İyi okumalar......
Duyduğum kelime ile adeta beynimden vurulmuşa döndüm. Sözlerimi ola bilinceye kadar büyütüp direk gözlerinin içine bakıyordum. Bana soyunmamı söylemişti. Neden?
"Ne.."
"Soyun"
"N-neden, nasıll?!"
Söylediğimle gülmeye başladı. Ellerini karnına koyup dahada gülmeye devam edince ben anlamaz bakışlarla ona bakıyordum.
"Hani- öl-ölçülerini alacağım ya"
Gülerek sözlerini kırık kırık söylemişti. Bir an başka birşey yapacak düşünmüştüm. Ben ne ara bu kadar fesatlaştım ya.
Aklıma yeni jeton düşmüştü. Ben karşısında çıplak mı duracağım! Bunu hiç aklıma getirmemiştim. Düşünmek bile yanaklarımı kızartıyordu.
Ama elimde Jimini etkilemek için güzel bir fırsat var.
"Jimin gülme!"
"Tatlı"
Demek tatlı ha! Görür şimdi tatlıyı. Bir çırpıda üzerimdekini çıkarmıştım. Şimdi karşısında üstsüz şekilde duruyordum.
Yanaklarımın hemen kızarmasına engel olamazken Jimin de bakışlarını bana dikip duruyordu. O an gelen cesaretle "Hadi, ölçülerimi alacaktın"
Yüzüne herzamanki sırıtmasından kondurup olduğu gerden ayrılıp kenarda duran dolaba doğru gitdi. İçerisinden birkaç şey aldı. Elindeki metreyi boynundan asıp defterle yanıma yaklaştı.
Aramızda olan mesafeyi kapatıp sakin sesle "Şortunu da çıkar ve sadece boxser ile kal"
Siktir siktir siktir. Ah, tamam Yoongi yapa bilirsin hadii. Şortumun iplerini açıp bacaklarımdan sıyırdım. Anında bakışları yüzümden aşağı inmişti. Sesli şekilde yutkunduğunda bu kez ben sırıtdım.
Elini omzuma koyup kumaş metreni tutturdu. Daha sonra deftere ölçüleri yazdı. Aynı işlemi kollarıma da yaptıktan sonra sıra bacaklarıma geldi.
Eğilip tam karşımda durdu. Yüzü tam penisimin karşısında duruyordu. Aklımdan şu an onun olduğu ayıp şeyler geçiyordu.
Elini belimin etrefında dolayıp tam ön tarafda durdu. Elinin penisime sürtünmesiyle karnımda adeta karıncalar boğuşuyordu. İnlememek isçin budaklarımı bir birine sıkıca bastırıp gözlerimi kapatmıştım.
Bu kez de bacağıma aynı şeyi uygulayarken boşluğuma gelip inlemiştim. Aynı zamanda da domates olmuştum. Çünkü inlediyimde anında yüzüme bakmıştı.
Kasten beni kışkırtmak ister gibi bana daha çok temas ediyordu. Bundan başka sıcak nefeside tenimle buluşuyordu. Tam çıldırmak üzreydimki ayağa kalktı. Kulağıma doğru yakınlaşıp birkaç şey fısıldadı.
"Tahrik edici olduğunu biliyormuydun bebeğim"
Hahaytt Min Yoongi artık yaşamıyor. Gömün oğlum beni atın yerden yere. Ben birşey demeden yerine gidip elindekileri masaya koydu.
"Bu günlük tamamdırr" dedikten sonra kenarda olan kıyafetlerimi alıp üzerime geçirdim. Bilgisayarrın karşısına geçip birşeye bakmaya başladı.
Yanına yaklaştım. Tam eğilip bakacaktımki benden önce davranıp beni duvarla arasına aldı. Ben anın şokuyla sadece ona bakıyordum.
(Ne kadar çok şok geçirdin bu gün sen amk. Sonunda donup durmaktan felç kalacaksın jsjsjs)
"Bu kadar acele etme bebeğim. Yakında görüceksin" dedi. Ve ardından dudağımdan öpüb kondurup geri çekildi. Öptü! Dudağımdan! İkinci kez!Lan dur bir dakika. Ben neden kurbanlık koyun gibi ses çıkarmıyorum lan.
"Beni neden öptün?"
"Hoşuma gitdiği için"
Helloo nasılsınız, umarım beğenmişsinizdir. Diğer bölüm malum bölüm olsunmuu? Yoksa onun için biraz zaman mı bıraksam?
Düşüncelerinizi ve oylarınızı bekliyorum bebişlerimm💕💕
10 cu yıl dönümümüz geliyor heycanlımısınızzzz? Ben çok heycanlıyım. Ve yeni şarkıyı dört gözle bekliyorum.
Hadi bayyy. Kendinize iyi bakın. 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiter yoongi || yoonmin
FanficYoongi sevdiği erkeğin kafesine kadın eleman aldığını öğrenince Jimin'le zaman geçirmek için kadın kılığına girip çalışmaya başlar. Ama Yoongi Jimin'in onu zaten tanıdığını bilmiyordu. 26.04.2023 14.07.2023