Çifte düğün(Final)

351 23 59
                                    

Son kez iyi okumalarr.......


Yazar, 1 hafta sonra.....

Dörd farklı oda ve dört genc. Hepsi heycanlı şeykilde aynadan bakarak sakinleşmeye çalışıyordular. Bu dörd genç bu gün hayatlarını sevdiği kişiye adayacaklar. Soy isimlerini alıcaklardı.

Jimin odasından çıkıp koridorda gezinmeye başladı. Sonunda istediği yere ulaştığında nefesini tuttu ve 'Min Yoongi' yazısına baktı. Az sonra 'Min' artık 'Park' olucaktı.

Elini kapının kulbuna sarıp aşağı indirdi. Yavaşca kapıyı açtığında ayna karşısında kendisine bakan sevgilisini buldu bakışları. Kapı sesiyle Yoongi arkasına döndü.

Çok güzeldi Min Yoongi

Saçları özenle yapılmıştı. Kulaklarında küpeler vardı. Takım elbisenin içinde adeta bir tanrı gibi gözüküyordu. Tanrıya teşekkür ediyordu Jimin. Yoongi'ni sevdiği için teşekkür ediyordu kendisine. Kendisini sevdiği için teşekkür ediyordu Yoongi'ye.

Yakınlaştı Jimin sevgilisine. Elini beline yerleştirip gözlerine baktı. "Çok güzelsin" dedi hayran dolu sesiyle. Pırıl pırıldı iki oğlanın gözleri.

"Çok yakışıklı olmuşsun" diye cevap vermişti Yoongi de.

Beklemeden bir birinin dudaklarına yapışmıştılar. Hızlı ve acemi değildi. Tadını ala ala öpüşüyordular. Yoongi elini Jimin'in şekil verilmiş saçlarının içerisine daldırıp kendisine daha da yakınlaştırdı.

Bununda önceki sakin halleri gitmiş yerine hırçın halleri gelmişti. Bir birlerini parçalamak ister gibi öperken her ficdeki gibi birisi bu anı bozmuştu. Burada beni sövmeyin malasef bu bir gelenek.....

Hoseok kapıyı çalmadan açıp kafasını içeri soktu ve gözlerini pörtledip bağırmaya başladı.

"OHA SİKİŞ VAR. Sonra yiyişirsiniz amına koyum. Hadi herkes sizi bekliyor" diyerek içeri soktuğu kafasını idadan çıkardı. Yoongi ise arkasından bağırarak "Sen evlenmiyorsun diye kıskanma bu kadar puşt" demişti.

En sonunda aşağı indiklerinde büyük zal insanlarla doluydu. Çocuklar, Jimin'in çalışanlarının bir kısmı, ve dört çocuğun akrabaları vardı. Tabiiki de kenardan gururla izleyen ben vardım. Yanımda ise bir türlü bir araya gelemediğim birisi vardı. Ben yarattığım hikayemin sonunu gururla izlerken her zaman olduğu gibi şimdi de bana yanımda destek gösteriyordu.

Halının en ucunda Namjoon, Jin, Jimin ve Yoongi duruyordu. Şarkının başlanmasıyla Namjin ve Yoonmin çiftleri kol kola girip yürümeye başladılar. Daha sonrasını uzatmak istemiyorum. Hepsi evet evet dedikten sonra gözlerimiz ziyafet görmüştü.

Namjoon Jin'in, Jimin ise Yoongi'nin dudaklarına yapışmıştı. Offf hırçın semelerim benim. Herkes dansa kalkmıştı. Etrafa baktığımda bebek Jungkook utana utana Taehyung'u dansa kaldırmıştı. Çok mutluydumm...

Şimdi dönelim Yoonmin çiftimize değilmii?

Jimin Yoongi'nin belinden tutmuş ritimle sallanıyordu. Hani düğünde evlenen çiftler fısır fısır birşeyler konuşuyordular ya işte bizim ikili konuşmuyordu. Sadece anın tadını çıkarıyordular.

Waiter yoongi || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin