14. Bölüm

12.5K 723 162
                                    

Hoş geldiniz kuzular,

Bu bölüm çiftlerimizden birinde +18 var dedik ama ondan önce yazılması gereken sahneler varmış ama o zaman yazsaydım muhtemelen o çiftimdeki bu sahneyi yazmayıp direk mevzuya girecektim ama öyle olsa bir eksiklik olacaktı yani haftaya kaldı o konu. 😂

Bölüm sınırı 300 oy olsun. Oy sınırı geldiğinde bu hikayeyi yazacağım kuzular. Gelmezse bir hafta benim proje haftam diğer iki hafta Kayıp Yazma haftası olacak. Yıldıza basmak zor değil ya ballarım. Benden başka kimsenin görmesine izin vermeyeceğim söz. Hadi kırmayın beni.

Keyifle okumalar dilerim. 🌸
●●●
Yavaşça yatağına sığınan Asya'ın Cemal'in hala gelmemesine canı sıkılmıştı. Bir haftadır sabah ona görünmeden gidiyor akşam ona görünmeden geliyordu. Asya başta bekleyip hesap sormayı düşünmüştü ama buradan gittikten sonra zaten evde ikisi olacaktı. İlerideki bir zamanda yeterince hesap soracaktı genç kadın şimdilik sessiz kalıyordu ancak evlilikleri gerçek bir evliliğe dönüştüğü an bu yaptığının hesabını araları iyi olduğunda soracaktı. Bir gece kalmıştı şurada. Ha gayret dedi kendi kendine. Sonra yatıp uyumuştu. Sabah uyandığında hızlıca hazırlanıp odasından çıktığında kocasının evde olduğunu içerideki tıkırtılardan anlamıştı. Sinirle içine nefes çekip yavaşça mutfağa doğru yürüdüğünde hazırlanmış sofrayı görünce kaşları havaya kalktı. Kaç gündür gelmeyen adam masa mı hazırlamıştı ona?

"Hayırlı sabahlar. Gel iki üç lokma ye hazırlanıp gidelim. Adamın arabası bekletirsek ayıp olur. " Sinirli bir nefes çekti Asya içine. Elbet hesap zamanı gelecek, dedi kendi kendine. Sustu. Sakince gidip oturdu kendisiyle konuşmak için uğraşmayan kocasıyla konuşmadı o da. Boğazında bir yumru oluşmuştu. Tamam hata yapmıştı ama bu kadar büyük bir cezayı hak etmiyordu ki. Sadece Cengiz'i sevmediğini söyleyecekti. Birde ablasının dediği gibi yakışıklı olduğu için sevdiğini sandığını söyleyecekti.

İzin vermemişti. Onu da anlamaya çalışıyordu ama karşılığında biraz onunda kendisini anlaması gerekmez miydi? Kırgındı kırgın olmasına ama biliyordu ki kırgın olursa çoğu şeyi aşamayacaklardı.

Yutkundu kadın yüzünü maskeledi sanki hiç alınmamış gibi sonra önündekilerden yedi sakince. İkiside yiyip bitirdikten sonra sofrayı kaldıran Asya'nın sakinliği Cemal'in dikkatinden kaçmasa da üzerine düşmek istemedi zira ne zaman karısıyla ilgilense hatırlamak istemediği her şeyi gözünün önüne bir şekilde getiriyordu kadın. O yüzden sakince kendi kaldığı yere gidip bohça yapılan eşyaları eline aldı. Karısının da elinde tuttuğu bohçayı aldığı sırada araba sesiyle kendisine bakan Asya'ya işaret ederek o önden Asya arkadan yürüyüp arabaya doğru geldiler Ali'nin yardımıyla eşyaları yerleştirip arabaya oturduklarında onların sessizliğine tezat bir neşeyle konuştu Feride.

"Ayyy Asya şimdi senle bir sürü şey yaparız. Sen bana gelirsin ben sana gelirim. Sonra dardümüz pikniğe gideriz..." Diye şakıyarak konuşan kızı gülümseyerek dinledi Asya Feride ile yakın olmaktan o da çok mutluydu ve Feride'nin orada olması biraz olsun içini rahatlatıyordu. Onun böyle konuşması normalde onu heyecanlandırırdı ama çözmesi gereken bir sorun varken şu an Feride'nin söyledikleri bir kulağından girip diğerinden çıkıyordu.

Biraz daha konuşmaya devam eden Feride bir yerden sonra ağabeyi ve Asya'nın durgunluğunu anlayıp susmuş ve önüne dönmüştü. Ne de olsa Asya yanındaydı artık ağabeyi sık sık görüşürlerdi.

Durgunca yolu izledi Asya tüm yol boyu geçen bir haftanın ona verdiği sıkıntıyı düşündü. Sonra Cemal'in inadını sonra o inadı kırmanın yollarını sonra baktı ki yol bitmiş çoktan hiç görmediği evlerine gelmişlerdi.

Gönül YangınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin