ÖNEMLİ BİR AÇIKLAMA LÜTFEN OKUYUN
Arkadaşlar şunu belirtmek istiyorum. Ben smut sahne okuyan biri değilim. O yüzden pek bir bilgim yok açıkçası. Okuyamadığım için yazamıyorum da. Geçen bölüm de bir şeyler yazmaya çalıştım ama pek olmadı gibi. Hikayede bir kaç kez daha smut bölüm olabilir ama öyle şahane yazamam. Beklentinizi karşılamayabilir. Belki burası smut bir sahne olacak size kalmış bir şeydir diyip yazmaya bilirim. Açıklama bu kadardı.
Jungkook anlatımı ile:
Banyomuzu yapmış etrafı toparlayıp taehyung ile beraber kahvaltı hazırlıyorduk. İkimizde sessizdik. Bir kaç dakika sonra bu sessizliği bozan taehyung oldu.
-Tekrardan söylüyorum. Namjoon'a soru sormak yok. Bu eve hangi arkadaşım gelirse gelsin onlara soru sormayacaksın.
Evet yine aynı konu. Kafamla onayladım sadece. Sanki ne dicektim Namjoon'a. Kölesi gibi davranıp duruyor amk. Sevişirken hiç de böyle değildi. Masa hazır olduktan bir kaç dakika sonra Namjoon gelmişti. Taehyung ile beraber gidip kapıyı açtık.
-Off taehyung senin yüzünden başıma gelmeyen kalmayacak gibi hissediyorum.
-Seokjin denen adamdan bahsediyorsan siktir et ya. Yaklanmamaya çalış sadece.
İkisi sarıldıktan sonra benlede sarıldı.
-Hoşgeldin Namjoon. Hadi kahvaltıya.
-Waaw tam da acıkmıştım haa. Ellerinize sağlık.
Masaya oturduğumuz da Namjoon ve taehyung sürekli işten bahsedip duruyorlardı. Anlamamı istemedikleri için altı kapalı konuşuyorlardı. Namjoon'a soru sorma gibi bir lüksüm olmadığı için hızlıca kahvaltımı yapıp odama geçmek istiyordum. Bir anda Namjoon'un bana yönelttiği soru ile öksürmeye başladım.
-Eee jungkook sen neden hiç konuşmuyorsun? Merak ettiğin şeyler yok mu?
-Taehyung arkadaşlarıma soru sormak yok demişti de o yüzden konuşmuyordum.
Bunu der demez Taehyung'un altta olan eliyle yine bacağımı sıkmaya başladı. Şuan yüzümde bir mimik bile oynatırsam namjoon gittikten sonra daha kötü olacaktı.
-Ya sen Taehyung'a aldanma. Ne merak ediyorsan sor lütfen.
Taehyung daha fazla sıkıyordu. Buna daha fazla dayanamayacaktım. Bir anda masadan kalktım.
-Ben odama gitsem iyi olur. Siz konuşmanıza devam edin lütfen.
Mutfaktan çıkacağım sırada Namjoon'un taehyung'a söylediği şey ile adımlarımı biraz yavaşlattım.
-Ya taehyung hiç yakışıyor mu sana? Neden benle konuşmasına izin vermiyorsun ki?
-Off Namjoon buraya o aptal için geliyorsan bir daha gelme. Ne bakıyorsun o aptalın dediklerine.
Yine aptal demişti. Bunu söylemesini istemediğim halde hala bana aptal diyordu. Arkamı dönüp cevap verdim.
-Ben senin dediklerini harfi harfine yaparken sen neden benim dediklerimi yapmıyorsun? Bana aptal demeyi kes demiştim oysaki.
-Hıhı tamam jungkook hadi şimdi git ve bizi yalnız bırak.
Bu umursamaz tavrı beni daha çok sinirlendirmişti. Yanımda duran bardağı alıp onların olduğu taraftaki duvara doğru attım. İkiside yerinden kalkmıştı.
-JUNGKOOK NE YAPIYORSUN SEN!! SİKTİR GİT ODANA!! BENİ KENDİNE ÖLDÜRTME!!
-DEDİKLERİMİ O SİKİNE TAKACAKSIN TAEHYUNG! SANA BANA APTAL DEMEMENİ SÖYLEMİŞTİM! NEDEN BENİ HİÇ DİNLEMİYORSUN!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SET ME FREE -TAEKOOK
FanfictionRuhunu özgür bırakmak isteyen bir adam ile ruhunu çoktan şeytana teslim etmiş bir adamın aynı gün aynı yerde aynı teknikler ile cinayet işlemeleri onları birbirine çeken en özel bağ olmuştu...