.

12.8K 419 85
                                    

Merhabalar.
Maalesef ki bu bir bölüm değildir ama önemli bir kaç konuya değinmek isterim.
Eğer nacizane bir kaç dakikanızı bana ayırıp yazdığım satırları okuyup cevaplarsanız cidden mutlu olurum .

Öncelikle hikayemiz hızla büyüyor. Buna ben bile inanamasam da, cidden kocaman bir aile olduk bile<3

Ve şu 26 bölümde benimle gülüp, benimle duygulandınız.
Bu aralar çok fazla ilk bölümlerdeki Eftalya ve Deniz'in mesajlaşmalarındaki, birbirlerine söyledikleri laflara tepki geliyor.

Bazıları haklı bulurken bazıları ise çok saçma buluyor. Her iki tarafta bence kendince haklılar ama birde genel olarak duygu ve düşüncelerinizi almak istedim. Çünkü şuan gelen tepkilere göre o bölümlerde bir değişikliğe varacağım.

Sizce Deniz ve Eftalya'nın ilk bölümlerde atışmalarını biraz daha hafifletip mi yazmalıyım yoksa, her şey tam olarak ideal mi ? Yorumlarda belirtiniz lütfen.

Başka bir konumuz ise; hikayemde yazım yanlışları, noktalama işaretleri yanlışları ve bir kaç daha anlam hatası olabilir. Ben profesyonel bir yazar değilim maalesef ki. Sizden bunları mazur görmenizi isteyeceğim. Eğer çok göze batan bir hata olursa da yorumlarda bana belirtmeniz yeterli olacaktır. Hemen düzelteceğimdir.

Başka bir konu da, bundan sonra yeni bölüm gelene kadar bölüm alıntıları paylaşacağım profilimden. Yeni bölümün alıntılarını okumak isterseniz profilime gelebilir ve atacağım alıntılardan daima haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar olup, sizden tek dileğim kendinize iyi bakmanız olacaktır <3
Yarın öğlen yeni bölüm gelecektir.



Unutmayın, eğer hikayemiz bu yerlere geldiyse, siz değerli okuyucularım sayesinde. Hepinizin fikri benim için çok önemli.
Sizleri seviyorum benim büyük ailem <3










Grup Askeriye | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin