5

682 66 16
                                    

İyi okumakar bebişler
(eğer okuyan varsa)
sınır:5 yorum

"Siktir bunumu giyeceğim!"

Elimdeki kıyafete bakıp kalmıştım. Beyaz ve siyah kumaşla yapılan elbise tam hizmetci elbisesiydi. Neden buna bakarken aklıma kötü şeyler geliyor. Hizmetci fantezisi güzel olurdu-
Ahg kendine gel Yoongi.

Poşetin içine elimi atdığımda elime yumuşak bir şey değdi. Kaşlarını çatıp içindeki şeyi çıkarıp baktığımda bir çift kulaktan başka bir şey değildi.


"Şakamısın sen ya"

Aklıma kafenin kedi temalı olduğu dank etti. Eh iş işten geçti elimdekileri giyinip aynadan kendime bakıyordum. Bir, garip hissediyorum. Ama kötü de durmadı ha. İçimde nedense bu işin sonunda bir bokluklar olucağına dair bir his var. Burnuma kötü kokular geliyor. Hoseok osurmuştur bence boşverelim. (Ayy özür dilerim hobimmm sjsnsk)

Her an erkekliğimin görüneceğini düşüyordum. Çok rahatsız amına koyum. Merdivenlerden aşağı inip Aşağı doğru doğru yürümeye başladım.

Sikeyim, kalbim çok hızlı atıyor. Bir kaç yıl öncesi de olsam aşık olucağıma inanmazdım. Hatta önceler öyle söylerdim. Ama laflarımı tek tek yedim. Böyle bir söz vardı "hiç bir zaman,hiç bir zaman deme" Gerçekdende öyle birde baktın insan hiç bir zaman yapmam öyle şey dediyi şeyi yapar.

Çıkış tarapta olan kasıyer bana yakınlaşip önce süzdü. İçimden "Ne bakıyon yarram" demek geçse de birşey demedim.

"Bay Park sizi odasında bekliyor."

Arkamı dönüp Jiminin odasına doğru yürümeye başladım. Aslında Jimin şirket sahibiydi. Moda -tasarım şirketi vardı. Ünimersiteni bitirdikten sonra şirket kurmuştu. Kendisinin mükemmel tasarımları vardı.

Yanlız kendisini öz ismiyle değil Kitty Gang olarak tanıtmıştı. Yani, hiç kimse Kitty Gang'ın Jimin olduğunu bilmiyordu. Soracaksımız ki eğer şirketi varsa neden kafe açmış?

Bu kafe ise babasından kalmış. Babası vefat ettikten sonra bu kafeni ve diğer maddi eşyaları Jimin'e bırakmıştı. Jimin babasını çok sevdiği için kafeyi de yönetiyordu. Bunca bilgileri bizim mankafalarla bulmuştuk. Eh az kısmıysa onu takib ettiğim için öğrenmiş ola bilirim.

Üzerinde PJ yazılan odanın karşıslnda durdum. Hadi Yoongi yapabilirsin. Görende doğuma gidiyorum sanacak. Bu nasıl meseldi amına koyum.

Kapıyı tıklayıp beklemeye başladım. İçeriden "gir" sesini duyduğumda kapıyı açtım. Artık geri dönüş yok..


°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°°•°•°


Merhabalarr biliyorum kısa oldu ama bu aralar hiç iyi değilim hem mental hemde sağlık olarak. Umarım anlayışlı karşılarsınız. Becere bildiğim kadar bölüm atmaya çalışıcam. Yorumlar hiç yok birazcık satırlar arası fikirlerinizi yazmak çok mu zor Allah aşkına?
Neyse iyi geceler bayy

Waiter yoongi || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin