B.D.A | 20

29 3 0
                                    

Selamunaleyküm okuyucularım ♡

Ne kadar da uzun zaman olmuş buraya gelip şu satırları doldurmayalı...

Yazmayı da sizleri de çok özledim.

Özlemi dindirmek için şimdi buradayım.

Ahsen ile Araf da sizleri özlemiş...

O hâlde ne duruyoruz?

Kaldığımız yerden devam edelim.

Hayde bismillah...

(Oy ve yorum bırakmayı unutmayın lütfen.)

İyi okumalar... 🦋

❄️

Huzurun Allah'da olduğunu bilmeyen, nerede ararsa arasın aramakla kalırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Huzurun Allah'da olduğunu bilmeyen, nerede ararsa arasın aramakla kalırdı. Huzur aradığı şeylerde değil, huzuru aradığı o şeyleri yaratandadır hiç şüphesiz.



4 gün sonra...

Dua etmek için semaya doğru çevirdiğim avuçlarımı yüzüme sürerek duamı bitirdim. Ayağa kalkarak seccademi de katlayıp yatağımın ucuna koyduktan sonra odamdan çıkıp mutfağa yöneldim. Sabah namazını vaktinde eda edip keraat vakti çıkıncaya dek Kur-an okuyup tesbih çekmiştim. İbadetlerimi yerine getirirken hissettiğim o huzurun tarifi imkansızdı. İslamın hissettirdikleri diye bir gerçek vardır ki işte o gerçekler cidden de anlatılmaz yaşanırdı. İslamı yaşamayan alamazdı o tadı. İslamdan uzak olan hissedemezdi islamı yaşarkenki o huzuru. Huzurun Allah'da olduğunu bilmeyen, nerede ararsa arasın aramakla kalırdı. Huzur aradığı şeylerde değil, huzuru aradığı o şeyleri yaratandadır hiç şüphesiz.

Rutinim hâline gelmiş eylemlerimi gerçekleştirirken bir yandan da kardeşim Adem'i düşünüyordum. Ciddi ciddi Kübra'ya karşı hisler beslemişti o güzel kalbinde. Lâkin gelin görün ki kalbinin seçtiğini Rabb'i onun için seçmemişti. Şüphesiz ki Allah, neyin hayırlı olup en güzel olduğunu bilendir. Bize düşen O'na güvenip sabırla, isyan etmeden beklemektir.

Düşünce bulutları esir almışken beynimi hangi ara kırıp pişirdiğim kavurmalı yumurtayı masaya koyduğumun farkına varamamıştım. Aklımda birşey varken çok dalgıl oluyor, ne yaptığımı geç anlıyordum. Başımı iki yana sallayarak algımı kapatan düşünce bulutlarımı beynimden def ederek kaldığım yerden işime devam ettim. Bugün Araf ile birlikte gelinlik bakmaya gidecektik. Sade bir nikahla sonlandırmayı düşünmüştüm. Düğün için masrafa girmek istemiyordum. Düğün parasını başka bir şekilde değerlendirmeyi planlamış ve bu planımı da Araf ile paylaşmayı eksik etmemiştim. Derken masa en nihayetinde hazır olmuşken kardeşimin odasına doğru adımladım. Sabah namazından beri odasının ışığı yanıyordu güneşin çoktan doğmasına rağmen. Kapısını tıktıklayarak bir süre beklememe rağmen ses gelmeyince kapıyı hafifçe aralayarak başımı aralıktan içeriye uzattım. Gözlerim gördüğüm görüntüyle eş zamanlı dolarken dudaklarımda buruk bir gülümseme yer açti kendine.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bana Dinimizi Anlat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin