18. Francie přeje lásce

194 9 0
                                    

Pozdě večer seděli doma v obýváku a mluvili o všem možném. Za čtrnáct dní měli letět do Francie, sice jen na čtyři dny, ale bylo to pro ně zvláštní místo. Tam si poprvé řekli, že se milují, tam jejich láska začala. "Víš možná by bylo fajn se s Lili a Marcusem domluvit, že bychom se vzali třeba na jaře u nich na vinicích." "No vlastně Ani, jak velkou svatbu chceš, jen rodina, nebo i přátelé ze zoo? Víš asi bych tam měl rád Anežku a Elišku s Robertem." "S tím naprosto souhlasím, taky je tam chci mít. Klidně se můžeme vzít i tady ve vile u tety a strejdy. Nechci nic velkého ani pompézního." "Hlavně se asi budeme muset domluvit s Alicí, upřímně tohle bude asi na tobě. Já vážně nemám představu jak dlouho trvá zařídit svatbu." Annu napadla naprosto hříšná myšlenka, že vlastně asi čekat nechce, jen jak to Adamovi říct? Adamovi došlo že se něco děje, když si nebyla něčím jistá jemně si kousala spodní ret. Adam se tedy rozhodl, že zjistí co se děje. "Ani, co se děje? Jde o ten termín?" "No vlastně ano, víš napadlo mě" zbytek nestihla doříct, protože jí Adam skočil do řeči "Chceš se vzít teď, když tam budeme?"

Anna mu radostí skočila kolem krku a políbila ho, tohle byl další důvod proč ho tolik milovala, znal jí tak dobře. "Přesně tohle je další důvod proč tě miluju, ano pokud to stihneme zařídit chci si tě vzít teď ve Francii." "Dobře tak já zavolám Marcusovi a Lili , ti budou skákat radostí do stropu. Ty zavolej Alici a zkusíme to zářit." "Snad to zoo jeden den přežije s menším množstvím personálu, protože já tam opravdu chci mít lidi co máme rádi." "Zvládneme to, už jsme toho zvládli mnohem víc." Následující dvě hodiny, telefonovali a měli videohovory. Jak správně předpokládali, jejich plán nadchl úplně všechny. Paní ředitelka souhlasila moc ráda, jeden den to s menším množstvím lidí bez problémů zvládnou. Alice byla nadšená a už vše konzultoval s Lili a její tchýní. Ohledně cesty do Francie to rozsekl Marcusův otec, všechny hosty najednou dopraví tam i zpět jejich soukromým letadlem. Takže hosté opravdu budou chybět v práci a Ed ve škole jen jeden den. Bude to teď asi hektické, ale zvládnou to.

Následujících pár ní se plánovala svatba, nakonec musel Adam uznat, že zařídit to byla hračka. Velkou výhodou byli i známosti Marcusovi rodiny, ohledně formalit ke svatbě v zahraničí pomohl zase Eduard. Alice a Lili byly ve svém živlu, volali si denně. Nakonec bylo vše připravené a oni už se jen mohli těšit na cestu do Francie. Nakonec se ze čtyř dní dovolené stal týden. Přiletí v úterý ráno, v den oslavy dětí, užijí si oslavu a vše okolo. Druhý den měl Adam domluveno, že s Marcusem a Filipem zajde koupit oblek. Prstýnky už měli od včerejška, byli je vybrat spolu. V pátek ráno přiletí všichni hosté a rodina, z letiště už byl odvoz také domluvený. Hosté v pátek pozdě večer zase odletí domů a oni dva mají zarezervovaný pokoj v krásném hotelu v Lyonu. Užijí si tedy i tři dny líbánek ve městě, které pro ně tolik znamená. Adam si musel přiznat, že nikdy nebyl šťastnější. Nejvíc ho těšilo jak byl nadšený děda, opravdu to prožíval a byl snad nadšený víc než on a Anna.

Anna poslední dny prožívala jako ve snu, už za necelý týden bude paní Hrušková. Vše už měli zařízené, vlastně si uvědomila, že oni s Adamem nemuseli řešit skoro nic. Včera byli s Adamem koupit prstýnky, jednoduché kroužky z bílého zlata. Všechno ostatní zvládla Alice s Lili, její svědkyně byla ve svém živlu. Jak přiznala těšila se na to tak dlouho a teď se jí plnil sen, její kamarádka si bere úžasného muže. Přátelství jim vydrželo celé roky, začalo na hrozivém místě, tři z nich to místo málem stálo život, ale o to pevnější to pouto bylo. Teď se vezmou v zemi kterou milovali na úžasném místě. Na vinicích to mělo nádhernou atmosféru, budou se brát v zahradě vinařství s výhledem na široké okolí a vinohrady. Navíc byl podzim a listí se začalo barvit, bude to dokonalé. Teď byl večer a ona seděla s Alicí ve vile, a přes videohovor sledovala Lili. Výběr svatbách šatů byl trochu oříšek, měla jasnou představu co chce a bohužel tady je sehnat nedokázala. Naštěstí Lilina tchýně byla poklad, měla Caterin moc ráda, šaty se koupí ve Francii. Anna si je vybere na dálku a upraví se pokud by bylo potřeba ve středu před svatbou až tam budou. Výhoda byla, že s Lili měli stejnou postavu. Nakonec našly přesně ty, které si vysnila. Teď už zbývalo se jen těšit.

Anna stála s Adamem, který ji držel v náručí ve velkém obývacím pokoji rodinného sídla Bennetových. Děti oslavili svoje narozeniny, rozbalili dárky a sfoukli svíčky. Byl to úžasný den a ten ještě lepší je čekal v pátek. "Jsem strašně šťastná, že jsme se rozhodli to udělat takhle. Bude to dokonalé, přesně takové jaké chceme, jen rodina a přátelé." "Máš pravdu lásko, navíc Francie je pro nás to pravé místo. Tady naše láska začala a je jen dobře, že svatba bude tady." "Přesně tak u nás platí, že Francie přeje lásce." Adam jí políbil, musel totiž souhlasit. Všechno do sebe zapadlo, byli neskonale šťastní a chystali se jejich lásku zpečetit svatbou. Zítra je čeká, ještě nějaké zařizování, ale jinak si budou moci vychutnávat klid a volno.

Anna byla nadšená, šaty co si vybrala jí seděly dokonale, nebylo potřeba ani nic upravovat. Lili i Caterin zářily a stejně tak Alice, která tam byla s nimi díky videohovoru. Šaty měly dlouhou tylovou sukni, nijak objemnou, která předcházela do kratší vlečky, vršek s krátkými rukávy byl také pokrytý tylem s jemnou výšivkou s korálky. "Vypadáš v nich nádherně, jsou dokonalé, přesně takové jsi chtěla." Lili se nad kamarádkou rozplývala štěstím, konečně se s Adamem vezmou, byla šťastná. Zařizování svatby, byla hračka nechtěli nic pompézního a navíc zkušenosti měla velké. Ve vinařství pořádali svatby celkem pravidelně, teď tam, ale budou mít tu nejdůležitější. Už aby byl pátek.

Tajemná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat