4

77 9 3
                                    

Jungkook anlatımı ile

Duvara yaslanmış bir şekilde oturuyor karnımı tutuyordum. Şerefsiz çok acıtmıştı. Taehyung ise tam yanımda duvara yaslanmış oturuyordu. O beni öpmüştü. Sonra bir anda geri çekilip duvara yaslandı ve evet yarım saattir sessiz bir şekilde oturuyorduk. Ayağa kalkıp bana doğru döndü.

-Sakın bu az önceki şeyi yanlış anlama.

-Beni öptüğünü mü?

Sadece kafasını sallamıştı. Tanrım şuan aşırı masum gözüküyordu. Delirme jungkook o bir katil amk buradan nasıl kaçacağını düşün!

-Kriz gibi bir şey geçiriyordun. Seni kendine getirmek istedim fakat pek başarılı olamadım. Son çare olarak öptüm.

-Erkeklerden mi hoşlanıyorsun?

-Ne alaka şimdi kendi cinsimi öptüm diye gay mi oluyorum?

-Yani öyle olmuyor musun?

-Öyleysem öyleyim jungkook kendi kıçını kurtarmaya bak sen!!

-Ne istiyorsun ki benden? O bileklikle polise gidebilirsin. Cesetleri de saklamışsın zaten benim üzerime atamazsın sende yanarsın. Bana bişi olmaz.

-Sen kendini çok mu zeki sanıyorsun? Telefonuna gönderdiğim fotoğraflara bak bakalım.

Cebimde titreşen telefonu çıkartıp gelen numaradan fotoğraflara baktım. Tanrım cesetleri taşıdığım fotoğraflar var. Lanet olsun.

-Herhalde o an beni pek umursamadın. Ve cinayetine devam ettin ama keşke bir şeyler
yapsaydın. Daha farklı olabilirdi. Eh karşıma çıkarak sen hata yaptın. Zaten seninle bir gün karşılaşacağımızı biliyordum.

-SENİNLE HİÇBİR ŞEY YAPMAYACAĞIM! GİDİP BU FOTOĞRAFLARI POLİSE VEREBİLİRSİN SİKİMDE DEĞİL ANLIYOR MUSUN!

Telefonunu çıkartıp bir şeyler yapmaya başladı. G-gerçekten de arayacak mıydı?

-Alo iyi günler ben bir ihbarda...

Ayağa kalkıp yanına koşup telefonu alıp kapattım hemen.

-NE YAPIYORSUN SEN CİDDEN ŞİKAYET Mİ EDECEKTİN? BENDE SENİN V ADI ALTINDA BİR KATİL OLDUĞUNU SÖYLERİM.

Tam dibime gelip işaret parmağı ile alnımı itti.

-Çok aptalsın be. Elinde bir kanıtın yok jungkook. Ah seninle çok işimiz var. Profesyonel bir katil olmanı sağlamak için çok çabalamalıyım sende bu beyin olduğu sürece.

-B-bir dakika n-ne dedin sen?! PROFESYONEL BİR KATİL Mİ!! BUNU OLMAK İSTEYEN KİM? O SİKİK KAFANDAN BUNU ÇIKART!

Yine yediğim sert bir tokatla yere düştüm. Gerçekten çok güçlüydü.

-Ben daha fazla insan öldüremem. Ailem ölmeyi hak ediyordu. Onlar kötüydü. Öldürmeliydim onları. Şimdi öyle kafama göre insan öldüremem ben.

-Masum insan öldürmeyeceksin benim bebeğim

Yanıma çömelip eliyle yanağımı okşamaya başladı.

-Ailen gibi kötü olan insanları öldüreceksin. Bu dünya kötülerden temizlenecek ve biz bir daha adam öldürmeye ihtiyaç duymayacağız.

Ondan geriye gittim. Bana o ellerle dokunsun istemiyorum.

-İstemiyorum ben zorla yaptıracak halin yok ya.

-Güzel bir dille konuştum oysaki ama sen bilirsin zorla yaptırscağız o zaman

SET ME FREE -TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin