Sizinle güzelleşiyor (10)

229 28 15
                                    

Kaşlarımı havaya kaldırıp yüzüne baktım. Şimdi daha çok merak etmiştim. Yemekten sonra Yoongi hyung çalışmaya başladı. Bende sıkıldığım için çizim defterimi alıp bir şeyler karalamaya başladım. İlk başta saçma şeyler çiziyordum ve bir sürü yıldız. Yıldızlara bayılırdım. Çizmeye devam ederken bir an duraksayıp resmimi inceledim. İstemeden Yoongi hyungu çizmiştim. Ve bunun farkına yeni varıyordum. Yoongi hyunga baktığımda o da kafasını çevirdi ve göz göze denk geldik. Hızlıca sayfayı kapatıp ayağa kalktım. Defteri çantama koyarken ekrandaki görüntülü aramayı farkettim. Telefonu alıp aramayı cevapladım.

Jhope: Ohh inanamıyorum ne kadar da özlemişim sizi.

Gözlerinden yaş akıyormuş gibi gözlerini sildi.

Jin: Ben özlememişim. Şu suratlara bak.

Jimin: Heey hyung müze gezileriniz nasıl gidiyor?

Namjoon: Pekala çocuklar Jin gercekten de müzeler hakkında bir şeyler biliyor ama hala şüphelerim var.

Jungkook: Nasıl ya? Hala inanamıyorum. Bizim medeniyetsiz hyung ciddi ciddi müze geziyor bir de yorum mu yapıyor.

Jin: Küçük tavşanımızın kulaklarının çekilme zamanı gelmiş.

Jungkook: Küçük mü?

Jhope: Jimin bilir. Küçük mü Jimin

Jimin: Jhopee!

Taehyung: Yuh Jhope

Jhope: Aa yanlış anladınız ayol. Neysee Taehyung neredesin sen öyle? O otantik perdelerde neyin nesi?

Ekranı çevirip etrafı gösterdim.

Taehyung: Pekala çocuklar Yoongi hyungun bazı zamanlar çocukluğunu geçirdiği otantik ve şirin ev turuna hoşgeldiniz. Burası böyle burası şöyle ve bu da Yoongi hyung

Yoongi hyung kafasını kaldırıp ekrana baktı. Neşeli bir şekilde konuştu

Yoongi: Hey nasılsınız?

Jin: Ee Yoongi cidden bizi gördüğüne mi sevindin yoksa rol mü yapıyorsun?

Jimin: Ah çocuklar sizi şimdiden çok özledim.

Jhope: Aile evindense sizi tercih ederim.

Yoongi hyungun yanına oturup ekranda ikimizinde gözükebileceği yere telefonumu yasladım.

Yoongi: Ceykey tatil nasıl gidiyor ha?

Jungkook: Hyung burası bir harika. Bir sürü yer gezdik. Size göstereceğim harika fotoğraflar var.

Jhope: Dikkat et de araya Civciv falan karışmış olmasın tavşan

Jin: Yok bunun da ağzına biber sürme zamanı gelmiş.

Namjoon: Orada ne yapıyorsunuz Tae?

Taehyung: Şaşırmayacaksınız. Tabiki de Yoongi hyung çalışıyor. Ben ise boş boş oturuyorum.

Yoongi: Bu durumdan bu kadar şikayetçi olduğunu bilmiyordum.

Taehyung: Bu durumdan kim şikayetçi olmaz ki?

Namjoon: Pekala Yoongi tatildeyiz dostum. Biraz kendine zaman ayırmalısın. Haftaya zaten fazlasıyla yoğunuz.

Jhope: Bunu hatırlatmak zorunda mıydın gerçekten de?

Jungkook: Gerçekten. Off

Namjoon: Sizi yine toplama işi bana mı düşüyor?

Jhope: Zavallı Joon

First KissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin