15. Když selže vyjednávání, je čas na vydírání.

217 9 0
                                    

Druhý den ráno seděl Albert v kanceláři a měl videohovor. V zoo uměl francouzsky jen on a prý snad Anna, ale ta byla bezpečně v pavilonu žiraf. Zrovna vykládal řediteli svoje připravené lži. Bylo vidět, že to zabírá a tak v pomluvách místní zoo pokračoval. Když hovor ukončil, byl sám se sebou spokojený. Naprosto si byl jistý, že uspěl a hlavně se mu podařilo pomluvit Haďáka. Bohužel pro Alberta měl hovor svědka, Adam stál celou dobu na chodbě a poslouchal. Přišel za Adélkou s žádostí o dovolenou pro sebe a Annu až poletí do Francie. Co v zoo nevěděl skoro nikdo, hlavně tedy Albert ne, byl fakt, že franckzky mluvil Adam skvěle.
Teď se potichu vzdálil, aby neupoutal Albertovu pozornost.

Nad Albertem se začala stahovat černá mračna aniž to tušil. Zahrávat si s Adamem nebyl nejlepší nápad. Ten teď musel najít Annu a domluvit se co dál. Mezitím zavolal Etiennovi, ten mu potvrdil, že se opravdu začíná mluvit o konci spolupráce. Bohužel prý, ale nikdo nevěděl proč. Nový ředitel do zoo nezapadl, s nikým si moc nerozuměl a vše počítal na náklady a zisk. Adam poznamenal, že tady takového podobného mají v marketingu. Taky se dozvěděl, že si ředitel hodně potrpí na známosti a tamní honoraci, pocházel z docela bohaté rodiny. Adam se při hovoru usmíval čím dál víc, ujistit Etienna ať si nedělá starosti. Z informací byl nadšený, dozvěděl se přesně co potřeboval. Teď ještě najít Annu a probrat s ní strategii. V téhle hře totiž měli všechna esa v rukávu oni.

Anna na Adama čekala na lavičce u jeho pavilonu, psal jí ať hned přijde. Znělo to naléhavě, ale když přišel byl hodně veselý. "Dobře tak teď jsem zmatená, ta zpráva zněla zlovestně a ty se směješ." Promiň lásko, ale ono to fakt k pobavení je." Anna dostala pusu a pak se dozvěděla co se stalo. Upřímně se začala smát tak, že se pár lidí po ní otočilo. Adam měl úplnou pravdu, pobavila se náramně, Albert si právě naběh na svoje vlastní vidle. "Nemůžu uvěřit, že fakt zkouší něco takového. Zrovna Lyon, on si vybere na pomstu místo, kde máme nejvíc kontaktů." "Říkal jsem, že tě to pobaví, popravdě když jsem mluvil s Etiennem, musel jsem se hodně ovládát abych se nezačal nesmát. Tohle fakt nemá chybu." "No očividně se tu máme na co těšit, napíšeš Marcusovi?" "Určitě, víš jak on se rád baví a Filip je úplně stejný." "Jeho táta je fajn chlap, nesnáší tyhle panáky typu Alberta, nebo toho jejich ředitele. Musí s nimi jednat, ale nemá je rád. V tom se hodně podobá strejdovi." Nakonec si ještě užili malou romantickou chvilku a rozešli se do svých pavilonů.

Adam teď seděl u sebe za stolem a vyplňoval podklady k líhnutí. Marcusovi napsal asi před hodinou, byl si naprosto jistý jeho pomocí. A měl pravdu za chvilku měl příchozí videohovor. Pro jistotu si zavřel dveře. "Ahoj kapitáne. Teda vy s Annou si umíte užívat života, je s Váma prostě legrace." "Ahoj, jsem rád, že jsem tě pobavil. Jako pomstu jsme čekali to víš, ale tohle je tak ujetý. On si vybere zoo, kde jste největší sponzoři." "Pozor a ten největší vtip ještě přijde, mluvil jsem s tátou, zná jeho otce hrají spolu pravidelně golf." Adam se musel nahlas rozesmát to už fakt nemohlo být lepší. "OK tak tohle už je fakt vtip roku. Takže nebude vadit, když dáme s Annou na známost, že se spolu známe?" "Rozhodně, táta to dokonce doporučuje, pokud by to nešlo po dobrém, vždy to může jít po zlém. Myslím, že o sponzora by přijít nechtěl. Víš co vždycky říkal major." "Pamatuju si to, když selže vyjednávání, je čas na vydírání, hlavně když máš ty správné informace." "Přesně tak, takže vy si užívejte klid a pohodu. Pozdravuj Minu a všichni se moc těšíme, až přiletíte." "Vyřídím a taky pozdravuj." Adam spokojeně ukončil hovor, tohle bude legrace.

Albert netušíc, že jeho definitivní konec se blíží, si teď  spokojeně dobíral Lubora a schladil si žáhu na Adéle. Všechno šlo skvěle. Plán byl v běhu a jeho pomsta na těch dvou a vlastně všech tady už je blízko. Jen musí vydržet těch pár dní, hlavně klid a všechno dobře dopadne. Teď musel na poradu, absolutně se mu tam nechtělo. Marie Roklová si dělala starosti s návštěvou že zoo Lyon. Něco se dělo a ona úplně přesně nevěděla co. Mluvilo se tam prý o možném konci spolupráce a to by se jí teď opravdu nehodilo. Snad jsou to všechno jen pomluvy a bude to dobré. Bohužel během porady s tím Lubor taky přišel, že to už má i od svých zdrojů. Marii neuniklo, že se Albert tváří až moc klidně. Napadlo jí jestli s tím nemůže mít něco společného. Čekala co na to Josef, ale ten měl zpoždění a to bylo zvláštní.

Josef Hruška přišel na poradu pozdě, ale měl dobrý důvod. Mluvil s Adamem a ten mu ve stručnosti řekl co Albert chystá. Do detailů nezacházel, prý to není důležité. Josef musel uznat, že ten škodolibý styl humoru Adama a Anny měl něco do sebe. Teď totiž za kratší sirku tahal Albert aniž to tušil. Na poradě ho poslouchal a měl vážně chuť po něm něco hodit. To že se chtěl pomstít Adamovi a Anně bylo jasné, ale on hodlal potopit celou zoo. Tohle Josefa vytáčelo, navíc Marie se zdála skleslá, trápilo ji to. Ztráta partnerské zoo nikdy nevypadá dobře, takže po dohodě s Adamem jí podal malý lísteček. Marie si ho vzala a uklidnila se, neznala podrobnosti, ale to teď nebylo nutné. Adam jí vzkázal, aby si s Lyonem absolutně nedělala starosti, mají to s Annou pod kontrolou. Věnovala Josefovi malý úsměv a dál se věnovala poradě.

Tajemná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat