Taehyung;
Havaalanında uçağın kalkma saatinin gelmesini bekliyorduk. Fransa'ya gideceğimiz için çok heyecanlıydım çünkü daha önce hiç gitmemiştim.
Jhope: Siz bilmezsiniz bir tane kule ver Eyfel Kulesi diye. Daha önce görmediniz tabi normal onu başka bir şey sanmayın.
Aslında Jhope dışında hiçbirimiz gitmemiştik.
Jimin: Daha önce gitmediğimiz ülkelere gitmek çok güzel değil mi? Bu sene galiba çok farklı ülkelerde konser verecekmişiz.
Namjoon: Bence de aşırı iyi.
Görevli: Uçak kalkmak için hazırlanıyor. Uçağa geçebilirsiniz efendim.
Jin: Tabi. Hadi çocuklar.
Uçağa geçtik. Gözüme bir cam kenarı kestirip hız kesmeden oturdum. Koltuğa iyice yerleşirken yanıma birinin oturduğunu hissettim. Kafamı çevirmeden bu kişinin Yoongi hyung olduğunu anladım. Gerçekten de garip bir histi.
Yoongi: Tek oturmayı planlamıyordun değil mi? Yoksa başka yere geçerim
Taehyung: Yok hyung olur mu hiç.
Kafasını sallayıp koltuğunu düzeltti ve açılıp kapanan masayı açıp üzerine siyah kapaklı yanından hiç ayırmadığı defterini çıkardı. Yine çalışacaktı. Onu rahatsız etmemek için kulaklığımı taktım ve dizi izlemeye başladım. Son uyarılardan sonra uçak havalandı. Diğer üyelerde kendi halinde yolculuk yapıyorlardı. Dizinin 4. bölümünde aşırı sıkılıp kapattım. Bir süre Yoongi hyung'u izledim. Aşırı odaklanmış bir şekilde çalışıyordu. İşte bazen sadece bir defter olmak istersiniz. Bana şu kadar odaklansa.
Taehyung: Hyung geçebilir miyim?
Yoongi: Nereye?
Taehyung: Tuvalete
Defterinden gözünü ayırmadan ayağa kalktı ve geçmeme izin verdi. Tuvalete ilerleyip girdim ve kapıyı kapattım. İşimi halledip ellerimi yıkadım ve yüzüme su vurdum. Daha sonra kapıyı açmak için kolu çevirdim ama kapı bir türlü açılmadı. Bir kaç kez arka arkaya denedim.
Taehyung: Hadi ama yine tuvalette kalmış olamam. Açıl.
Bir süre daha zorladım ama bir türlü işe yaramadı.
Taehyung: Heey çocuklar. Heeey burada kaldım. Yardım edin. Heeey.
Hostes: Bay Taehyung. İyi misiniz?
Taehyung: Kapı sıkıştı sanırım açılmıyor.
Hostes: Ah çok özür dileriz efendim. Hemen sorunu hallediyorum.
Jimin: Noldu?
Hostes: Bay Taehyung içeride kalmış.
Jungkook: Ne?
Jungkook'un kahkahalarını çok net duyabiliyordum.
Yoongi: Yine mi?
Namjoon: Taehyung nasıl başardın bunu?
Taehyung: Ben bişey yapmadım namnam.
Host: Hemen hallediyorum efendim merak etmeyin.
Jhope: Ahh tatlı Tae. Ya bir daha onu göremezsek ya onu kurtaramazsak? Ne yaparız biz o zaman? Ağhh
Ensesine yediği tokatın sesini de çok net duymuştum.
Jin: Biraz ciddi ol.
Jungkook: Bu konuda nasıl ciddi olabiliriz aq. Şu hale bak.