İyi okumalarr.....
Jimin
Şu an dursun,dursun zaman. Dönmesin dünya, durmasın yağmur, ayrılmasın bedenlerimiz. O beni sevdiğini söylerken kokusu üzerime sinsin. Bem beyaz ten rengi ay ışığında parlarken tutulmuştum ona. En baştan bilirim onu kafede beni gizli gizli keserken yakalardım. Çalışmak için gelince biliyordum Yoongi olduğunu. Belki benim hislerimden habersizdi ama yinede kendimi saklayamıyorum.
Omzunda göz yaşlarımın dinmesini bekliyordum. Bir türlü içimde yanan ateş sönmüyordu. Babamın gitmesini kabullenemiyorum. Annemden sonra beni bırakmıştı. Ama söz vermişti bana, bırakmayacağını demişti bana. Ama bıraktı. Belki istemiyordu beni bırakmak burda,ama oldu işte.
Gece saat 5 bir birimize sarılmıştık. Hiç birimiz konuşmuyorduk. Gerek yoktu ki. Ruhlarımız konuşurdu. Anlaşırdı onlar.
Sonunda ağlamam biraz daha sakinleştiğinde başımı kaldırdım. Ama ellerim hayla belinde duruyordu. Yuvasını bulmuştu ellerim. Yüzüne baktım.
Ağlıyordu....
Ne kadar yağmur yağsa bile gözlerinin dolu dolu olduğunu göre biliyordum. Bir keç dakika bakıştıktan sonra ellerini yüzüme çıkardı.
İlk önce yanağımda gezdirdi. Daha sonra ise göz altarıma kaldırıp göz yaşlarımı silmeye başladı. Dilim adeta tutulmuştu. Çok güzeldi. Kendimi yanında kurbağaya dönmüş prens gibi hiss ediyorum. (sus lan )
"Ağlama, aşık olduğum göz pınarlarından bir damla yaş akmasın."
Çok güzel seviyordu. Sevgisi karşısında eziliyordum. Şimdi diyiceksiniz ki onun seni sevdiğini şimdi öğrendin. Nasıl biliyorsuz güzel sevdiğini?
Bakışlarından..
Bir insanın bakışlarından çok şey aslıdır. O gözlerin sana nasıl baktığından anlarsın. Yoongi'nin bakışları çok saf ve sevgiyle bakıyordu.
O bebeksi dudakları yağmurdan dolayı ıslanmış şekilde karşımda duruyordu. İnsanın kendini kayb etmesinin en büyük sebebi olabilir.
Belinden tuttuğum ellerimi biraz daha sıkılaştırdım. Vücudunu kendi vücudumla bir bütün yaptım. Anlamaz gözler qııle bana bakarken çok tatlı gözüküyordu.
"Jimi-"
Yoonginin sözünü kesen benim dudaklarımdı. Dudaklarımı yumuşacık olan iki et parçasına bastırdığımda bulutları öpüyormuş gibi hissetdim. Bu hiss, çok güzeldi. Ne kadar flörtöz bir karakterim olsa bile şimdiye kadar sevdiğim tek bir insan oldu. O da Yoongi.
İlk başta hiç bir tepki vermese bile daha sonra bana karşılık vermeye başladı. Bununla birlikte yüzümde kendime karşı çıkamadan kondurduğum sırıtış vardı.
Sakin bir öpüşmeden ayrılıp hırçınca öpmeye başladım. Ayrı kaldığım, sadece uzaktan baktığım o dudaklardan bana ait olan şeyi alıyordum.
Dudağlnı ısırdığımda küçük bir inleme sundu. Fırsatdan yararlanarak dilimi dudaklarlndan içeri yolladım. İşin içine dillerimiz de karışınca çıkmaz bir hale düşmüştü.
En son Yoongi nefes almak için dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdı. Çok güzeldi. Kızarmış yanakları, şişmiş dudakları, mayışık bakan gözleri, yağmur damlalarının öpüb geçtiği teniyle dokunulmaz gözüküyordu. (untouchable, untouchable)
Yoongiden ayrılıp arkama döndüm. birkaç addım geriye gittim. Babamın mezarında yeniden oturup bakmaya başladım. Yoongi zaman kaybetmeden yanıma oturduğunda kafasını çiynime yasladı.
"Bak baba, bak kim geldi buraya. İsmi Yoongi. Senden geriye bu dünyada bir tek o kaldı. Ne kadar bana söz verip bıraksan bile yinede isteyerek yapmadığını biliyorum. O yüzden ben seni affetdim."
Biraz soluklanıp tekrar konuşmaya başladım.
"Annemi ama bir daha asla affetmem. Onu sevmeme rağmen beni bırakıp gitmişti. Bir kez bile arayıp sormadı. Sen se baba, seninle geçirdiğim günleri geri istiyorum. Gelir mi ki o günler?"
Gözümden bir kaç damla yaş daha aktı.
"Oğlunuz benimle hiç merak etmeyin efendim. Hiç bir zaman onu yanlız bırakmam. Gözünüz arkada kalmasın"
Diye Yoongi benim ardımdan konuştu. Başımı çevirip ona baktığımda bana çoktan bakıyor olduğunu gördüm. Size onun çok güzel olduğunu söylemişmiydim?
Gök yüzüne bakınca bir kaç yıldız düştüğünü gördüm.
"Yoongi çabuk dilek tut yıldız kayıyor"
İki genç te o gece yağmur altında, yıldız kayarken bir birinden habersiz aynı dileği tuttular.
'Gitmesin...'
Öpüştülerrrr! Duygulu bir anne gibiyim şu andaa.
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir. Yazım hatalarım varsa kusurabakmayın incelemeden atıyorum.
Diğer bölümde görüşürüz bayy
Medine kaçar 🏃🏼♀️🏃🏼♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiter yoongi || yoonmin
FanfictionYoongi sevdiği erkeğin kafesine kadın eleman aldığını öğrenince Jimin'le zaman geçirmek için kadın kılığına girip çalışmaya başlar. Ama Yoongi Jimin'in onu zaten tanıdığını bilmiyordu. 26.04.2023 14.07.2023