Elini tutabilir miyim? (5)

315 35 16
                                    

Yoongi hyungun sesini duyunca arkamı döndüm. Yanıma gelip elimdeki sigarayı aldı ve masanın üzerindeki küllükte söndürdü.

Yoongi: Sigara içmenden nefret ediyorum.

Taehyung: Ama hyung

Yoongi: Bile bile neden kendine bu kötülüğü yapıyorsun?

Taehyung: Sende yapıyorsun.

Yoongi: Hadi ama sadece bir kaç kez klip için. Yoksa kokusundan bile nefret ediyorum.

Taehyung: Üzgünüm

Dışarıyı izlemeye başladı. Bende onu. Bu düşünceli halleri çok hoşuma gidiyordu. Beni düşündüğü önemsediği anlamına geliyordu.

Taehyung: Neden uyumadın?

Yoongi: Uyku tutmadı. Belki uyumamışsındır diye senin yanına geldim.

Taehyung: Uyuyor olsaydım ne yapacaktın?

Yoongi: Bir süre seni izlerdim. Sonra uyumaya giderdim.

Gülümseyip manzarayı izlemeye devam ettim. Rüzgar hafif hafif esiyor insanı mayıştırıyordu.

Taehyung; Hyung bir şey isteyebilir miyim?

Yoongi: Ne?

Taehyung: Bu gece yanımda uyur musun? Çok uykum olmasına rağmen yatağa girince uyuyamıyorum. Sanki eski günlerde ki gibi.

Tereddüt etmeden kafasını aşağı yukarı salladı. Küçük bir çocuk gibi mutlu oldum. Daha önce de bir arada uyumuşluğumuz var ama nedense son zamanlarda defalarca yaptığımız onca şeyler beni daha mutlu ediyordu. Ve daha da heyecanlandırıyordu. Birlikte odama geri dönüp yatağa uzandık. O sırt üstü yatarken ben ona doğru döndüm. Gözlerini kapatıp uyumaya başladı. En azından ben öyle düşündüm. Yan profilden yüzünü incelerken gözlerini açmadan konuştu.

Yoongi: Uyu Tae

Taehyung: Elini tutabilir miyim?

Tekrar gözlerini açmadan elini uzattı. Elini sıkı sıkı tutup anında uykuya daldım.

Ertesi gün Jimin'den;

Gözüme giren güneş ışığıyla uyandım. Kollarını vücuduma saran sevgilimi ittirip ayağa kalktım. Yüzümü yıkayıp biraz hava aldım ve sabah sporu yapmak için koşmaya gittim. Genelde Jin ve ben en erken kalkanlardık. Bu yüzden birlikte koşuya giderdik. Sabah koşusundan sonra tekrar eve geldim. Duş almak için odama çıkarken aklıma Taehyung'un odasında unuttuğum tişörtüm geldi. Kapıyı çalmadan içeri daldığımda yatakta iki kişinin olduğunu farkettim. Birazcık yaklaşıp o kişinin huysuz kedicik olduğunu farkettim. Taehyung'un kafası Yoongi'nin boyun boşluğunda kolları belinde. Yoongi hyungun bir kolu Tae'nin saçında diğer kolu ise belinde. Aşırı tatlı durdukları için fotoğraflarını çektim. Hadi ama burada da kimin kimden hoşlandığını kendileri bile bilmezken bilen kişi benim. Taehyung tabiki Yoongi hyungdan hoşlanıyor. Bunu defalarca istemeden olsa bile belli etmişti. Tabiki bütün üyeler saf olduğu için (ne hikmetse) sadece ben anlamıştım. Kendinin bile haberi yoktu belki de. Tişörtümü alıp odadan çıktım. Odama girdim. Jungkook hala uyuyordu. Duş alıp üzerimi giyindim ve mutfağa kahve yapmaya indim. Kahve makinesini çalıştırıp beklerken telefonumdan sosyal medya da geziyordum. Hayranlarımızdan Jungkook ile beni yakıştıranlar vardı ama bir o kadar yakıştırmayan da vardı. Ve biz Jungkook ile en ufak bir açık versek kariyerimizde düşüşe geçeceğimizi çok iyi biliyoruz. Bu yüzden son zamanlarda ekranda eskisi kadar yakın bile durmuyoruz. Keşke insanlar kimsenin hayatına karışmayıp saygı duymayı öğrenebilse.

Jungkook: Günaydın sevgilim

Arkadan bana sarılan tavşana kocaman gülümseyip sarıldım.

Jimin: Günaydın aşkım

First KissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin