4 YIL SONRA;
Taehyung: Gyuu ödevler bitmeden televizyon yok demedim mi ben?
Gyu: Ama babaa
Taehyung: Üzgünüm Gyu önce ödevler.
Gyu: Tamam tamam. Bu arada Yoon babam nerde kaldı baba?
Taehyung: Ah markete kadar gidip gelecekti. Yağmurda çok yağıyor. Keşke araba ile gitseydi.
Gyu: Onu arayabilir miyim lütfen?
Bu hafta okulda veli numaralarını ezberlettikleri için sürekli heyecanlı heyecanlı numaralarımızı çevirip arıyordu.
Taehyung: Tabiki.
O ev telefonundan Yoon'u ararken bende Jimin'i aradım.
Jimin: Tanrı aşkına kook o çorapların yeri orası mı?
Taehyung: Jimin?
Jimin: Ah pardon. Bazı dağ tavşanlarını eğitmeye çalışıyorum da. Halaa. Yıllar geçse de. İşte.
Taehyung: Seni çok iyi anlıyorum merak etme. Yarın ki prova için aramıştım. Onu ertelememiz gerekiyor.
Jimin: Neden ki?
Taehyung: Çünkü yarın Gyu'nun tiyatrosu var. Amcalarınında orada olmasını istiyor.
Jimin: Memnuniyetle. Aa yemek Kook koş mutfağa yemek taşıyor. Kapatıyorum Tae.
Taehyung: Şapşallar.
Evlilikleri 1 seneye yaklaşırken hala adapte oldukları söylenemezdi. Ki bu halleri beni çok güldürüyordu. Ha diğerlerine gelecek olursak Jin ve Namjoon hyung Jin hyungun Namjoon'dan önce bir anda evlenme teklifi etmesi ile bizden 1 sene sonra evlenmişlerdi. Onların hemen arkasına ise Çongan Dedenin isteği üzerine Jhope ve Sang Hee evlenmişlerdi. Ki bir kaç ay sonra da Çongan Dedeyi kaybetmiştik. Bu Yoongi içinde zor geçen bir dönem olmuştu ama neyseki atlatabilmişti. Bu arada aramızda ilk sevgili olan Jikook'un en son evlenmesi de ironikti.
Bizim ise tam 4 yıllık harika bir evliliğimiz vardı. İşimize devam ederken oğlumuzu büyütmüş bir yanda da aşkımızın sönmeyen (sönmeyecek) ateşine odun taşımıştık. Yıllar bizden hiçbir şey eksitlmiyordu aksine çoğaltıyordu.
Gyu: Babam marketten yeni çıkmış geliyormuş.
Taehyung: İyi o halde biz sofrayı kurmaya başlayalım.
Gyu: Baba.
Taehyung: Efendim canım.
Gyu: Benim ne zaman kardeşim olacak?
Yine gelmişti malûm soru. Okula başladığından beri dilinden düşünüyordu.
Taehyung: Pekala Gyu. Bir daha anlatmamı ister misin? İki erkeğin bebek sahibi olması imkansız. Yani benim ve Yoon babanın bir bebeği olamaz. Mesela sen gibi. Annen ve baban seni bize bakmamız ve çocuğumuz olman için verdiler. Bu yüzden baban ile evlat edinmediğimiz süre kardeşin olamaz.
Gyu: Ama niye ki? Arkadaşımın annesinin karnı büyüyor içinde bebek varmış. Senin de karnın büyüse. Hem altta olanın karnı büyümüyor mu?
Duyduğum şey ile gözlerim yerinden çıkarcasına büyürken ne dediğini anlamaya çalıştım.
Taehyung: Ne? Ne dedin? Sen böyle şeyleri nereden öğreniyorsun?
Gyu: Jhope amcam altta senin olduğunu söyledi. Ne demek olduğunu bilmiyorum. Neden altdasın baba?
Taehyung: Öhk öhk. Pekala. Gyu. Birtanem. Bu söylediğin şeyi tamamen unut tamam mı? Jhope amcanın söylediği şeylere de kulak asma sen. ahh jhope ben sana bunu ödetmez miyim.