Duvara çarptığı için paramparça olan telefonuma bakıp iç çektim. Yoongi hyungun peşinden gidip neler olduğunu öğrenecektim. Hala sinirli olsa ve ondan korksam bile.
Taehyung: Umarım biraz sakinleşir
Kapıyı açtığım anda elleri arkasında annesinden dinleyeceği azarı bekleyen küçük bir çocuk gibi duran Yoongi hyungu farkettim. Biraz önceki sinirinden eser kalmamıştı.
Taehyung: Sen-
Yoongi: Üzgünüm.
Taehyung: Ne? Hyung beni delirtmeye mi çalışıyorsun? Neler oluyor?
Yoongi: Gel
Elimden tutup beni en alt kata kadar sürükledi. Çalışma odasına girdik.
Taehyung: Neler oluyor anlatacak mısın hyung?
Yoongi: Him Chan ile aranızda ne var Taehyung?
Taehyung: Hiç. Hiçbir şey yok.
Yoongi: Taehyung. Yalan söylediğin zaman anlayabildiğimi unutuyorsun. Sürekli üstüne gelmemeye çalıştım ama sence de artık söylemen gerekmiyor mu?
Taehyung: Hyung
Yoongi: Bak Him Chan birbirinize aşık olduğunuzu ve bizden çekindiğin için onunla bir arada olamadığını söyledi. Tabiki bu saçmalığa inanmadım. Ama eğer bana açıklama yapmazsan inanmak zorunda kalacağım.
Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım. Bu adam çok olmaya başlamıştı.
Taehyung: Bana aşık olduğunu söylüyor hyung. Gay olduğumu öğrendiğinden beri. Gerçi bunun aşkla alakası bile yok. Sadece takıntılı. Sürekli bana sahip olmaya çalışıyor. Derdi grup falan değil. Benim. Ama hyung gerçekten inan bana ona karşı nefretten başka hiçbir şey hissetmiyorum.
Yoongi: Biliyorum canım. Biliyorum. Böyle bir şey olduğunu tahmin ediyordum. Of
Taehyung: Madem ona inanmadın. Neden odada öyle tepki verdin?
Yoongi: Çünkü bizi izliyorlardı.
Taehyung: Ne?
Yoongi: Karşıda ki binanın çatısındaydı. Bir şekilde farkına vardım işte. Bu yüzden rol yaptım?
Taehyung: Ama neden?
Yoongi: Ona inandığımı düşünecek Taehyung. Ve ikimizin arasının açıldığını. Yani seni bana anlattığın için rahatsız edemeyecek. Ve biz de bu sırada onu içeri tıkıcaz.
Taehyung: Nasıl olacak o?
Yoongi: Ah Tae neden bu kadar soru soruyorsun?
Taehyung: Üzgünüm.
Yoongi: Yarın Bang PD'nim yanına gitmelisin. Onunla konuş. Ona haber vermeden hiçbir şey yapamayız.
Taehyung: Doğru söylüyorsun. Peki şimdi ne yapacağız?
Yoongi: Odana uyumaya git. Sabah hallederiz.
Taehyung: Ama- Ah neyse iyi geceler hyung.
Yoongi: Jimin yanına gelecek. Merak etme.
Gülümseyip odama çıktım. Bir süre sonra da Jimin yanıma geldi.
Jimin: Ah Jungkook küçük bir çocuk gibi mızmızlandı.
Taehyung: Tahmin ediyorum.
Jimin ile yatağımın üzerinde oturmuş muhabbet ediyorduk. Gerçekten beni uzun uzun dinleyen tek üyeydi.