ZENDER
Să fi aflat într-o celulă timp de patru ani , este oribil. Viața de prizonier e de tot rahatul. Dar astăzi... după atâta timp cât am așteptat, în sfârșit voi fi liber .
Liber pentru a mă răzbuna.
Chiar credeau, că mă pot ține aici pentru totdeauna ? Eu sunt cel care a fost acuzat pentru fapta scorpiei ăleia, va plăti pentru ce mi-a făcut și n-am să mă las până nu o sufoc cu propriile mele mâini .
— Ești liber Larsen, dar încă suntem cu ochii pe tine !
— Mda...nu prea !
Mormăi eu și ies din celulă. Ofițerul se dă la o parte când înaintez . Aștept să-mi scoată cătușele .
— Ce m-ai aștepți ? Scoatele o dată !
Râde isteric .
— Ha, ai vrea tu !
Îl apuc de guler și îl lipesc de zid mârâind :
— Am spus să mi le scoți , acum , nu-s aici ca să mă joc!
Brusc ceva mă lovește în cap și îi dau drumul polițaiului în timp ce ceilalți ofițeri mă apucă de brațe .
— Fără violență Larsen s-au îți prelungim perioada de ședere !
Nu-i puteam să-i las să mă închidă din nou .
Și deși îi uram, i-am lăsat să mă ducă departe de ofițer, de alt fel îl sugrumam acolo .
— Îți vom da drumul curând , dar m-ai întâi ...
Unul din ei scoate ceva din buzunar.
— ...facem asta !
Urlu cât mă ține gura , din cauza șocului electric care îmi străpunge trupul . Cad în genunchi răsuflând precipitat , în timp ce ei râd .
— Nenorociții na..
Dar nu termin că din nou sunt electrocutat și din nou urlu .
— Gura Larson !
Zice unul dintre ofițeri și îmi aplică al treilea șoc, care mă lasă lat la pământ .
În mod normal i-aș snopii pe toți căcănarii ăștia din doar câteva lovituri , dar sunt prea slăbit acum . Iar înainte să-mi pierd cunoștința, ceva m-a lovit în stomac apoi totul se întunecă.
════ ⋆★⋆ ════
Când deschid ochii mă aflu în fața porților pușcăriei. Încă amețit încerc să mă ridic în picioare .
Rahații, o să-i omor și pe ei . Dar asta după ce-mi rezolv treburile neterminate . Am deja vânătăi de la cătușele alea nesuferite ...iar aerul de afară , este oare cum m-ai plăcut cred că este primăvară sau vară ...oricum ar fi, nu-mi pasă , trebuie să fac niște bani , și poate să mi-o trag . Sincer, n-am m-ai atins o femeie de patru ani ... a fost greu să rezist tentanțiilor .
Dar acum, cred că știu și unde să mă duc . Aveam deja hainele mele cele vechi , le îmbrăcasem înainte să mă ,,elibereze ".
Îmi trec mâna prin păr apoi pe maxilar, aveam ceva păr pe maxilar. Îmi trebuie o schimbare, n-am să-mi fac planurile , arătând ca un moș de cinzeci de ani .
Este seară așa că cluburile de poker trebuie să fie deschise . Sunt maestru la poker, așa că cum nu am nici un ban , v-a trebui să șterpelesc de la idioții care își aruncau banii în vânt.
CITEȘTI
OBSESSED
RomanceZender Am simțit o atracție pentru Sage din clipa în care s-a izbit de mine și am făcut contact vizual. Era singură și buimatică, ceea ce era puțin amuzant, dar am știut că e specială. Mereu e singură, încercând să ascundă de toți ceva ce nimănui nu...