4| Malikane
Kabul etmiştim.
Ben her ne kadar bir süre düşünmek istesem de, aylardır işsizdim iş bulamıyordum böyle bir fırsat bir daha ayağıma gelmezdi... yani kabul etmem en mantıklı şey olurdu. Ki üniversiteyi başka bir şehirde okusaydım da neredeyse buna benzer bir durum yaşanacaktı, çocuklar için sıkıntı yoktu. Miraç ve babaannem yanlarındaydı.
Derin bir nefes verip gösterişli malikanenin üzerinde gezdirdim gözlerimi. Çok büyüktü, bahçesi de kendisi de.
"Hoş geldiniz Hazar Bey." Ne zaman geldiğini anlamadığım Reyhan'ın sesiyle irkildim. "Buyurun içeri geçelim." diyerek kapısı aralanan malikaneyi gösterdi.
Yutkunup başımı salladım "Geçelim bakalım."
İlk olarak binadan içeri girip beni ikinci kattaki odama götürdü. Tam olarak her yeri görememiştim ama ilk katta bile sayamadığım kadar çok oda varken, ikinci katta bundan çok daha fazlası vardı.
Reyhan siyah kapılı bir odadan içeri girip benimde geçmemi bekledi. İçerisi benim kendi odamdan bile güzel ve büyüktü. Çift kişilik bir yatak, bir duvarı boydan boya kaplayan bir dolap, bir kitaplık, çalışma masası ve masanın üzerinde de dizüstü bir bilgisayar vardı. Beklediğimin çok ötesiydi. Gri duvarlara siyah mobilyalar eşlik ediyordu. Artı olarak bir de balkonu vardı odamın.
"Bu gördüğün kapıda odanın banyosu. Eğer istediğin herhangi bir şey varsa getirtebilirim." dedi Reyhan.
Bavulumu bırakıp banyonun kapısını araladım ve içeri bakındım. Banyo bile o kadar büyük o kadar lükstü ki. "Hayır hiçbir şey istemiyorum."
"Güzel." dedi ve siyah saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.
"Ben bavulumu yerleştireyim o zaman?" dedim bıraktığım bavuluma ilerlerken.
Reyhan'ın "Gerek yok." demesiyle durup ona döndüm "O bavula ihtiyacın yok, gerekli bütün kıyafetlerini biz karşılıyoruz."
Tamam bu kadarını da beklemiyordum. İçeriye giren iki kadınla ben daha ne olduğunu anlayamadan ölçülerim alınmaya başlamıştı. Reyhan kapının girişine yaslanmış bana bakarken, hızlıca ölçülerim alınmıştı ve kadınlar geldikleri gibi bavulumla beraber geri çıkmışlardı.
"Bavulunu evine geri göndeririz." dedi Reyhan. Başımı sallayarak onaylamakla yetinmiştim, kıyafetlerimden memnundum aslında ben.
Birkaç dakika içinde aynı kadınlar ellerinde kıyafet dolu askılarla geri gelmişti. Bir anda o kadar çok kıyafet getirip yerleştirmişlerdi ki devasa görünen dolap tamamen dolmuştu.
Tek yaptığım şaşkınlıkla eşyaları yerleştiren kadınları izlemekti. O sırada Reyhan'ın arkasında Eymen'i gördüm. Tahminen 1.75-1.80 boylarında olduğunu düşündüğüm Reyhan'ın yanında o kadar küçük duruyordu ki. İstemsizce gülümsememe sebep olmuştu.
"Buyurun Eymen Bey, bir isteğiniz mi var?" dedi Reyhan.
Eymen gözlerini üzerimden ayırmadan başını iki yana salladı. "Sadece yoklamak için gelmiştim. Yerleşiyorsun sanırım yavaştan?"
Dudaklarımı ıslatıp "Pek yavaş olduğunu söylenemez ama evet Eymen Bey." dedim gülümsemeyi ihmal etmeden.
Yüz ifadesini hiç değiştirmeden yeniden başını salladı ve asistanına döndü. "Ben odamdayım Reyhan."
Sonunda tüm yerleşme işleri bittiğinde evi gezebilmiştim. Aşçılar, temizlikçiler, asistanlar ve şoförlerle beraber kalıyordu Eymen. Tabi benim dışımda oldukça koruması vardı, ama onların bir kısmı evde kalıyor bir kısmı şirkete geliyordu. Yine de sadece ben Eymen'le beraber hareket edecektim. Birinci kattaki tüm yatak odaları erkek çalışanlara aitken, üçüncü kattaki yatak odalarını kadın çalışanlar kullanıyordu. Ve kadın çalışan sayısı sadece 5'ti. Onun dışında giriş kattaki odaları da görebilmiştim. Misafir odası, salon, mutfak, toplantı odası, yemek odası, oyun odası, spor odası gibi ortak kullanıma açık odalar vardı. Benim odamın bulunduğu ikinci katta ise sadece Eymen'in odası olduğunu öğrenmiştim. İkimizin odası dışında bu kattaki diğer odaların kapıları kapalıydı ve girmek yasaktı. Ekstra olarak bir de çatı katı vardı. Sadece yazları nadiren kullanıldığını öğrenmiştim. Tüm bunların yanı sıra kocaman bir bahçe vardı. İçinde de çeşit çeşit hamaklar, koltuklar, çeşmeler, kedi ve köpek evleri. Her şey çok güzel dekore edilmişti. Siyah-Gri ağırlıklı mobilyalar kullanılan bu malikane gerçekten çok güzeldi.
Üstelik Eymen ve benim odalarımız bitişikti.
.
daha fazla oda kelimesi görürsem allah katına çıkıcam
neyse küçük bir tanıtım geçiş bölümü gibi bir şeydi yeni bölüm muhtemelen yarın gelir şimdiden böyle kitabın okunuyor olması beni çok mutlu etti ayrıca❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say Yes To Me | bxb
Romance[TAMAMLANDI] Ben onu dışarıdaki tehlikelerden korumak için görevlendirilmiştim, aşık olmak hiç hesabımda yoktu. - Başımı eğip altımdaki Eymen'e baktım. Gözlerinde gerçek korkuyu görebiliyordum. Yutkunup daha sıkı tuttu gömleğimi. Gözlerimiz birbirin...