Taehyung: Yoongi yavaş ol Gyeong'u zar zor uyuttum.
Yoongi: Taehyung günlerdir bu geceyi bekliyorum. Gyu annemlerde. Gyeong da derin uykusuna daldı hadi odamıza gidelim. Çok önemli işlerimiz var.
Taehyung: Yaa aşırı önemli
Yoongi: Benim için önemli. Biraz daha konuşup oyalanırsan odaya çıkmak yerine sana salon fantezisi yaşatırım sevgilim
Taehyung: Yoongi sen-
Dudaklarıyla her zaman ki gibi lafımı böldüğün de zilin sesi de öpüşmemizi bölmüş oldu. Ee etme bulma dünyasıydı sonuçta
Yoongi: Yapma! Kim gecenin bu saatinde ?
Söylene söylene kapıyı açmaya gittiğinde gelen kişinin nefes nefese kalmış olan Jhope hyung olduğunu farkettik.
Yoongi: Jhope?
Jhope: Ocağınıza düştüm. Yardımınıza ihtiyacım var
Yoongi: Bu saatte mi? Sabahı bekleyemedin mi yani
Jhope: Sevişmenizden daha önemli bir konu var Yoongi!
Taehyung: Noldu hyung?
Jhope: Hee aşerdi. Ama öyle böyle değil yani. Zor kurtardım canımı.
Yoongi: Bir dakika. Hee aşerdi ve sen istediği şeyi almak yerine bizim eve mi geldin?
Jhope: Salak mısın oğlum sen. İstediği şeyi almayıp niye size geleyim. Saatlerdir arıyorum ama hiçbir yerde bulamıyorum.
Yoongi: Senin bulamadığını biz nerden bulucaz?
Jhope: Susar mısın lütfen!
Taehyung: Aşerdiği şey ne?
Jhope: Akebi
Taehyung: O ne be?
Jhope: Ya bir meyve boşver onu. Yardım edin de birlikte bulalım. Ben çocuğumun orasında burasında akebi lekesi olsun istemiyorum.
Yoongi: Lan çilek var muz var onları geç mandalina var mis gibi meyveler işte. Canı çeke çeke ne olduğunu bilmediğimiz şeyi mi çekti? Gerçi seninle evlenen kişiden bahsediyoruz gayet normal
Jhope: Yoongi bu söylenmelerine yolda devam edersin. Evde 8 ay 2 haftalık hamile karım bekliyor acele etmeliyiz.
Taehyung: Size iyi şanslar. Benim kızım uyuyor malum tek bırakamam.
Yoongi: Benimde kızım uyuyor. Sana başarılar Jhope
Jhope: Kurtuluşun yok Yoon düş önüme.
Yoongi: Olan hep bizim gecemize oluyor.
Somurtarak söylene söylene Jhope ile adını dahi duymadığım meyveyi aramaya gittiler. Çocuksu hallerine gülümseyip odamıza çıktım. Uyku tutmadığı için oturup sadece düşündüm. Yıllar çok hızlı geçiyordu. Yoongi'ye hyung diyip gizli gizli sevdiğim günler hala dün gibi geliyor. Ama biz evlenmiş üzerine yaklaşık 5 yıl geçirmiştik bile. Tabi ikimizde de değişimler ister istemez olmuştu.
Mesela Yoongi. Yaşı ilerledikçe o olgun soğuk sert adam çocuksu oluyordu. Bazen o kadar mızmız oluyordu ki 3 çocuk yetişdirdiğimden şüphem olmuyordu. Onun bu hale geleceğini bana 5 yıl önce söyleseler hayatta inanmazdım.
Telefonum çaldığında ses ile düşüncelerden arınıp aramayı cevapladım.
Taehyung: Hayırdır Jimin bu saate aradın. Bir şey mi oldu yoksa?
Jimin: Ya bu en gereksiz hyung kocamı aldı gece gece. Neymiş Hee'nin aşerdiği meyveyi bulma operasyonu varmış da Jungkook'a ihtiyaçları varmış.