Jungkook: Siz en son ayrılıyordunuz aq konu nasıl evliliğe geldi?
Jimin: Hani affetmiyordun TaeTae?
Taehyung: Bende bilmiyorum ki. Aslında başta asla affetmeyeceğim diye kendimi hazırlamıştım ama öyle bir anda affedesim geldi.
Jimin: Tabi birde yüzükleri görünce. Hayır arada ben kötü oldum.
Yoongi: Dirsek attığın yer hala ağrıyor Jimin
Jimin: Hyung kusura bakma içimde kalırdı yani. Ayrıca ben ne bileyim kadını senin aramadığını. Kendi kendine geldiğini.
Jin: Gördün mü bizden önce evleniyorlar. Sen daha yerinde adımla
Namjoon: Ama Jin-
Jin: Sus! Sizin adınıza çok sevindim. Her ne kadar hyungunuzdan önce evleniyor olsanızda hiç sorun değil.
Taehyung: Hyung gel çifte düğün yapalım.
Jin: Taehyung sen bir teklif aldın değil mi?
Taehyung: Evet hyung?
Jin: Hah işte ben daha alamadığım için evlenemem. Maalesef
Namjoon: Jin benimle evlenir misin. Ah kafama ne vuruyorsun ya?
Jin: Sen koskoca World Wide Handsome'ın böyle kuru kuru evlilik teklifini kabul edeceğini mi sandın. Ben Tae' miyim?
Taehyung: Aşk olsun hyung. Nolmuş düz evlilik teklifi almışsan. Yoongi bir şey desene.
Yoongi: Sen sevgilimin aklını bulandırmasana Jin. Biz böyle mutluyuz.
Jin: Ay iyi iyi siz mutlu olun yeter yani.
Jimin: Yanlız onu bunu bırakın da ben İsviçre'ye ba-yıl-dımm. Şu manzaraya baksanıza.
Jhope: Bende çok beğendim dağ taş falan aynen
Jimin: Sen ne anlarsın ki?
Namjoon: Beyler saat geç olmuş. Artık otele geçelim. Yarın yorucu olacak.
Yoongi: Siz geçin biz birazdan geliyoruz.
Jungkook: Tamam hyung unutma odamda bekliyorum seni. Bak beni çok bekletme
Jimin ile Jungkook kendi çapında bir düşünce ortaya koymuşlardı. Yarın düğünümüz olduğu için bu gece ayrı odalarda kalacaktık. Çok saçmaydı. Zaten aylardır aynı odada kalıyoruz. Ne fark eder bir geceden.
Jimin: Bakma öyle Tae bir gece de ayrı kalın canım bir şeyiniz eksilmez.
Taehyung: Terk edin burayı hemen.
Gülüşmelerle yanımızdan ayrılıp otele ilerlediler. Omuzuna yasladığım kafamı kaldırıp yüzünü net görmeye çalıştım.
Taehyung: İnanabiliyor musun yarın evleniyoruz.
Yoongi: Bende çok heyecanlıyım.
Taehyung: Aslında hiçbir şey değişmeyecek. Yine aynı evde aynı odada aynı yatakta olacağız ama hepsi evli olarak. Kocam olacaksın.
Yoongi: Sende karım
Taehyung: Düğünden önce seni boğmamı istemiyorsan o bir türlü doyamadığım dudaklarını bir birinden ayrıma sevgilim. Baba oğul aynısınız zaten.
Yoongi: Hoşumuza gidiyor olmaz mı?
Taehyung: Sen merak etme benim bir sürü hoşuna gidecek planlarım var.
Yoongi: İyi hadi bakalım. Görelim planlarını.
Kafamı tekrar omuzuna yaslayıp gömleğinin yakası ile oynamaya devam ettim. Yarın hiçbir şey değişmeyecekti ama çok şey değişecekti de.