Jikook (16)

208 26 19
                                    

Jungkook;

Tae bulunduktan sonra Jimin ile Jhope odaya geri döndüler. Jhope uyuyacağını söyleyip tekli yatağa geçti. Bende yatağa geçtim ve Jimin'i bekledim. Üzerini değiştireceğini söyledi. Bir süre bekledim ama bir türlü gelmedi. Merak edip banyoya gittim ve kapıyı çaldım.

Jungkook: Hayatım. İyi misin?

İçeriden hıçkırık sesi gelince bir kez daha seslendim

Jungkook: Jimin. İyi misin?

Jimin: Yo-ok bişey kook

Sesi ağlamaklı çıkmıştı.

Jungkook: Jimin aç şu kapıyı. Jimin.

Kilit sesinden sonra kapı kolunu indirdim ve ağlamaktan gözleri kızarmış sarı civcivime baktım.

Jungkook: Neden ağlıyorsun?

Kapıyı kapatıp yanına gittim ve elimle yanağında ki yaşları sildim.

Jimin: Ağlamıyorum.

Jungkook: Ağlıyorsun Jimin. Bişey mi oldu?

Jimin: Yapamıyorum Jungkook yapamıyorum.

Jungkook: Neyi?

Jimin: Aşkımızı gizli yaşamayı. Çok sıkıldım bu durumdan. Seninle doğru düzgün dışarı bile çıkıp vakit geçiremiyorum. Medyada Taehyung ile yakın olmanız ne kadar yalan olsa da yine de canımı yakıyor. Ben seninle rahat rahat hayatımı yaşamak istiyorum. Ne zamana kadar böyle devam edecek?

Jungkook: Şşh tamam bebeğim

Yüzünü göğsüme bastırıp sıkıca sarıldım.

Jungkook: Biliyorum çok zor. Bende dayanamıyorum ama başka çaremiz yok. Benim işimi kaybetme ihtimalim bile olsa herkese duyurmak istediğimi biliyorsun.

Jimin: Ama ben hem seni hemde işimi kaybetmek istemiyorum. Hayatımdaki değer verdiğim iki şey.

Jungkook: Birazcık daha dayan bebeğim. Yakında medyaya sevgili olduğumuzu söyleyeceğiz. Hem belki işimizi ya da kariyerimizi kaybetmeyiz.

Jimin: Umarım kook umarım.

Kızarmış burnunun ucuna küçük bir öpücük bırakıp elini tuttum ve odaya ilerlettim. Yatağa uzanmasını sağlayıp bende yanına uzandım ve belinden çekip aramızdaki mesafeyi kapattım. Jhope odada olmasaydı şimdi neler olurdu da neyse. Sıkıca sarılıp saçlarına bir sürü buseler kondurdum. Kıkırdayıp o da bana sarıldı ve kısa bir süre sonra uykuya daldık. Sabah Jhope'un sesiyle gözlerimi araladım.

Jhope: Oha oha ohaaa

Jimin: Noluyor Yaa?

Jimin'de onun sesine uyandı.

Jungkook: Ne bağırıyorsun ya?

Jhope: Listede 1. olmuş. Şarkım 1. olmuş

Yatağın üzerinde zıplamaya başladı.

Jimin: Ahh tamam ne güzelde sabahın köründe niye bağırıyorsun?

Jhope: Heyecanlandım çünkü. Oh bee sonunda zirvedeyim.

Kafamı iki yana sallayıp ayağa kalktım. Üzerimi değiştirmek için dolaptan beyaz sade bir tişört ve mavi jean bir pantalon aldım. Jimin'de yanıma gelip giyinmek için kıyafetlere bakıyordu.

Jungkook: Bu pembe sweatshirtü giysene sana çok yakışıyor.

Gülümseyip dediğim sweati ve siyah kot bir pantolonu aldı.

First KissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin