İsimlik

435 40 13
                                    

NOT: Lisedeyken birisine ondan hoşlandığını söylemek istiyorsan ona üniformada olan üzerinde ismi yazılan isimliği veriyordular.

Yoongim de aslında ona lisede açılmak istediği için böyle birşey yaptı.

Bu arada neden okulda olduğu zamanları yazmıyorsun diye düşünürseniz okullar kapalı o yüzden yani.


Bu arada neden okulda olduğu zamanları yazmıyorsun diye düşünürseniz okullar kapalı o yüzden yani

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

99 yerimden bıçaklandım.

İyi okumalarrr......




"Teyzee"

Kadının üzerine atılıp sım sıkı sarıldım. Miho teyze küçükken Daeguda bir bakkalda çalışıyordu. Çok güzel ve iyi kadındı. Benim saçlarımı her zaman okşar, öperdi.

Ama kocasının memleketine gitmek zorunda kaldığı için gitmişti. Bende buraya gelince bir daha görmemiştim onu.

Harbi çok özlemişim. Oda bana sıkıca sarılmaya başlamıştı.

"Hiii Yoongiii, oğlumm nerdeydin şimdiye kadar ha?"

Biraz uzaklaşıp beni baştan aşağı süzdü. Omzuma birtane şaplak geçirip yeniden sarıldı.

Neden şimdi şaplak yedim? Neyse

"Eşek sıpası büyümüşün."

Sarılma fasılısı bittikten sonra içeride biryerde oturmuştuk. Biraz konuştuktan sonra istediklerimizi getirmek adıyla Miho teyze bana göz kırpıp gitmişti.

Ve tabiiki ne demek istediğini anlamıştım. Jimin'i benim erkek arkadaşım sandı.

Acaba yakışıyormuyuz?

"Nerden tanışıyorsunuz?" diye Jimin konuşmaya başladı.

"Ha? Hee anladım. Ben küçkken Daeguda yaşıyorduk. Bakkalı vardı orda çalışıyordu. Çook iyi birisi. Her zaman benimle oturup konuşurdu"

Heycanla konuşurken beni gülerek izliyordu. Yine konuşmaya devam ediyordum ki sipariş ettiğimiz pizzalar geldi.

Anında susarak karşıma koyulan pizzaya dalmıştım. Çok mükemmel bir lezzet. Pizzayı kim buldusa alnından öpeyim.

Telefonum çaldığında Namjoon'un aradığını gördüm. Duyacaklarımı düşenmeden yemeyime devam etmek için telefonu hoplöre koydum.

"Nerdesin lan puşt" diye Namjoon konuşmaya başladı.

"Sanane yarram" Jiminin burda olduğunu unutarak Namjoonla konuşmaya başlamıştım.

"Lan Jimin enişteyi tavladınmı? Kızlar merak ediyor"

Yediğim yemek boğazımda kalmıştı. Senin ebenin amını sikeyim Namu tammamı. Sik beyinle bir de '148 Iq var bende ' diyor. Bok Iq var sende. O kafanda kocaman işe yaramaz sik var amk" ( Namum özür dilerim)

Kafamı kaldırıp Jimine baktığımda oda aynı şekilde bana bakıyordu. Siktir! Duymuştu değil mi?

"Namjoon kafanı sikeyim"

"Ben naptı-"

Konuşmasına izin vermeden telefonu yüzüne kapatdım. Napıcağımı bilmeden etrafa bakınmaya başladım.

"Bu arada sofranın desenleri güzelmiş."

Ne diyorum amk ben. LAN MASADA SOFRA YOK AMINA KOYUM.

Jimin buna karşı gülüp kafasını salladı. "Evet cidden çok güzel." diye alaya vurmuştu. Ahh çok rezil bir insanım.

Yarım saat içinde tüm tam pizzayı süpürmüş ve doymuştum. Israrları üzre Miho teyze hesapı ödetmemişti. "Misafirimsiz" demişti.

Hava kararmıştı.Şimdiyse arabada oturmuş geri dönüyorduk. Sahilin yanından geçerken aklıma gelen şeyle durdum.

"Sahile gidelimi Lütfenn" diyerek Jimine doğru konuştum.

"Tamam gidelim"


Sevinçle arabadan inip koşmaya başladım. Sahil geceleei en sevdiğim yerdi. Dalgaların sesi ve rüzgar çok iyi hissetdiriyordu.

Ben koşmaya başlayınca Jimin önce bağırmış daha sonra oda arkamca koşmaya başlamıştı. Sonunda bacaklarım ağrıdığı için durmuştum. O sırada Jimin ysnıma gelmişti.

Kendimi yere atıp oturmuştum. Jiminde yanıma oturunca ayı izlemeye başladım. Dolunay vardı bu gece. Ayın en sevdiğim forması.

Biraz zaman geçtikten sonra ne zamandır aklıma koyduğum şeyi yapmak için kendimde cesaret bulmuştum. Derin nefes alarak Jimine taraf döndüm.

"Jimin"

"Hmm" diyerek mırıldandı.

"Sana bilşey söylemem gerek"

"Söyle bakalım" deyip tam bana karşı döndü. Elimi cebime salıp içinden küçük kumaş çıkarıdım. Daha sonra diöer elimde Jiminin elini açıp üzerinde ismim yazılan kumaşı oraya bıraktım.

Reddedileceğim düşüncesiyle kalbim ağzımda atıyordu. Korkuyla onun tepkisini bekliyordum. Kabul edeceğini, küfür edeceğini hatta yumruk atacağını bile düşünmüştüm. Ama dudaklarıma yapışacağı aklımın ucundan bile geçmemişti.





Merhaba nasılsınız bebişlerim? Umarım iyisinizdir. Gece saat 3:12 ama ben nedensizce bölem yazmaya karar verdim sksjsj. ✊🏻💪🏻

Umarım hoşunuza gitmiştir. Satır arası yorumlarınızı sevdiğimi söylemişmiydim?

İyi gecelerrr🌜💤

Waiter yoongi || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin