'' KANATLARINI KAYBETME PAHASINA ''
'' Vera Hanım, Poyraz Bey ile ayrıldığınız yönünde çıkan haberler hakkında açıklama yapacak mısınız? ''
'' Vera Hanım, Poyraz Bey'in size ihanet ettiği yönünde çıkan iddialara bir cevap verecek misiniz? ''
'' Vera Hanım, hamilelik sebebiyle nişanlandığınız ve bu gece de Poyraz Bey'le bu sebeple hastanede olduğunuz yönünde çıkan haberlere bir açıklama yapacak mısınız? ''
'' Vera Hanım, Poyraz Bey'i günler önce terk ettiğinize dair çıkan iddialara bir cevap verecek misiniz? ''
Hiç durmadan patlayan flaşların, kontrolsüzce etrafımı saran magazincilerin, konuşmam için yüzüme uzatılan mikrofonların ve nefes bile almadan ardı ardına sorulan soruların tam karşısında şimdi tek başımaydım. Poyraz benimle birlikte dışarı çıkmamıştı. Belki de onun yanımdaki varlığının aklımı karıştıracağını düşündüğü için burada, benimle değildi. Onu arkamda bıraktığım için de nereye gittiğini, buradan nasıl çıktığını görememiştim ama hala burada bir yerde benimle birlikte olduğunu hissedebiliyordum. Derin bir nefes aldım ve sırtımı dikleştirdim.
'' Arkadaşlar, öncelikle biraz sakin olabilir misiniz? Takdir edersiniz ki, hastaneden yeni çıktım ve kendimi çok yorgun hissediyorum. '' dedim, kendinden son derece emin bir tonlamayla. Titreyen ellerimi birbirine kenetledim ve yüzümdeki ciddi ifadeyi bozmadan tam karşıya baktım.
'' Sorularınıza gelecek olursak kesinlikle hamile değilim. Şu anda da değilim, nişanlanırken de değildim, nişandan önce de hamile falan değildim. Yalnızca küçük bir soğuk algınlığı sebebiyle hastanedeydim ve izin verirseniz bir an önce evime gidip, iyileşmeye çalışacağım. '' dedim, kibarca gülümseyerek. Kurduğum cümle kısa bir an kendimi hamile olarak düşünmemi sağlamıştı ve bu fikir nedensizce hoşuma gitmişti. Asla böyle bir isteğim yoktu ama fikrini çok içimden bir noktadan sevdiğimi hissetmiştim.
'' Poyrazla da hala süren çok güzel bir birlikteliğimiz var. Aramızda herhangi bir ayrılık, terk etme ya da ihanet durumu söz konusu bile değil. Yani sizin kulağınıza gelen bu iddialar tamamen asılsız, arkadaşlar. Aslında bana kalırsa bunlar çok rahatsız edici ve mide bulandırıcı şeyler. Lütfen siz de artık böyle haberlere itibar edip, bu şekilde artık insanların karşısına çıkmayın. '' dedim, ciddiyetle. Yine yalan söylüyordum ve bunu yine o kadar doğruymuş gibi yapıyordum ki, kendi söylediğim yalana kendimi bile bir şekilde inandırıyordum. Tıpkı defalarca kez davetlerden önce verdiğim röportajlarda onlara babamın kıymetli kızı olduğumu söylediğim gibi. Kesik bir nefes aldım ve gözlerimi bilinçsizce etrafımızdaki karanlıkta gezdirdim.
'' Peki geçtiğimiz gece Poyraz Bey'in tescilli güzellerimizden biri olan İlayda İlkkan'la Beşiktaş'ta bir bardan birlikte ayrılması hakkında ne düşünüyorsunuz? ''
Gözlerim çok uzakta bir yerde yine onun sıcacık topraklarını bulmuştu. Magazincilerin tam arkasındaydı ama onların Poyraz'ı fark edemeyeceği kadar karanlık bir noktada duruyordu. Dudaklarında içten bir gülümseme vardı ve parlayan gözlerle beni izliyordu. Gözlerindeki hayranlık dolu ifade kirpiklerimin titremesine sebep olurken derin bir nefes aldım.
'' Çok teşekkür ederim, arkadaşlar. İzninizle. '' dedim ve hiç düşünmeden önümde bir kalabalık bir set oluşturan magazincileri elimin tersiyle itip, aralarında kısa bir an için oluşan boşluktan hızlıca geçtim. Ben bu konunun beni ilk gördükleri yerde konuşulacağını zaten biliyordum. Hatta bu konunun insanların gündemini uzunca bir süre daha meşgul edeceğini de biliyordum ama bana bunu şu an için sormalarını istemiyordum. Çünkü ben bu sorunun cevabını daha kendime bile verememişken onlara söyleyecek hiçbir şeyim yoktu. Ben daha kendim bile Poyraz Bey'in tescilli güzellerimizden biri olan İlayda İlkkan'la Beşiktaş'ta bir bardan birlikte ayrılması hakkında ne düşünüyorduğumu bilmiyorken onlara ne diyecektim? Kafamdaki uğultulu sesler canımı acıtmaya başladığında adımlarımı hızlandırdım ve tek bir saniye bile düşünmeden Poyraz'ın arabasının sağ koltuğuna oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAPRAK
Genel KurguUzunca bir dalda tomurcuklanıp; tek başına yeşeren ve hep öyle kalan yeşil, küçük bir yapraktım. Günün birinde yıllardır beklediğim bir rüzgar hayatıma doğru esmişti ve ben dalımdan uzakta olan bir yere savrulmuştum. Bedenim tanımadığı o toprakla bu...