"Soyun"

784 58 31
                                    

Namjoon sen gerçekmisin?🤒

Fic hiç gitmiyor. Yorum ve oylar yok. O yüzden 20 bölüme yetirmiyeceğim.


~~~~~~~~


Mutfağa adımımı atar atmaz gördüğüm manzarayla kendimi yerlerden yerlere atarak gülmeye başladım. Jimin tepeden tırnağa un olmuşken suçlu yavru köpek bakışları atıyordu. Tanrım çok komikti aynı zamanda da tatlı.


"Jimin- sen- nap-naptın"

Gülmekten karnıma ağrılar kaçmıştı artık. Ama bir türlü duramıyordum. Ellerimi karnıma koyup derin bir nefes aldım. Gözlerimden yaşlar bile gelmişti şu an.

"Sadece tatlı birşey de yapmak istemiştim. Mutfağı berbat ettim"


Mutfak umrumda bile değildi. Biliyorum çok abartdım ama cidden çok komik. Kirpiklerine kadar undu. Ben yinede durmadan gülmeye devam etmiştim.

"Gülme!"

Ona aldırmadan yine ağzımdan daha da büyük bir kahkaha kaçtı. En son ise ne olduğunu ben de tam kavrayamamıştım. Saniyeler içinde tam dibimde bitmiş, elini enseme atıp dolgunluklarını dudaklarıma bastırmıştı. Kısa ama sert öpmüştü. Ardından dudaklarımızı ayırdı ama uzaklaşmadı.


"Sana gülme demiştim"

Şok içindeydim. Tamam ilk öpüşü değil ama birden bire şey yapınca adam şey oluyor. Yani şey oluncada insa- ne diyom amına koyum.

Kızarmış yanaklarımla biraz zaman geçirmişdik-mutfağı toplamışdık. Kahvaltı yapmış ve salonda öylece oturmuştuk. Karşılıklı bakışıyorduk dakikalardır. Daha doğrusu Jimin bakıyordu. Bense bakışlarımı kaçırmakla meşgüldüm. Aklımdaki düşüncelerle boğuşuyordum.


Seni seviyormu?Sevmese neden öpsün değilmi? Herkese böyle mi davranıyor? Belki tüm çalışanlarını öpmüştür? Yok canım neden öpsünki?
Öpmemiştir değilmi? Onu sevdiğimi söylesemmi acaba? Yok yok söylemiyim en iyisi. Söylersem ne cevap verir?


Kafamdaki sorulara son veren Jiminin sesi olmuştu.


"Bu gün şirkete biryerde gidelim. Üzerinde denemek istediğim birkaç parça birşey var. Hmm?"

En sonunda sırıtarak söylemişti. O suratına neden yumruk iliştirmek istiyorum? Ahh....

"Hemen mi?"

"Hıhım."

Yukarı kalkıp üzerimi değiştirmiştim. Siyah tshirt çok sıcaklatacağını düşündüğüm için bu sefer beyazını giydim. Altıma da siyah şort giymiştim. Haya sıcak olduğu için bir de pantalonla uğraşamazdım. Götümden ter akardı yoksa. Tabiiki Jiminin ilgisini çekmek için giymedim o şortu.(!)


Merdivenleri üçer üçer inip ayakkabılarımıda giyip dışarı çıktım. Jimin arabasına yaslanıp elindeki telefona bakıyordu.


"Hadi gidelim"


Seslenmemden sonra bana doğru baktı. Bakışları anında göz önünde olan bacaklarımı bulduğunda keyifle ona doğru adımladım.


Çekinmeden gidip arabaya oturdum. Birşey demeden oda binip arabayı çalıştırdı.

"Çok mu var şirkete?"

"45 dakika olur"

Görmese bile kafamı sallayıp kafamı cama söykeyip gözlerimi kapadım. Burnuma gelen kokuyla gözlerimi açtım. Jimin tam dibimdeydi. Siktir kalbim duracak.

"Jim-"

"Eminiyyet(düzgün yazdımmı?) kemerini takmadın güzelim"


Kemeri kendisi taktı. Ardında elini bacağıma koyarak destek alıp geri yerine oturdu. Ahh dokunduğu yer cayır cayır yanıyordu. İster istemez aklımdan onun hakkında kirli fikirler geçti.


Gözlerimi sıkıca kapatıp düşüncelerimi atmaya çalıştım ama nafıle.

Birkaç dakika sonra araba durmuştu. Geldiğimizi anlayıp kapıyı açıp indim. Karşımda tüm heybeti ile duran koca bina vardı. Bu nasıl bina kaybolurum lan ben burda.

°°°


Şirketi bana kısaca gezdirmişti. Daha sonra Jimin'in ofisine geçip oturmuştuk. O bilgisayarında birşeye bakıyordu. Bense karşısındaki tek kişilik koltukta oturmuş onu izliyordum.

"Başlayalımmı?"

"Hı"

Hemen mi başlayacaktık? Napıcaktık ki? Bana cevap beklermiş gibi bakıyordu. Ve mimikleri inanılmaz derecede alaycıl dı.

"Ne yapıcaz ki?"

'Cidden mi?' der gibi baktı ilk önce. Daha sonra kıkırdayıp konuşmaya başladı.

"Tasarladığım kıyafetleri senin pahabiçilmez vücudun için yaratacağım"

Söylediği sözler zihnime çatdığımda utanç dalgası esir aldı bedenimi. Takılıp kaldığım yer vücut hissesiydi.
Benim vücudumumu beğeniyordu?

Oturduğu yerden kalkıp yanıma gelince ben de ayağa kaltdım. Yavaş yavaş yanıma yaklaştı. Ayakkabı uçlarımız bir birine değinceye kadar yürüdü. Sıcak nefesi yüzü yalayıp geçiyordu. Yakınlığımızla zaten od tutmuş bedenim son sözüyle daha da alovlandı.

"Soyun"


Hello bebişlerimm✨. Ben geldimmm. Nasıldı bölümm? Taslağımda yeni bir kurgu oluşturdum. Sizce yazıp paylaşayımmı? Okuyan çıkarmı?

Konusunu severseniz bunu bitirir bitirmez ilk bölümü yayınlayacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Konusunu severseniz bunu bitirir bitirmez ilk bölümü yayınlayacağım.

Taekook ve Namjin bölümü gelsinmi her çiftimize bir bölüm yazmak istiyorum.

Bay bayyy sizi seviyorum.✨💦

Waiter yoongi || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin