Balık

472 29 25
                                    

İyi okumalarrrr



Sabah odaya güneşin ışıkları yüzünden uyanmıştım. Ahh nefret ediyorum bu sikik güneşten. En güzel uykularımı bölüyordu. Uyanmama aldırmayıp sıcacık olan bedene daha da sokulup uykuma devam etmeye başlamıştımki beynime yeni dang etmişti.

Dün ben Jimin'le seviştim.

Hatırladığım anılarla yerimden atlanıp tepinmeye başladım. Ama bu hissettiğim ağrılarla son bulmuştu. Acıyla yüzümü buruşturup inleme bıraktım. Siktir, siktirr.

Yan tarafımda haraketlenme hissedince dönüp Jimin'e baktım. Gözlerini kısıkça açıp etrafa bakıyordu. Dünkü halinden eser yoktu.

"Yoongi" diğe mırıldanarak oturur vaziyyete geldi. Buruşturduğum yüzümü gördükte telaşla tam yanıma geldi.

"Bebeğim iyimisin? Ağrıların mı var?"
diye sorduğunda kafamı sallamakla yetinmiştim.

"Şimdi krem süreriz geçer tamammı?" diye sorduğunda huysuzca mırıldanmıştım.

"Tabii sana söylemesi kolay götü sikilen sen değilsin sonuçta."

Kıkırdayıp "Tabii dün gece banyoda adımla inleye-" diyince sözünü kesip yanımdaki yastığı ona taraf atmıştım.

"Ya tamam tamam sus anladık"

Sinirle ellerimi önümde birleştirdiğimde kafasını başaklarıma koyup aşağıdan yukarı suratıma bakmaya başladı.

"Kızdın mı sen bakayım"

Omuz silktiğimde hala cevap vermemiştim kafasını kaldırıp dudağıma ıslak öpücük bırakıp yeniden dizlerime uzandı.

"Hırsız!" diye yanaklarını sıktım. O ise bana "Benim olanı almak hırsızlık sayılmaz ufaklık" dedi. Yanağını daha da sıkıp dudaklarının öne çıkmasını sağladım. Balığa benziyordu.

"Bana birde ufaklık dersen ölürsün" diyerek kaşlarımı çattım. Aslında hoşuma gidiyordu ama birisiyle uğraşmak daha da hoşuma gidiyordu.

Aklıma gelen fikirle Jimin'i ittirip ayağa kalkmaya çalıştım. Ama bir şeyi unutmuştum. Acıyla yerime oturduğumda Jimin komodinin içinden bir krem çıkarıp yanıma geldi.

"Hadi bebeğim dön krem süreyim geçsin"

Kendisi mi sürecekti kremi? Yanaklarım anında ısınırken inkarlamıştım. Elimi uzatıp elindeki kremi aldım.

"Kendim sürerim" değim banyoya gitmek amaçla yerimden kalktım.

Çalıştım.

Yerimde sızlanırken Jimin bir piç edasıyla kenarda sırıtıyordu. Yanıma gelip elini bacaklarımın ve belimin altından geçirerek beni kucağına aldı.

"Eminmisin? " diye sordu.

Sonunda kendimi rahat bırakıp kremi kendisinin sürmesine izin vermiştim.
(Ne kremiymiş be adam)

Kremi sürdükten sonra toparlanıp bardan çıkmıştık. Diğerleri muhtemelen otele gitmiştir büyük ihtimal. Arabaya binip yola koyulduğumuzda isteyimi söyleyek için Jimin'e taraf döndüm.

"Sevgilim" dediğimde bakışları bir anlık bana deydi daha sonra yeniden yola bakmaya devam etti.

"Efendim bebeğim?"

"Balık alalımmı?" diğe sorduğumda gözleri kısılana kadar gülümsemişti.

"Neden soruyorsun aşkım söylemen yeterli zaten" dediğinde uzanıp yanağına öpücük kondurup geri çekildim.

"Burası kaldı" diğerek dudağını gösterdi. Dudağına da öpüçük kondurduğumda anladığım kadarıyla pet shopa doğru sürmeye başladı arabayı. (Bu nasıl cümle oldu amına koyum)

Pet shopun önüne geldiğimizde arabayı durdurdu. Ondan önce inip koşa koşa mağazanın içine girmiştim. Kenarda duran yaşlı amca bana doğru dönmüştü.

"Hoşgeldin evladım, neye bakmıştın?" diye sordu. Gözlerim etrafta gezinirken aradığım şeyi bulmuş ve gülümsemiştim.

"Balık istiyorum" diyerek büyük akvariumlarda olan farklı farklı balıklara doğru gittim. Bir birinden güzel renkleriyke balıklar ışık saçıyordu. Benim gözüm ise sadece iki balıkta karmıştı.

Turuncu ve mint yeşili balıklar.

Jimin yanıma gelip elini belime koydu. "Hangisini istiyorsun bebeğim?" söylediğinde parmağımla istediğim balıkları gösterdim.

"Dur evladım götüreyim ordan" dediğinde biraz geri çekildim. Çok mutluydum. Renklerini özellikle seçmiştim. Lise zamanında Jimin ve benim saç renklerimizdi.

Amca seçtiğim balıkları ordan aldığımız büyük fanusun içice koyup gözleri kısılana kadar gülümsedi. Balıklar için gerekli malzemeleri de alınca girmeye hazırlanıyorduk.

Gitmeden önce amca bize taraf dönüp "Çok yakışıyorsunuz evladım, üzmeyin bir birinizi" diyerek gülümsedi.

Ona teşekkür edip mağazadan ayrıldık ve eve doğru yola çıktık. Yol boyunca Jimin lise zamanlarından konuştu. En sonunda eve gelip balıkalarımı yerleştirdim. İsimleri mandalin ve nane koydum. Biraz garip ama çok sevdim.

Soğuk duş alıp kendimi yatağıma attım. Canım yatağım en son seninle evlenicem.

Helloovvvv gelecek bölüm spoisi
'merry me' Hangi çiftimizin olduğunu siz tahmın edin. 🤓

Doğru tahmin edene Jungo'dan muzlu süt.

Temmuzda Jungomun Seven şarkısı çıkıyorrr. Kimler heycanla bekliyor?

Waiter yoongi || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin