Özel bölüm.

317 15 30
                                    

Duramadım bir özel bölüm yazıcam dedimm. Burda olan varmıı halaa?

3 yıl sonra......

"Ya baba buna söyle artık." diye Minji bağırarak bahçede koşuyordu. Sobin ise onun arkasıyla koşarak yakalamaya çalışıyordu.

"Ya baba üzerindekini değiştirsin. Erkekler bakıcak ona!" diye abi triplerine giriyordu.

Evet Minji ve Soobin bizim çocuklarımızdı. Onları İki yıl önce evlat edinmiştik. Üvey abi kardeş olduğunu düşünüceksiniz ama hayır. Öz abi kardeşleriydi. Minji'ni evlatlık almak istediğimizde kenarda dolu gözlerle gülümseyen bir erkek çocuk vardı.

Orda onun abisi olduğunu öğrenmiştik. Yanımıza abisini de almak istedik ama bize baddi durumumuzun çok iyi olması gerektiğini söylediler. Biz ise buna sadece gülmüştük. Çocuklara iki gün içinde onları burdan almaya geleceğimizi başka hiçkimseye gitmemelerini söylemiştik.

Bu iki gün içerisinde Jimin Kitty Gang olduğunu açıklamıştı. Ahh tabikide papraziler tarafından çokca sorulara maruz kalmıştık. Ben ise oyunculukla meşgüldüm. Diğer taraftan da kocamın modeliydim hala.

Daha sonrasında Sobin ve Minji'ni oradan götürmüştük. Minji altı, Sobin ise sekiz yaşındaydı ve ikinci sınıfa gidiyordu. Minji her zaman kısa göbeği açık kıyafetlerini giyip abisini delirtirdi. Ama en son zaferi alırdı.

Koşmaktan yorulup kendilerini yere attı. Minji bana Sobin ise Jimin'e taraf gitdi. Minji kucağımda kıvrılırken elimi uzun saçlarına daldırıp okşadım.
"Öfff bu erkekler ne öküz ama ya dimi baba" diye mızıldandığında Jimin'e bakıp kıkrdadım. "Evet öyle bebeğim"

Her zaman ikili olarak konuşurduk. Ben ve kızım onların bizi anlamamasından, kocam ve oğlum ise bizim kıyafetlerimizden konuşurdu. Sonunda ikna etme becerilerimizle biz zaferle sırıtıyorduk. Onlar ise sinirle köpürüyordu.

"Yemekler hazırr hadi gelinn" diye bağıran Jin'i duyduğumuzda bahçede kurduğumuz masaya doğru gittik. Herkes buraya toplanmıştı. Her zamanki gibi Yugyeom da yakamızı bırakmamıştı.


"Pişt Jimin kızını oğluma alıcam" demişti Jungkook. Baba oğul ise ikisi de birden kaşlarını çatıp konuşmuştu.

"HAYIR!"

Evet Taekookun da Minji den bir yaş büyük bir oğlu vardı. Kendisi yeni geldiği için aramıza biraz çekingen di. Minji onları aldırmayıp Minho'nun yanına gidip elini tuttu.

"Öff size ne ya" demişti. O sırada Sobin "Kızım döverim bak seni buraya gel" demişti.

"Dövemezsinki" diye Minji konuşurken Sobin kardeşine varıp elini Minho'nun elinden ayırdı.

"Ya abi bırak" demişti Minji. Buna karşılık Minho Minji'nin diğer elini tutarak "Ya sanane Minji beni istiyor git burdan" demişti.

"Bak oğlum dalarım sana" diye Sobin Minho'nun üzerine doğru gitmişti.

"Hiçbirşey yapamazsın Busanlı bebe" dediğinde Jungkook ve Jimin ortaya atılmıştı.

"Hopp Busana laf ettirmem" demişti ikiside. Daha sonra birbirilerine öldürücü balış atmıştılar.

"Busanda ilk ben doğdum" diyerek Jimin ilk atağı da yapmıştı.

"Öff ne var be busanda ilk sen doğduysan" demişti.

Minji yine onlara aldırmadan. Jin'in yanına koşup etrafında dönmeye başladı."Jin, jin espiri yapsanaaa" demişti.

"Kızım kendinden yaşlılara ismiyle hitap edilmez demedimmi sana" dedikten sonra bana dil çıkarıp kaçtı.

Namjoon gülerek "Benim kocam yaşlı değil işte amına koyum" derdek hepimiz ona doğru baktık. "Siktir çocuklar.." diye yeniden küfr etti.

"Lan piç" diğe Jimin de bağırınca elini ağzına koyup bağladı. Ahh hepsi salak. Her şey iyiydi tabiiki çocuklarımızdan duyduğumuz sese kadar.

"Siktir!" diye ikisi de bağırmıştı. Ahhh ebesini bellediklerim. Şu an hepsi kalkmış yanlış söylediklerini diyordu.

"Ya hayır hayır çocukla yanlış dedini Kıttır olucaktı o. Evet evet kıttır olucaktı hani amcanız kıt ya" diye Namjoon kendisini temize çıkarmaya çalışmıştı.

"Yaa duyduk işte" diye Sobin demişti.

"Hoseok amcaa" diye Minji de konuştu.

"Efendim amcasının gülü" diye Hobi çocuğuma sulanmaya başladı.

"Biliyormusun sen bir orospu çocuğusun" dediğinde herkes gülmekten ölmüştü. Hoseok'un suratı anında düşmüştü.

Yugyeom gülerek "çocuklar bile biliyor ne bok olduğunu utan lan kendinden" demişti.

Sonunda bağırarak "ULAN KİM ÖĞRETTİ BENİM ÇOCUKLARIMA BU SÖZLERİ" demiştim.

"Iı şey" diyerek yugyeom namjoon ve hoseok sızlanmıştı.

"Aisss başka şeyler bilmediyine şükür edin" diye sızlanmıştım. Ama tabiiki de eşek kadar olan çocuklar beni şaşırtmamış her şeyi öğretmişti.

"Baba diğer şeyler derken bunlardanmı konuşuyorsun? Kızım hazırmısınn" diye kardeşine de hitap etti.

"Amına koyum" diyerek başladı

"Orospu çocuğu"

"Ananı sikeyim"

"Vizyonsuz piç"

"Ebesinin amı"

"Amcık" diye sırayla konuşmuştular. O sırada Taehyung da kucağındaki oğlunun kulaklarını kapatmıştı.

Piç herifler. "GEBERDİCEM ULAN SİZİ" diyip üçlünün üzerine adeta uçmuştum. Biraz koşturmacadan sonra yorulup masa başına toplanmıştık. Biz kendimize bira doldururken çocuklara da meyve suyu koymuştuk.

Bardakları çarpıştırdıktığımızda Jin ayağa kalkıp konuşmaya başladı.

"Hadi kitabın son sayfasını da bir espiriyle kapatalım. Yani telefonda"

"Hayır Jin hyung lütfen" diye Taehyung sızlanmıştı.

"Hadi patlat bir tanee!" diye Yugyeom yayıla yayıla konuşmuştu"

"Jackie Chan karısına ne demiş?" diye başladı.

Minji tatlı şekilde "Ne demişş" diye sorduğunda devam etti.

"Ben bıktım artık sen çekicen"

Herkes kendisini yere atarak gülerken ben de ilk defa gülmüştüm. Çocuklar masum espiri sanıp gülerken biz altında yatan imaya gülüyorduk.

Böyle işte. Mutlu son demiyeceğim. Çünkü sorunlarımız çok olmuştu. Ama bir yerde üstesinden gelmiştik. Ve bu sonuna kadar devam etmişti. Elveda......

Dayanamadım özel bölüm yazdım. MDKDKDKSKDJD.

Diğer ficlerimde bekliyorum bayyy.

Waiter yoongi || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin