B.D.A | 5

247 20 1
                                    

Yanından soyutlaşmak istemediğim bir o vardı ama beni soyutlaştırmamak için bir gücü de yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanından soyutlaşmak istemediğim bir o vardı ama beni soyutlaştırmamak için bir gücü de yoktu.

-----------------------------------------------------------

Bugün yaşadıklarım bir film şeridi misali geçiyordu kapalı gözlerimin ardından. Tekrarını izlediğim sahneler kalp ritmimi bozarken derin bir nefesi hücum ettirdim akciğerlerime. İşittiğim melodik sesle gözlerimi yatağımın kenarına konumlandırdığım komodine çevrildi. Şuan kimseyle bir iletişim halinde bulunmak istemiyordum.

Ta ki bu isteğimi gerçeğe dökememe nedenime yenilen ard arda gelen iki bildirim sesiydi. Kim olduğunu düşünmeden edemedim. Hakikatinde arkadaş çevresi olan biri değildim aynı şekilde ailemle de çok sık iletişim kurduğum söylenemezdi. Herkesten soyutlaşmıştım...

Yanından soyutlaşmak istemediğim bir o vardı ama beni soyutlaştırmamak için bir gücü de yoktu.

Yatağımda oturur pozisyona gelerek komodinime uzanıp üzerinde duran telefonumu aldım. Ekran kilidini açarak bildirim panelini indirdiğimde gördüğüm isimle yutkunmadan edemedim. Tıkladığım bildirim beni aniden mesaj uygulamasına getirdiğinde tekrar ve tekrar okudum mesajları.

Bana mesaj atmıştı...

053******** :  Aleykümselam.

053******** :  İyiyim, teşekkür ederim.

(görüldü)


Mesajları gönderdiğim saniyede görüldü olmasıyla bozulan kalp ritmimle beraber hızla çıktım uygulamadan. Elimi kalbimin üzerine koyarak ritmini hissetmeye çalıştım. Çalıştım çünkü hissedebilecek kadar sakin değildim!

Elim tir tir titrerken kalp atış ritmimi hissedemiyordum.

"Biraz düzenleşsen mi? Ne bu bozuk ritimler?" Kendi kendime söylenirken tekrardan duyulan bildirim sesiyle elim ayağıma dolaştı. Telefonumu elime alarak bildirime tıklayacakken duraksadım. Hemen görüldü yaparsam onu beklediğimi düşünürdü ki oyle de değil miydi zaten?

Ne düşüneceği umrumda değil, ne düşünürse düşünsün.

Bildirime tıklayarak sayfaya girdiğimde onunda çevrimiçi olduğunu gördüm. Kime çevrimiçiydi ki bu şimdi...?

Araf :  Rica ederim.

Mesajına görüldü bırakarak uygulamadan çıkacağım esnada gelen bir diğer bildirimle bildirime tıkladım. Bugün mesaj atan atanaydı. Anlaşmışlardı sanki mesaj atmak için.

Kübra : Selamunaleyküüm!

Kübra : Neler neler öğrendim, bir bilsen aklın şaşar.

Kübra :  Belkide kalbin şaşar bilemem.

Yengem olacak : Aleykümselam da, şaşıp kalacağım ne olmuş olabilir ki?

Bana Dinimizi Anlat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin