Jungkook
Kaç saat geçti hiç fikrim yoktu. En son ağlayarak yatağımda yatıyordum. Sanırım uyuya kalmışım. Beni uyandıran şey ise kapının ardı ardına çalınıyor olmasıydı.
-Off ne güzel uyuyordum. Yine kim bilir Taehyung'un hangi arkadaşı geldi. Bir kapıya bakmaktan bile aciz.
Söylene söylene aşağı inip kapıyı açtım.
-Oh Namjoon hyung? Ne işin var burda? Taehyung içeride konuşamayız ki.
-Taehyung çağırdı beni jungkook. 2 saat önce mesaj attı. Tam iki saat sonra odama gel görmen gereken biri var diye.
-Kimse gelmedi ki bize. Ben uyurken mi geldi acaba?
-Bilmiyorum artık jungkook. Müsade edersen odasına çıkacağım.
Kenara geçip geçmesi için yol verdim. Bende hemen arkasındaydım. Merak etmiştim. Kimi görmesi gerekiyor ki? Biri gelse duyardım herhalde. Sonuçta hemen yanımda odası.
Odanın önğne geldiğimizde Namjoon hyung kapıyı tıklattı.
-Taehyung ben geldim.
-Neden ses vermiyor?
-Taehyung giriyorum içeri.
Namjoon hyung bir kaç kere daha tıklattıktan sonra ses gelmeyince kapıyı açıp içeri girdik. Kimse yoktu.
-Ee hani nerede bu jungkook?
-Banyo yapıyordur belki.
-Su sesi gelmiyor ama.
Banyonun bulunduğu kapının önüne gelip tıklattım.
-Taehyung içeride misin? Giriyorum bak. Kızma da sonra.
Kapıyı açıp içeri girmemle yerde yatan kanlı bir taehyung görmeyi beklemiyordum.
-TAEHYUNG?!
Hemen yanına çöküp ellerim ile yüzünü avuçlarım içine almıştım.
-N-namjoon hyung b-bir şeyler yap?!
-Ne oldu ju- TAEHYUNG?!
Titreyen ellerim ile hafifçe yanaklarına vuruyordum uyanması için.
Namjoon hyung da benim gibi Taehyung'un diğer yanına çökmüştü. Eliyle Taehyung'un boynuna götürdü.
-Ne yapıyorsun?!
Bana bakıp ağlamaya başladı.
-AĞLAMAK KES VE AMBULANS ÇAĞIR?! ÖLMESİNİ Mİ İSTİYORSUN HYUNG?!
-Zaten çoktan ö-ölmüş jungkook.
Dediği cümle beynimde sürekli yankılanıyordu. Taehyung'a baktım. Çok fazla kan vardı yerde. Bileğini tuttum. Aynı onun bana yaptığı gibi kestiği yerden öptüm.
-Sen öptüğünde ben uyanmıştım. Şimdi de sen uyan taehyung.
Bir kez daha öptüm. Uyanmadığında bir kez daha bir kez daha...
Namjoon hyung omzumdan tutup çekmeye başladı.
-Bırak
-Hayır jungkook. Kendine gel. Kalk hadi!
-BIRAK!! İSTEMİYORUM!
-İyi vedalaş jungkook. Taehyung'u almaları için birazdan geleceklerdir.
Namjoon hyung polis olduğu için kendini hemen toparlamıştı. Ağlayarak odadan çıktı. Yalnız kalmıştım onunla.
-Sana kendini öldürmek gerektiğini söylediğim için mi böyle yaptın? Niye ciddiye aldın ki? Sen beni tam zamanında kurtarmıştın. Geç mi kaldım? Niye uyudum ki? Aptalım işte. Bişi de Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SET ME FREE -TAEKOOK
FanfictionRuhunu özgür bırakmak isteyen bir adam ile ruhunu çoktan şeytana teslim etmiş bir adamın aynı gün aynı yerde aynı teknikler ile cinayet işlemeleri onları birbirine çeken en özel bağ olmuştu...