Jimin-shii (25)

160 20 22
                                    

         2 ay sonra;

     Nedense hayatımız inanamaya-
cağımız kadar harika ilerliyordu. En ufak bir sorun bile yaşamadık bu 2 ay içerisinde. Adeta Yoongi ile aşkımız daha da büyüdü. Birbirimize çok fazla alışıp ve bağlandık. 1 gün bile ayrı kalamıyoruz. Ki ailelerimizi ziyaret ettiğimizde 1 hafta ayrı kalmıştık ve bu bize bir ömür gibi gelmişti. Anlayacağınız harika bir ilişkimiz var. Tıpkı Jin ve Namjoon'un ilişkisi gibi. Onlar resmen birbirleri için yaratılmışlar. Namjoon Jin'in neredeyse her isteğini anında yerine getiriyor. Onların ilişkisinde baskın karakter tabiki Jin hyungdu. Ama o da çoğu zaman Namjoon hyungun isteklerini yapıyor. Aşırı uyumlular ve birbirlerini çok güzel seviyorlar.

   Ama Jimin ve Jungkook için aynı şeyi söyleyemem. Çünkü son zamanlarda hep bir sorunları çıkıyor ve sürekli tartışıyorlar. Jimin'e defalarca nedenini sorsam da cevap vermiyor konuyu kapatıyor. Ama çok üzüldüğü ve yıprandığı her halinden belli oluyor. Günden güne neşesini kaybedip içine kapanık olmaya başladı. Jungkook ise aşırı sinirli birine dönüştü. Bize ne kadar yansıtmamaya çalışsalarda herşeyin farkındayız. Ama aralarının düzeleceğine inanıyorum. Ne Tavşan Civcivinden ne de Civciv Tavşanından vazgeçebilir.

   Tabi birde geriye Jhope ve Sang Hee kaldı. Çaktırmayın ama ben ikisini çok shipliyorum. Ayrıca Jhope'un Sang Hee'ye karşı boş olmadığına eminim. Ama Sang Hee için aynı şeyi söyleyemem. Yakın koruması olduğundan beri çok yakınlar. Sürekli birlikteler ama Hee'nin işini profesyonel yapmasından kaynaklı olarak duygularını arka plana atması  ne hissettiğini kestirememe sebep oluyor. Umarım bir an önce ikiside bir araya gelir.

Jin: Kahvaltı yapmayı düşünmüyor musunuz?

Namjoon: Şu maç bitsin geliyoruz.

Taehyung: Yani ben Namjoon'a bir 3 gol daha atayım geliyoruz demek istedi.

Namjoon: Hey daha hiçbir şey bitmiş değil.

Yoongi: 7-0 geridesin Joon ve 5 dakika kaldı. Ne bitmesi?

Taehyung: 8-0 sevgilim.

Namjoon: Ahh kol bozuk. Bozuk işte.

Jhope: Mızıkçılık yapma. Bal gibi çalışıyor.

Jimin: Günaydın.

    Jimin aşağı yanımıza indiğinde her zaman ki gibi yalancı bir gülümseme takınmıştı yüzüne. Hepimiz rol yaptığını anlayabiliyorduk.

Jin: Günaydın Jimin. İyi misin

    Jin hyungun yanağına kocaman bir öpücük bırakıp masaya ilerledi

Jimin: İyiyim ama çok çok acıktım

Jin: Sen seviyorsun diye krep yaptım.

Namjoon: Gooool goool gol. Jiin sevgilim gol attım.

   Ayağa kalkıp Jin hyunga sarıldı. Biz kahkaha atarken nefessiz kalacaktık.

Yoongi: Oğlum deli misin 9 tane yedin

Namjoon: Şuna bir şey söyle

Jin: Gi kes sesini. Afferin benim bebeğime. Hımm 9-1 ama olsun gol atmışsın o kadar. Ay ay

  Yanağını sıkıp bebek sever gibi yaptı

Jin: Bazen aramızdaki en zeki kişi olduğun için çok sorguluyorum biliyor musun Joon. Neyse hepiniz sofraya hadi

   Gülmeye devam ederken hep birlikte sofraya geçtik. Jimin de bize katılıyordu ama gerçekten de hepsi rol icabıydı. Onun gerçek gülüşünü çok özlemiştim.

First KissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin