Yoongi'den;
Gyu: Babaaa
Bebek telsizinden gelen ses ile gözlerimi araladım. Gyu uyanmış son zamanlarda sürekli yaptığı gibi bize haber veriyordu. Aslında telsizden haberi yoktu ama en ufak bir seste bile yanına gittiğimiz için onu her yerden duyabildiğimizi sanıyordu.
Yoongi: Geliyorum Gyu.
Yavaşça Taehyung'un uyanmamasına dikkat ederek saçına minik bir öpücük bırakıp ayaklandım. Gece boyunca çalıştığı için şimdi dinlenmesini istiyordum.
Gyu'nun odasına girdiğimde beşiğinde oturmuş bekleyen sevimli bebeğim kocaman gülümsedi.
Gyu: Güyayydın
Yoongi: Sanada günaydın Gyu. Gel bakalım.
Bu hafta 3 yaşına girecekti. Yani artık bizi anlayıp tam kelimeleri söyleyemese de konuşabiliyordu.
Yoongi: Tae babana kahvaltı hazırlayalım mı?
Gyu: Oluyy
Yoongi: Ama sessiz olalım tamam mı? Uyanmasını istemeyiz.
Gyu: Mama?
Yoongi: Mamanı da hazırlarız.
Onu kucağıma alıp mutfağa indim. Mama sandalyesine oturttuğumda yine söylenmeye başladı.
Gyu: Baba beyn büjüyüyüymeydiymi
Yoongi: Ne?
Gyu: Büyüyüymediy mi?
Yoongi: Büyüdün Gyu. Kocaman oldun. Yakında abi de olursun.
Gyu: O şamayn buyda niye otutuyoyum?
Yoongi: Henüz normal sandalyeye boyun yetmediği için. Biraz daha büyümen lazım.
Gyu: off
Yoongi: Tae babana ne hazırlayalım?
Gyu: Omiyeyt
Yoongi: Omlet? Olur.
Gyu'a meyveli yoğurt verip oyalammasını sağlarken bende kahvaltı için gerekli olan her şeyi hazırlayıp tepsiye dizdim.
Yoongi: İşte bitti- Gyu bu halin ne?
Tüm suratını yoğurda buladığı için kahkaha atarak haline baktım.
Gyu: Bittiy
Yoongi: Önce seni temizleyelim. Sonra da Tae babanı uyandırırız.
Gyu'u temizleyip üzerini değiştirdikten sonra kahvaltı tepsisi ile odaya döndük.
Yoongi: Sevgilimm. Hadi uyan. Bugün hava çok güzel.
Perdeleri açıp güneşin odaya dolmasına izin verdim. Taehyung ise bir şeyler mırıldanıp geri uyumaya çalıştı ama Gyu buna pek müsaade etmedi.
Gyu: Aynne uyaynn
Taehyung: Hı? Günaydın?
Yoongi: Günaydın. Sürpriz. Gyu ile sana kahvaltı hazırladık.
Taehyung: Ah çok güzel gözüküyor. Kahvaltıdan önce günaydın öpücüklerimi alabilir miyim peki?
Gyu bir yanağından ben öbür yanağından öperken üçümüzde neşeli bir şekilde güldük. Bugün kendimi pozitif ve enerjik hissediyordum. İçimde bir şeyler kıpır kıpırdı.
Taehyung: İkinize de çok teşekkür ederim.
Yoongi: Bugün hava çok güzel. Dışarı mı çıksak?