Merhaba bebişlerim. Yeni bir fice başladım. Umarım okunur. Ficde karşınızda Yes chef ficinde olan whatsapp tanrısı olan Jin olucak. Başladığınız zamanı buraya bıraka bilersiniz. İyi okumalar❤️🤯👽
...…...................
Yoongi
Geldiğim kafede oturup kahvemi yudumlaya yudumlaya karşı tarafta kendi işlerini yapan Jimin'e bakıyordum. Lise sonunda bahçede köpekten kaçarken görmüştüm. Kendisinden büyük diyebilicek kadar büyük bir köpekti. Aklıma gelince gülmeye başlıyorum. Orda köpeklerden korktuğunu anlamıştım. Jimin köpeğe yem olmadan çekip kurtarmıştım onu. Oysa sadece teşekkür ederek uzaklaşmıştı.
Erkeklerden hoşlandığımı orda anlamıştım. İlk önceler yanlış ve hasta olduğumu düşünsemde bu daha sonraları değişmişti. Hasta olanlar bizler değil, diğer insanların kirli düşünceleriydi.
O günden sonra sık sık Jimin'i izler ve hakkında birşeyler öğrenmeye başlamıştım. Kısa sözle abayı yakmıştım. Jimin'in beni fark etmesi biraz zordu çünkü okul hayatımda sakin biri olmuştum. Ama dizilerdeki gibi zorbalık gibi birşeylerle karşılaşmazdım. Yani kimin umrunda birisine sataşmak. Ama bazı aptal ergenler olur her okulda.
Birde bizim boktan ama yinede bir birimize değer verdiğimiz bir gurubumuz vardı. Onlarla okuldan beri arkadaştım ve komik, rezil olduğumuz anılarımız çok olmuştu. Namjoon,Hoseok bide çakma tanrımız olan Jin vardı. Kendince whatsapp tanrısıydı. Salak whatsapp'ı hackerlemiş. Çok konuştum galiba umarım sıkmamıştım.
Dalmış şekilde Jimine bakarken izlendiğini fark etmiş gibi etrafa bakınmaya başladı. Gözleri benim gözlerimle buluşunca bakışlarımı kaçıracağımı mı yoksa sadece ona bakacağımı mı tartışmaya başladım. Sonuç olaraksa kafamı önümdeki kitabı götürüb yüzüme kaldırdım. Okuyormuş gibi davranmaya başladım. Gözümün ucuyla ona baktığımda güldüğünü gördüm. Ne? neye gülüyordu ki? elimdeki kitaba bakınca kitabı ters tutduğumu farkettim. Böyle şansa sokayım. Rezil oldum ya.
Jimin elinde bir tabelayla dışarı çıkıp kapının önüne astı ve geri içeri girdi. Ne yazıldığını merak etdiyim için kahvenin parasını masaya bırakıp çıktım. Tam tabelanın önünde durup okumaya başladım.
"Kadın eleman aranıyor"
Kaşımı çatıp düşünmeye başladım. Aklıma gelen fikirle oradan ayrıldım. Elime telefonu alıp bizim guruba girdim.
"Çakma tanrı ve köleleri"
whatsapp gurubuYoongi
Jin jin yemek varmı
evde.Yemek deposu
Bende her zaman yemek var köleYoongi
tamam herkez 15 dakikaya
Jin'in evinde olsun
Namu yazıyor....Hobi yazıyor.....
Yoongi
Sakın itiraz etmeyin alırım sizi
ayağımın altına aa3 kişi tarafından görüldü
Helloo umarım sevmişsinizdir. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum bebişler. İlk bölüm olayların ne olduğunu anlatmak için kısa yaptım biğer bölümler bunda uzun olur.
Medine kaçarrr. 🏃🏼♀️🏃🏼♀️🏃🏼♀️
Bir şey daha bildireyim. Ben azerbaycanlıyim yanlışım olsa kusura bakmayın lütfen. Bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiter yoongi || yoonmin
FanfictionYoongi sevdiği erkeğin kafesine kadın eleman aldığını öğrenince Jimin'le zaman geçirmek için kadın kılığına girip çalışmaya başlar. Ama Yoongi Jimin'in onu zaten tanıdığını bilmiyordu. 26.04.2023 14.07.2023