Yoongi'den;
Annemler geri döneli ve biz sonunda tekrar bizimkilerin yanına döneli 1 hafta oluyordu. Ailelerimiz anlaşmış gibi 1 ay boyunca kalmışlardı ve biz resmen 1 ay boyunca Tae ile doğru dürüst bir arada olamamıştık. Ya gündüz dışarıda buluşuyorduk ya da ailelerimiz ile akşam yemeklerinde. Neyse ki bu durumun tek iyi yanı ailelerimizin çok iyi anlaşıp bizim ilişkimizi desteklemesiydi.Jin: Bana bak kedi eğer limonlu Cheesecake'imi sen yediysen seni pişman ederim.
Yoongi: Ya git başımdan ben yemedim diyorum.
Jin: Cheesecake mutfakta tabağında masum masum beni beklerken en son sen görülmüşsün olay yerinde.
Yoongi: Bir kere ben mutfağa gittiğimde söylediğin yerde boş tabak vardı. Biri ban tuzak kurmuş olmalı.
Namjoon: Ne oluyor bu evde yine
Taehyung: Hyung sevgilini sevgilimin başından alır mısın lütfen. Tutturdu sen yedin Limonlu Cheesecake'imi diye. Suçsuz benim sevgilim.
Jin: Kanıtın var mı?
Taehyung: Hyung yeni öpüştük ne tadı var ne kokusu. Yani nasıl kanıtlayayım gel öp istersen.
Jhope: Jin öpmiceksen hakkını bana versene. Ahh
Sang Hee: Ya çocukluk arkadaşıma her fırsatta sulanan biriyle nasıl sevgili oldum ben hala anlamıyorum.
Jhope: Aşk demetim kırılıyorum ama.
Jimin: Hyung. Hyung buldum.
Jin: Niye nefes nefesesin sen?
Jimin'den sonra merdivenleri hızla inen Jungkook geldi.
Jungkook: Ağzını kapalı tut Park Jimin!
Jimin: Hyung o yedi. Kanıtım var
Elindeki fotoğrafı Jin' e gösterdi.
Jungkook: Jimin sevgilim misin düşmanım mı?
Jimin: Sen onu "Jimin sen kilo mu aldın?" Demeden önce düşünecektin. Jeon Jungkook!
Taehyung: Yuh oğlum direk kafana sıksaydın niye bu kadar zahmete girdin?
Jungkook: Tae kanka bari sen üstüme gelme.
Jin: Madem benim Limonlu Cheesecake'imi yedin o halde bende seni yicem bebek Kookie
Jungkook: Hyung abartma. Alırım sana. Hem şekerim düşmüştü. Bayılsa mıydım yani?
Jin: Of yok sana kızasım gelmiyor. Masum masum bakıyorsun. Keşke yiyen kişi Gi olsaydı daha çok sinirlenebilirdim.
Yoongi: Bu evdekilerin benimle derdi ne?
Kapı çaldığı sırada yakında ben bulunduğum için ilerleyip kapıyı açtım. Karşımda duran kişi ile dudaklarım şaşkınlıktan aralandı. Uzun zamandır herkes onu arıyordu. Onun artık hayatta olmadığını bile düşünmeye başlamıştım.
Hyun Jae: Yoongi. Merhaba.
Yoongi: Me-Merhaba. Sen nerelerdeydin Jae? Bunca zaman her yerde seni aradık.
Hyunn Jae: Anlatmam gereken şeyler var Yoongi.
Geri çekilip eve girmesini beklerken elinden tuttuğu minicik bir bebek olduğunu farkettim. Minik adımlarla onu takip edip eve girmişti. Daha da şaşırırken bir türlü konuşamıyordum. Taehyung yanıma gelmiş ve aynı şekilde bir kadına bir çocuğa şaşkınca bakıyordu.
Taehyung: Yoongi kim bu kadın?
Hyun Jae: Merhaba. Ben Hyun Jae. Eskiden Min Joon'un nişanlısıydım.