İyi okumalarr....
"Çakma tanrı ve köleleri"
whatsapp gurupuYoongi
sıçtımNamu
Yine ne bok yedin Allah aşkınaHobi
AHA İMANA GELDİ PUTPEREST PEZEVENKNamu
Ateistim ateist amına koyumYemek deposu
Bakıyorum da çok meraklısın amına koymaya🤨Namu çevrim dışı...
Yoongi
ANANIZI SİKİM BANA DÖNÜN SIÇTIM DİYORUM.3 kişi tarafından görüldü.....
Yoongi
Ha böyle akıllanınJimin benim kadın olmadığımı öyrendi.
Namu
Değilmiydin?Yoongi
SikerimHobi
DeğilmişJinnie
Napıcaksın?Kovdumu seni?Ne dedi sana?Yoongi
Hayır beni kovmadı
Namu
Neden?Yoongi
Hoşuna gidiyormuşumTelefonumu yatağın diğer tarafına atıp düşünmeye başladım.Cidden söylemişti. Açıkca "Hoşuma gittin" dedi. Hiç düşünmezdim. Acaba ne zamandan biliyor ki? Nerdeyse bir hafta oluyordu çalıştığım.
Ama kaç kez dokunmuştum. Küçücük elleri çok yumuşak olmuştu. Onun güzelliğini daha yakından izlemek işin zamanım olmuştu. Bir kere sinde arka odada onu uyuklarken bulmuştum. Cidden fazlasıyla çalışıyordu. Kafede sadece ben,Hyuna ve Jimin vardı.
Müşteriler çok olunca yoruluyoruz işte. Ama Jimin daha çok yoruluyordu. Şirketini de yönetmeliydi. Her boş zamanında birşeyler çiziyordu.
İster istemez onu düşünüyorum. Aklımdan çıkmıyor.Ona yardım etmeyi isterdim. En azından yükünü azaltmak. Galerimdeki fotoraflarına bakacaktım ki o güne bir gün kalmıştı. 12 may(ağzıma geleni yazdım msksk). Jimin'in babasının vefat etmesini. 4 cü yılı.
Yıkılacaktı.......
Jimin babasına çok değer verirdi. Görürdüm. Hatta küçükken sınıfca bir arda olurken babasından bahs ederdi. Hayır ona neler aldığından değil. Ona anlatdığı masallardan,saçlarını okşamasından konuşurdu. Onu ne kadar çok sevdiğinden.
Ama dörd yıl önceye kadar. O gece Jimin'i dağılmış şekilde buluştum. İçkiliydi ve yağmış yağıyordu. Onu öyle görmeye dayanamamıştım. Düşünmesen yanıma çekip sım sıkı sarıldım o gece ona. Oda sarıldı kaç saat olduk yağmurun altında. Kendisi söylemişti olanları. Babsını trafik kazasında kaybetmişti.
Ağlamasını söyledim. Çünkü ağlarsa içini döker, az da olsa rahatlardı. Ama sabah büyük ihtimal hatırlamıyordu beni. Bende birşey olmamış gibi devam ettim hayatıma. Ama her gün daha da bağlanmıştım ona. Ama olsun bu yolu ben seçtim ve devam edeceğim.Küçük bir bölümle karşınızdayım. Yazım yanlışım olursa sorry.
Yarın duygusal bir bölüm olucak.Hayalet okurlarıma sesleniyorum. Bir yorum bir oy verseniz diyorum hm?
Hadi bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiter yoongi || yoonmin
FanfictionYoongi sevdiği erkeğin kafesine kadın eleman aldığını öğrenince Jimin'le zaman geçirmek için kadın kılığına girip çalışmaya başlar. Ama Yoongi Jimin'in onu zaten tanıdığını bilmiyordu. 26.04.2023 14.07.2023