B.D.A | 8

217 18 2
                                    

Yolun sonunda ne bulurdum neyle karşılaşırdım bilmiyordum lakin büyük bir arzuyla başladığım bu yolculuğu yarı yolda bırakmak gibi bir niyetim yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yolun sonunda ne bulurdum neyle karşılaşırdım bilmiyordum lakin büyük bir arzuyla başladığım bu yolculuğu yarı yolda bırakmak gibi bir niyetim yoktu.

-----------------------------------------------------------

Sabah namazına uyanmak için kurduğum alarm sayesinde uyandığımda sıcacık yatağımdan kalkmak çok zor gelmişti. Bu durumu hiçe sayarak güçlükle yataktan kalktım. Koşturan adımlarım banyoyu bulduğunda dün birçok kez izleyerek prova yaptığım şekilde abdest almaya başladım.

Soğuk su sıcak bedenimle buluştuğunda titreyip ürpersem de bozuntuya vermeyerek devam ettim. Şimdi üç kere burnuma su verecektim.

Sırayla bütün etapları tek tek gerçekleştirdikten sonra havluyla kurulandım daha sonra odama ilerleyerek serdiğim seccademin hemen yanındaki yatağımın üzerine bıraktığım namaz elbisemi alıp üzerime geçirdim.

Elime aldığım tülbentimi dün Kübra'nın öğrettiği şekilde bağladıktan sonra hiçbir yerden saçımın gözükmediğinden emin olup kıbleye dönerek niyetimi ettim ve yere koyduğum kağıttan okuyarak kıldım namazımı.

Namazım bittiğinde, namaz esnasında hissettiğim huzur devam ediyordu ve bu öyle tarifi olmaz bir duyguydu ki... Tarif edilebilmesi bi' o kadar güç ama yaşanabilmesi ise de bir o kadar kolaydı...

Telefonuma indirdiğim Risale-i Nur Kütüphanesi uygulamasına girerek sabah namazının tesbihatını yapmaya başladım.

Yeni oldukları için mi yoksa onlara karşı yeni olduğum için miydi içimdeki bu kıyamama ve huzur hissiyatı? Güne namaz ile başlamak bu kadar mı güzel hissettirebilirdi? Diğer uyandığım sabahlar gibi değildi bu sabahım.

Uyandığım gün sabah farklıydı sanki. Farklı bir sahaba farklı bir benlikle başlamıştım. Farklılıklar hayata.renk katardı ve benim hayatım en güzel renglerini paletinde yer vermeye başlamıştı.

Tesbihatım bittikten sonra ayağa kalkıp seccademi katlayıp masamın üzerine koydum. Tesbihimi de seccademin üzerine bırakarak dağınık yatağımı topladım. Adımlarımı mutfağa yönlendirdiğimde çaydanlığı çıkararak suyu üzerine koydum. Dolaptan çıkardığım kahvaltılıklarla masayı hazırlamaya başladığımda odamdaki telefonumdan gelen bildirim sediyle koşturarak odama geçtim.

"Hayırdır inşallah," diyerek telefonumu açtığımda gördüğüm bildirimle yüzümde bir gülümseme belirdi.

Araf :  Şüphe yok ki Allah, iman edip salih amelleri işleyenleri altından ırmaklar akan cennetlere koyacak. Şüphesiz Allah dilediğini yapar. (HAC/14)

Attığı mesajı iki dakikadır öylece okumuş ve bir iki dakika daha yazıp yazıp silmiştim ona göndermek istediğim mesajımı. Beynim parmaklarıma hükmederek mesajı yazdırsa da kalbimin hükmü yanında beynim bir hiçlikten ibaretti. Yazdığım mesaj gönderilemeden silindiğinde sadece görüldü bırakmakla yetindim nihayetinde artık tamamiyle kendimi değiştirme kararıma adamıştım.

Bana Dinimizi Anlat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin