Güven Bana (12)

212 28 21
                                    

Gülüşüm boğazımda takılı kalırken
yüzümün solduğuna emindim

Jimin: Gerçi neden Almanya da olduğunu anlayamadım. Neyse ki Jungkook yanımda yoktu. Ama bana seninle karşılaşmayı bekliyordum dedi.

Namjoon: Almanya da olduğunu mu biliyordu yani?

Jimin: Bilmiyorum.

Yanlışlıkla devirdiğim bardak üzerime dökülmüştü.

Jin: İyi misin Taehyung?

Taehyung: Ee-evet iyiyim.

Ayağa kalktım.

Jhope: İyi görünmüyorsun. Yüzün kireç gibi oldu.

Taehyung: İyiyim.

Arkamı dönüp hızla odama ilerledim.

Yoongiden;

Jimin Him Chan'den bahsedince Taehyung ruh gibi olmuştu. Nedenini bildiğim için bir şey dememiştim. Ama üyeler onun için endişelenmişti.

Yoongi: Ben ona bakarım yemeğe devam edin.

Masadan kalkıp odasına ilerledim. Kapıya gelince iki kere tıklattım. Ses gelmeyince ben seslendim.

Yoongi: Taehyung benim. Geleyim mi?

Taehyung: Gel hyung

İçeri girip kapıyı tekrar kapattım. Yatağında oturmuş yere bakıyordu. Yanına oturup derin bir nefes aldım.

Yoongi: Taehyung-

Taehyung: Him Chan benim yüzümden üyelere zarar verirse?

Yoongi: Ne?

Taehyung: Almanya'ya Jimin'in orada olduğunu öğrendiği için gitti hyung. Bana selam söylemiş. Beni sizinle tehdit ediyor. Tüm medyadan sakladıkları halde öğrenmiş işte. Durmayacak.

Yoongi: Taehyung sakin olur musun? Merak etme bu konuyu çözeceğim. Seni bir daha tehdit edemeyecek. Hiçbir konuda. O adamdan sakın korkma.

Taehyung: Nasıl halledeceksin hyung? Başının belaya girmesini istemiyorum

Yoongi: Girmeyecek Tae. Güven bana. Kimse zarar görmeyecek. Hadi üzerini değiş. Bak aşağıda senin için endişelendiler.

Taehyung: Teşekkür ederim

Saçına elimi koyup gülümsedim ve odadan çıktım. Sorun sadece bunlar değildi. Him Chan ile aralarında başka bir konu vardı ve ben buna emindim.

Jimin: Yoongi

Yoongi: Ah Jimin. Geldiğini fark etmedim.

Jimin: O iyi mi?

Yoongi: İyi. Merak etmeyin.

Jimin: Yoongi sana bir şey söylemem gerek.

Yoongi: Tabi

Kolumdan tutup çalışma odasına soktu

Yoongi: Jimin ne oluyor?

Jimin: Konu Him Chan mi?

Yoongi: Ne?

Jimin: Hadi ama Yoongi. Anlayabilecek kadar dikkatliyim. Uzun zamandır tahmin ediyordum. Bugünde aslında bir nevi bilerek sordum ve bir anda bambaşka ruh haline büründü.

Yoongi: Jimin-

Jimin: Sorun ne? Bak cidden Taehyung'a bile bildiğimi söylemeyeceğim. Nolur anlat.

Yoongi: Him Chan Taehyung'u tehdit ediyormuş.

Jimin: Ne? Nasıl?

Yoongi: Gay olduğunu biliyormuş. Birde

First KissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin