Merry me pt2

274 15 18
                                    







Gözlerimi açtığımda gördüğüm şey donup kalmama sebep oldu. Karşımda olan kos koca bir restorandan başka birşey değildi. Küçükken dream time yaptığımızda onlara hep restoran hayalimden bahsederdim.

Dolu gözlerle Namjoon'a dönüp baktığında biraz gergin olduğunu gördüm. Ama karşımda gamzeleriyle gülümsüyordu. Elimi tutup içeriye doğru ilerletdik.

İçeri girdikten sonra Namjoon kapıda durmuştu. Ben ise etrafa hayran dolu bakışlar atarak geziyordum. Ellerim içecek tezgahının ve masaların üstünde gezerken içim kıpır kıpır oluyordu.

İnanamıyordum, gerçekten hayretler içindeydim. Etrafı inceleyip Namjoon'un yanına geri döndüm. Üzerine atılıp kollarımı boynuna sardığımda o da ellerini belime sarmıştı. Başımı boynuna gömüp ağladığımda bir elini saçlarıma götürüp okşamaya başladı.

Birkaç dakika sonra beni kendinden ayırıp gözlerimin içine baktı. Geri çekildiğinde garipsesemde birşeyler dememiştim. Elini cebine atdığında boğazını temizlemişti. Dğer eliylede ensesini kaşıdığında birşeyler olduğunu anlamıştım. Gergin olduğunda hep bunu yapardı.

"Namjoon-" karşımda diz çöktüğünde söyleyeceğim söz yarım kalmıştı. Cebinde olan elini çıkardığında elinde siyah renkte olan bir kutu vardı. Ne olduğunu aladığımda gözlerimi ola bilince büyük açmıştım.

Kutunun kapağını açtığında içerisinde olan alyansları gördüm.

Kim Namjoon bana evlenme teklif ediyor……

"Hayatımın sonuna kadar bana yemek yaparmısın, benimle evlenirmisin?" diğe sorduğunda yine ağlamaya başlamıştım. Regl mi oldum ben amına koyum.

Birşey demeden bende eğilip boyumuzu bir yaptım. Bana doğru uzatdığı elini indirdiğimde yüzü bozulmuştu. Sanırım kabul etmeyeceğimi düşünmüştü.

Gülümseyip dudaklarına yapıştığımda şaşırmıştı. Aynı anda arka plandan konfeti patlaması, ıslık, alkış ve bağırma sesleri geliyordu.

Namjoon'dan ayrılıp ayağa kalktığımda bizim çocuklar olduğunu görmüştüm. Ama onlardan başka tanıdık bir yüz daha vardı. Bu Yugyeom'du. Lise zamanlarında iyi anlaşırdık ama daha sonra ortadan kaybolmuştu.

Jhope elinde pastayla yanıma gelip "İyiki doğdun hyung" demişti. Doğum günümün olduğunu unutmuştum. Diğerleri de yanıma geldiğinde sırayla sarılmıştık. En son sıra Yugyeom'a geldiğinde Namjoon'un duyabiliceği bir tonda konuşmuştu.

"İyiki doğdun kerata. Pişt diyorum yol yakınken Namu'nun teklifini reddet"

Namjoon tarafından ensesine şaplak yediğinde büyük kahkaha patlatmıştım.

"Kocamın kafasını pişirme lan gezrek. Hem Namu ne lan askerlik yoldaşınmıyım ben?" diğe kızdığında Yugyeom dil çıkarıp diğerlerinin yanına geçmişti.

Yoongi "Bizi göreceksin diye özümüz bokumuza karıştı" diye herzamanki gibi söylenmişti.

"Hadi dilek  tut" diğe Namjoon kunuşmuştu. Tutacak dileğim yoktu ki. Hepsi gerçekleşmişti. Son bir arzum kalmıştı.

"Sonsuza kadar ayrılmayalım"







Namjin yüzükleri

Namjin yüzükleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Hello nasılsınızz? Namjin evleniyorrrrr.

Finale son 3

Waiter yoongi || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin