Taekook

402 36 9
                                    

İyi okumalar.....

"İbo benim yarramı yesin"
whatsapp  gurubu

Tete
Lan orospu çocuğu kaptın afeti unutdunmu bizi lan.

Jk
Kocam doğru söylüyor.

Cüce gelsene lan buraya puşt.

Jimin
Öf sabah sabah kafamı ne sikiyorsunuz ya.

Tete
Jiminciğim senin aklın götünemi kaçtı acaba?

LAN SAAT 3 NE SABAHINDAN BAHSEDİYORSUN?

Jk
Aşkım papatya çayı?

Tete
Teşekkürler bebeğim

Jimin
Kız ben burakarda yokken nolmuş kız

Jk
Ee şey...

Flash back

4 gün önce, Taekook

Jungkook aklında olan düşünceleriyle dalgınca sahilde geziyordu. Bir gün önce Taehyung'a karşı olan hislerini anlatıp olduğu yerden ayrılmıştı.

Jimin, Jungkook ve Taehyung lap küçükken arkadaşlardı. Taehyung'a olan ilgisini son üç yıldı farketmişti. Ama onun sevgisinin arkadaşlıktan öte olmadığını biliyordu.

Ama belkide yanılıyordu.

Arkadaşlıkları bitmesin diye bu üç yıl aşkını kalbinin merkezinde herkesden gizlemişti. Taehyung ona hoşlandığı kişilerden konuşurken onsadece göğüsünü ezen büyük sızıyla onu dinliyordu.

Taehyung sevgilisinden ayrılıp gece yarısı Jungkook'un kollarında teselli bulurken Jungkook kendini bencil hissedip aşkını kalbindeki rafa gömmeye çalışmış, biricik aşkına herşeyin düzelecağine karşı teselli etmişti. Kendi hislerini boşverip karşısındakinin mutlu olması için herşeyi yapmıştı.

En azından çalışmıştı.

Jeon Jungkook aslında yanıkıyordu. Düşündüğü gibi Taehyung ona karşı arkadaşca hisler tanışmıyordu. Kendisi bunun farkında değildi ama tavşan çocuğa deli gibi aşıktı.

Jungkook'un ona açıldığından sonra içinde birşeylerin haraketlendiğini hissetdi. Kendince bunun yanlış olduğunu düşündü. Onu sevdiğini kendine inkar etmeğe çalıştı. Soluğu eski sevgilisi olan Yuna'nın yanına almıştı. Ayrıldıklarına bakmayarak hala arkadaş kalmışlardı.


Ama Yuna hiç böyle düşünmüyordu.


Yuna ve Taehyung sahilde yürürken Jungkook'un da orda olduğundan haberleri yoktu.


"Yuna napıcam ben? Birşey anlayamıyorum. O benim en yakın arkadaşlarımdan en önde olanı. Onu kaybetmek istemiyorum" diye yorgun şekilde konuştuğunda Yuna içinden şeytani kahkahalarını atıyordu.

"Doğru düşünüyorsun Taehyung. Sen onu arkadaşca seviyorsun. Merak etme aranız düzelicek" Taehyung'un aklını daha da karıştırmak için fırsattan istifade etmişti.

Waiter yoongi || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin