çabuk ol .

Siz : Sinir biri olduğunu söylemiş miydim ?

Ruh Hastası Komutan:   ;))

_______________________________

Yanımda duran telefon titrerken parmaklarımı nihayet klavyeden sökebilmiştim . Yaklaşık 3 saattir aralıksız bir işi yetiştirmeye çalışıyordum .

Sözleşme yaptığım adamlar istedikleri yazılım için 1 gün vermişti yaklaşık sürenin dolmasını yarım saat vardı .
Yetiştirmek için parmaklarımı gerekmedikçe klavyeden ayırmıyor gözlerimi dahi kırpmıyordum .

Yanan ve yaşaran gözlerimin kıpkırmızı olduğuna emindim .

Telefonun ekranını açıp baktığımda ise bir tane mesaj geldiğini gördüm  . O da Ruh Hastası Komutan'dan gelmişti .

Bence çok güzel bir lakapdı , onu anlatan en güzel kelime buydu .

Daha fazla oyalanmadan mesajı açtım .

Ruh Hastası Komutan: Konum atsana .

Siz : *Konum

Siz : Ne kadar da  kibasın komutanım bak kibarlığından gözlerim yaşardı yaa

Siz :

Ruh Hastası Komutan : Lan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ruh Hastası Komutan : Lan

Ruh Hastası Komutan: Gözün kıpkırmızı olmuş , daha fazla bakma o ekrana .

Siz : Amann ben alışkınım birşey olmaz bana jdjdj

Siz : Neyse tutma beni daha çok işim var

Ruh Hastası Komutan: Zaten bir kere sözümü dinlesen şaşıracağım küçük ergen .

Siz : Yapıştı ağzına da şu küçük ergen  lafı bunu daha sonra konuşacağız , unuttum sanma .

Ruh Hastası Komutan: Hay hay Hacker hanım ;)

✓✓ Görüldü


Telefonu aldığım gibi yerine bırakırken parmaklarımı çıtlatıp geri işime koyuldum . Ne zor işti abi bu .

Yaklaşık 10 dakika sonra telefonumun zil sesi odayı doldururken gözlerimi çektim ekrandan .
Anlık olarak tüm dünya bulanık gelde de gözüme boşverip telefona baktım .

Ruh Hastası Komutan arıyor...

Ufak bir heyecan doldursada içimi ona siktiri basıp telefonu kulağımla omuzum arasına koyup geri parmaklarımı klaveyinin üstünde hareket ettirmeye başladım .

Grup Askeriye | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin