3

86 9 2
                                    

*bir sonraki gün sabaha karşı 6.34*

JUNGKOOKDAN DEVAM

Gece uyuyamamıştım. Apar topar bir valiz hazırladım. Burdan çıkmalıydım. Olduğunca uzağa gitmeli ve saklanmalıydım. Hatta kendime yeni bir kimlik oluşturup hayatıma öyle devam etmeliydim.İçimde konuşan sesi onaylıyordum.

-Evet kimliğimi değiştirirsem daha iyi olur. Saklanmamada gerek kalmaz. Aish siktir gerçekten nereden çıktı bu adam.

Son kez odama bir göz attım. Almam gereken her şeyi almıştım. Kapıya doğru yürüdüm. Açmadan önce kendime bir baktım.

-Tanrım lütfen bana yardım et. Lütfen hapislerde yaşayamam ben.

Kapının kulunu indirip açtığım an elinde kanlı bıçak ile gülümseyen taehyung görmemle kapıyı hemen geri kapattim.

-ANANIN AMI YANİ EVİME KADAR GELMİŞ BU ORUSPU EVLADI AMK AHHH

-Bir an halüsinasyon gördüysem diye düşündüm ve geri kapıyı açmaya karar verdim.

-Tanrım bu bir rüya olsun lütfen.

Korkarak kapıyı bir daha açtığımda kimse yoktu. Evet bu bir halüsinasyondu. Merdivenlerden aşağı inip kendimi koltuklardan birisine attım.

-Ah bu gidişle kafayı yiyeceğim gerçekten. Tanrım ben az önce neden öyle bir şey gördüm ki? YA GERÇEKSE?!

Hemen arkamı dönüp eve bir göz gezdirdim. Galiba kafayı yiyorumdur. Bir dakika belki deli olursam hapishaneye girmeme gerek kalmaz.

-Ahh jungkook kendine gel amk . Bu seferde deliler hastanesinden çıkamazsın.

Bir anda aşırı susadığımı fark ettim. Kalkıp mutfağa gittim. Tanrım neden titriyorum. O sadece bir hayaldi. Kötü şeyler hissediyordum. Zaten ben ne zaman hayırlı bir şeyler hissettim ki anasını ya!!

Bardağa suyu doldurdum ve direk kafama dikip içtim.

-oyy valla su gibisi yok be

-Seni suya boğmamı ister misin Jungkook?

Arkamı dönmem ile çığlığı bastım. O-o elinde testere ile buradaydı.

-(Testere çalıştırır) Seni bununla doğrayıp etlerini yiyeceğim.

AAAA AAAA AAAAA AAAAA

Yatakta adeta zıplamıştım. Ah rüyaymış. Gözlerimden yaşlar düşmeye başladı.

-Ölüyordum resmen. O pislik adam melek yüzlü, sevecen, gülüşünü, gözlerini, benini sevdiğim adam beni öldürüyordu.

-Beni mi gördün rüyanda Jungkook?

Duyduğum ses ile ikinci çığlığı atmam bir oldu.

-YA YETER AMA HAA BAĞIRMA BİR BU NASIL SES AMK KULAKLARIM DAYANMIYOR!!

-S-sen nasıl buraya geldin? O-odama nasıl ya da dur boşver. Neden buradasın?

-Hadi aşağıya gel güzel bir kahvaltı hazırladım. Seni bekliyorum küçük acemi katilim.

-K-katilim?

O kare gülümsemesini sergileyip odadan çıktı. Hemen yataktan kalkıp odada tur atmaya başladım.

-Camdan atlamalı ve kaçmalıyım evet

Doğruca cama çıktım. Fakat tek yapabildiğim. Kara beton ile bakışmak oldu. Ben korkağın tekiyim cidden.

-Tamam sakın olmalıyım. Onu daha çok bekletmeden gideyim. Konuşarak halledebiliriz bence evet evet kesinlikle.

Aşağı onun yanında indim. Masada oturuyordu, bende karşısına oturdum. Kafasını kaldırması ile o gözlerle göz göze geldim. Tanrım ne oldu buna? Neden o gözler sanki beni öldürecekmiş gibi bakıyordu? Korkudan altıma yapabilirdim.

SET ME FREE -TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin