Beni Özledin Mi? (30)

142 19 21
                                    

Taehyung'dan;

Sang Hee şuan beni kolumdan resmen çekiştirerek evden çıkarıyordu.

Taehyung: Acelemiz ne?

Sang Hee: Yaa ne bileyim sürprizi varmış işte. Hemen ona götürmemi istedi seni.

Taehyung: İzin gününde bunlarla mı uğraşıyorsun?

Sang Hee: Başka neyle uğraşacağım?

Taehyung: Hımm mesela aşk hayatınla. Olmaz mı?

Sang Hee: Ne aşkı Tae. İşim olmaz.

Taehyung: Niye öyle diyorsun? Gençsin güzelsin. Yani senden hoşlanan insanlar vardır.

Sang Hee: Cidden Tae böyle şeylere ayıracak vaktim ve ilgim yok. Bir yandan işimi bir yandan da dedemi düşünmeliyim.

Taehyung: Hee neden bu kadar gerginsin?

Sang Hee: Ne gergin olması Tae. Ga-gayet iyiyim.

Taehyung: Yüzün biraz solgun gibi. Ne bileyim hasta falan değilsindir umarım?

Sang Hee: Merak etme iyiyim.

Yol boyu konuştuğumuz son konuşmaydı. Yoongi'nin bana bir sürprizi olduğu için Sang Hee beni ona götürüyordu. Demek o yüzden gün boyu çok meşgulüm diyip hiç aramadı.

Araba durunca ilk etrafa baktım. Deniz kenarına gelmiştik. Kemerimi çözüp arabadan indikten sonra Sang Hee gülümseyip daha doğrusu gülümsemeye çalışıp uzaklaştı. Ben ise karşımdaki denize uzanan iskelenin ucundaki yemek masasına odaklandım. Her taraf süslenmişti. Bu yüzden harika gözüküyordu. Etrafta kimse yoktu. Bu yüzden ilerleyip masaya ulaştım. Sandalyeyi çekip oturdum. Yoongi nerelerdeydi acaba?

Denizi izlemeye başlamışken omuzumdaki hissettiğim ellerle kocaman gülümseyerek arkamı döndüm.

Gülümsemem yüzümde donup kalırken şaşkınlık ve anlayamamaktan kaynaklı afallamıştım.

Chung-Ho: Beni özledin mi?

Ensemde hissettiğim acıyla elindeki sopayla bana vurmuş olduğunu farkettim. Bu karanlığa gömülmeden hatırladığım tek şeydi.

Yoongi'den;

Yazdığım şarkıda çıkan bir kaç pürüz canımı sıktığından onları halletmek için uzun süre stüdyo da kalmıştım. Oysaki bugünümü Tae ile geçirecektim. Beni evde sıkıcı sıkıcı beklediğinde emindim.

Akşam saatine kadar çalıştıktan sonra ceketimi ve defterimi alıp stüdyodan ayrıldım ve eve gittim. Kapıyı çaldığımda açan Jimin büyük bir şaşkınlıkla önce bana sonra etrafıma baktı.

Jimin: Ne işin var senin burada?

Yoongi: Eve geldim Jimin? Gelmese miydim?

Jimin: Taehyung nerede?

Yoongi: Bu soruyu benim size sormam gerekmiyor mu? Bütün gün evde olacaktı.

Hepsi şaşkınlıkla bana bakıyordu.

Yoongi: Ne oluyor söylesenize.

Jungkook: Hyung Sang Hee Taehyung'u evden aldı.

Yoongi: Dışarı mı çıktıklar. Baştan söylesenize.

Namjoon: Hee Taehyung'a senin ona sürpriz hazırladığını ve onunla yanına gelmesini istediğini söyledi.

Yoongi: Pardon? Ne sürprizi. Sabahtan beri stüdyoda çalışıyordum.

Jin: Hee neden öyle dedi o zaman?

Bilmiyordum. Mantıklı bir açıklama da aklıma gelmiyordu. Sadece çok huzursuzdum ve içimde kötü bir his vardı. Nefesimi kesecek kadar güçlü bir his. Hızlıca telefonumu çıkarıp Tae'yi aradım. Telefonu kapalıydı. Ardından hemen Hee'yi aradım ama onunda aynı şekilde kapalıydı.

First KissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin