Kalın italikte yazılanlar şarkı sözleriİyi okumalar......
Adam Lamberts- Outlaws of love
Uzun günün ardından kollarımı kaldırıp belimi esnetdim. Öpme fasılından sonra birlikte çizimlerine, kumaşlara bakmıştık. Pek bir bilgim yoktu kumaşlar hakkında, çoğu zaman onu izliyordum sadece.
İşini çok seviyordu. Mesleği hakkında birşeyler konuşur konuşmaz gözleri parıldıyordu. Kaç kez delirdim saymadım bile. Beni delirtmek hoşuna gidiyor bunu biliyorum. Her defa elini tenime sürtündüğünde gözlerimin içine bakıp sırıtıyordu.
Tüm günümü onunla geçirmiştim. Kafedeki ilk günüm gibi mesafeli değildik. Gitdikçe yakınlaşıyorduk. Çok iyiydi bu. Kafede işe başlayınca işlerin bu raddeye geliceğini bilmiyordum.
Jimin odadan birkaç şey için çıkmıştı. Bende o sırada sıkıldığım için telefonumu alıp şarkı açmak kararını aldım.İçimden gelen dürtüyle ortalığı toplamak kararı aldım. Aynı zamanda da arkada çalan şarkıyla mırıldanmaya başladım.
Gide biliceğimiz yer kalmadı.
Hala varmadık mı?
Yakınlaşamadık mı?Hayır,her zaman biliyorduk cevabı hayır.
Geceler daha da soğumaya başlıyor.
Daha da soğuk olmayaHer göz yaşı aynı şekilde dökülür
Hepimiz aynı hayatı yaşıyoruz.
Değişemeyiz.
Şarkı eşliğinde gözlerim dolmaya başlamıştı bile. Anısı vardı şarkının. Okulda eşcinsel olduğum işin zorbalık gördüğüm he gece dinlerdim bu şarkıyı. Bizi olduğumuz gibi kabullenmek istemeyen insanlar anca bu yola baş vurur.
Şiddete...
Değişemeyiz. Neden değiştirmeye çalışıyor insanlar bizi? Biz böyle doğduk neden anlamıyorlar?
Hitdiğimiz her yerde, güneşi aramaya devam edeceğiz.
Beraber yaşlama biliceğimiz bir yer yok. Sürekli kaçıyoruz.
Bir anda şarkı eşliğinde onun meleği andıran sesi kulaklarımı doldurdu.
Cehennemde yanacağımızı söylüyorlar. Ama ben buna katılmıyorum.
Bize yeterince damga vurdular, Aşk kaçkınlarıyız.
Ardından onunla şarkıya yeniden devam ettim.
Yaralarımız bizi şu anda olduğumuz kişi yapar.
Kalpler ve yuvalar paramparça oldu.
Uzaklara, çok uzaklara gidebilirdik.
sayın okuyucular gece yarıdı kaldığı yerden devam edicektir....
(uyumayın lan bekleyin! şaka maka mother fuck)Ağlıyıyorum. Göz yaşım pıt,pıt.
Şarkıyı bilenler varmı aranızda. Cidden en sevdiğim şarkı benim.
Bir ara taekook ikilisi coverlemişti. Daha sonra silmiştiler. Götünüzü yerim lannn🌛🙊
Nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yok nasıldı? Gece diğer yarısınıda salıveririm.
Görüşürüzzzz💞❣️💜💝💜♥️💓🍃🍂🌿🌹⛰️🌵🌿🌼🌿🍂🌖✨🌍🌝🕳️✨
Abartdım sanki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiter yoongi || yoonmin
FanfictionYoongi sevdiği erkeğin kafesine kadın eleman aldığını öğrenince Jimin'le zaman geçirmek için kadın kılığına girip çalışmaya başlar. Ama Yoongi Jimin'in onu zaten tanıdığını bilmiyordu. 26.04.2023 14.07.2023