Taehyung: Psikolojik rahatsızlığın mı var Yeonjun. Neden sessiz sessiz yaklaşıyorsun?
Yeonjun: Kusura bakma hyung seni korkutmak istememiştim. Sadece buralarda dolaşırken seni farkettim gelip selam vermek istedim.
Taehyung: Tamam sorun yok. Sen iyi misin? Bu halin ne?
Yeonjun: Hiç. Sadece kafam çok karışık.
Taehyung: Neden karışık?
Yeonjun: Ailem yüzünden.
Taehyung: Tane tane konuşmada anlat Yeonjun
Yeonjun: Kardeşim anlattı. Bugün birlikte dışarıya çıkmışlar. Yolda gay olan iki sevgiliyi görmüşler daha sonradan annem ve babam bu konu hakkında pekte iç açıcı konuşmamış. Resmen birer Homofobikler.
Taehyung: Tabi senin gay olduğunu bilmiyorlar
Yeonjun: Aynen öyle. Ne yapacağım bilmiyorum.
Taehyung: Sakin ol Yeonjun. İllaki bir yolunu bulacağız
Yeonjun: Ama nasıl? Ailemi ikna etmem neredeyse imkansız. Hem onlar yüzünden hoşlandığım kişiye bile açılamıyorum.
Taehyung: Bir şekilde halledeceğiz dedi- Bir dakika hoşlandığın kişi mi?
Yeonjun: Hass- şey
Taehyung: Tamam tamam kim olduğunu sormayacağım. Zamanı geldiğinde söylersin.
Yeonjun: Sağol hyung. Benim gitmem gerek. Daha sonra görüşürüz.
Taehyung; Görüşürüz.
Yeonjun gittikten sonra çifte kumruların yanına geri döndüm. Jimin Jungkook'un omuzunda uyumak üzereydi.
Taehyung: Artık gidelim mi?
Jungkook: Olur benim minik civcivim uyudu uyuyacak.
Jimin: Sensin minik. Yaşça senden büyük olduğumu unutma
Jungkook: Boy olarakta benim büyük olduğumu unutma.
Taehyung: Başlamayın yine sen küçüksün sen kısasın muhabbetine eve gidelim.
Ayağa kalktıklarında eve ilerledik. Eve geldiğimizde kapıyı Yoongi hyung açtı. İçeri girdiğimizde ortalıkta kimsenin olmadığını farkettik. Hepsi uyumuştu.
Yoongi: Neredeydiniz? Aşağıya bir indim kimse ortada yok.
Jimin: Hava almaya çıkmıştık. Diğerleri uyudu büyük ihtimalle.
Taehyung: Sende uyumuşsundur sanıyorduk. Rahatsız etmedik o yüzden.
Kafasını sallayıp salona ilerledi.
Jungkook: Biz yatmaya gidiyoruz. İyi geceler Tae
Taehyung: İyi geceler.
İkisi de yukarı çıkınca bende salona ilerledim. Yoongi hyungun karşısına oturdum
Taehyung: Daha iyi misin hyung?
Yoongi: Hıhı. Daha iyiyim.
Taehyung; Sevindim.
Bir süre aramızda bir sessizlik oluştu. Salonda led ışıklar dışında ışık yanmadığı için ortam loştu. Göz göze geldiğimizde ikimizde gözlerimizi alamadık. Neden kalbim yine ritimsiz bir şekilde atmaya başlamıştı ki? Yoongi hyung hafifçe gülümseyip tam bir şey söylecekken yukarıdan gelen çığlıkla ayağa kalktık ve yukarı çıktık. Sesler Jhope'un odasından gelmişti. İçeri daldığımız anda Jhope'u yatağının üzerinde zıplarken bulmuştuk
Jhope: Böcek böcek. Alın onu lütfen alın
Taehyung: Haa?
Yoongi hyung gözlerini devirip sakinleşti. Çığlık attığı için önemli bir şey oldu sanıp endişelenmiştik. Diğer üyelerde odaya gelmişti.
Namjoon: Neler oluyor?
Jin: Niye güzellik uykumu böldünüz?
Jhope: Buraya geliyor. Alın şunu AAAA
Yoongi: Jhope bağırmaya kes.
Jimin: Böcek mi nerede?
Jiminde Jungkook'un sırtına atlayıp çırpınmaya başladı.
Yoongi: Sanki sizi yiyecek anasını satayım alt tarafı böcek. Ne korkaksınız.
Yoongi hyung masanın üzerinden kağıt alıp böceğe yaklaştı ve böceği yerden aldı.
Yoongi: Gördünüz işte bu kadar.
Taehyung: Hyung çok değişik bir böcek. Daha önce hiç görmemiştim
Yoongi: Abartma Taehyung.
Gayet rahat hareket ederken böcek bir anda elinin üzerine çıkıp onu ısırmıştı. Yoongi hyung kısa bir küfür edip böceği elinden uzaklaştırmaya çalışıyordu. Jhope ve Jimin yine hareketlenip odadan kaçmaya başlamıştı. Böcek ayağımın dibine gelince üzerine basıp ezdim. Ayağımda terlik olduğu için rahattım. Böcek ölünce kurtulduğumuzu düşünmüştüm. Taki Yoongi hyung bize kısık bir sesle seslenene kadar.
Taehyung: Hyung?
Yoongi hyung yere yığıldı. Gözlerimizi büyütüp yanına koştuk. İçimde aşırı büyük bir korku hissettim.
Jin: Pişt uyan pişt
Namjoon: Kedi mi lan bu?
Jin: Bizim kedimiz değil mi?
Namjoon: Yani öyle de mecazen sonuçta. Pişt diyerek uyandırabileceğimizi sanmıyorum.
Jhope: Sence gerçek kediler pişt diyince uyanır mı?
Jin: Bence uyanırlar. Pişt kelimeleri onlar için yok mu zaten?
Namjoon: Pist değil miydi o?
Jin: Ha "S" ha "Ş" ne fark eder namnam. Her yerde filozof gibi davranmayı bırak artık.
Jhope: Edebiyata girmez mi o?
Taehyung: Dalga mı geçiyorsunuz? Yoongi hyung bayıldı sizin derdinize bakın. Hyung aç gözlerini hyung
Namjoon: Biz onu unuttuk ya. Yoongi uyan.
Taehyung: Neden uyanmıyor? Hyuung!
Yunki iyi misin adamım?