Șase

1.1K 78 12
                                    

SAGE

Cursurile se termină la trei jumătate. Îmi strâng lucrurile și le pun în ghiozdan, primisem un mesaj de la Marcus în care îmi cerea niște bani . I-am spus că încă nu am la mine, dar nu i-a păsat, și acum habar n-am ce să fac... să mă duc sau nu acasă .

Mi-e frică să nu țipe la mine sau m-ai rău să nu se înfurie m-ai tare că îl ignor. Dar chiar nu am bani, tot ce mi-a rămas sunt o sută de dolari pe care o să-i folosesc ca să cumpăr alimente .

Isuse...de ce mereu trebuie să fie așa ?

O zăresc pe Savannah butonând din nou telefonul. Mă apropii de ea întrebând :

— Mergi acasă ?

— De fapt, aștept pe cineva !

— Pe cine ?

— Nu-i important, poți să pleci și fără mine !

Nu înțeleg de ce Savannah niciodată nu-mi spune exact ce gândește. Dar nu am de gând să încurc pe nimeni așa că îmi aranjez ghiozdanul spunând:

— În regulă atunci... ne vedem mâine la cursuri !

— Pa !

Fac cu mâna după plec cu mâinile în buzunar spre ieșire .

De ce mă simt așa ? Este ciudat de explicat... uneori mă uit în jur, la toți oamenii care mă înconjoară și la felul de cum se uită la mine, sau pur și simplu mă ignoră . Asta mă face să cred că eu sunt problema .

Poate dacă aș fi mai veselă ca Savannah sau ca Anne, îmbracându-mă cu haine moderne și aflând toate bârfele, da poate atunci lumea m-ar observa.

Îmi deschid telefonul uitandu-mă la mesajul de la anonimul cu care am început să vorbesc . El spunea că sunt drăguță ... și asta oare cum influențează la starea mea de spirit... dar faza e că, habar n-am cine poate fi.

Dacă măcar aș ști cu cine am de-a face, mi-ar fi m-ai ușor .

Brusc, telefonul meu sună.

Firar Marcus .

— Sunt pe drum !

— MAI REPEDE, DISEARĂ AM UN JOC DE POKER AM NEVOIE DE BANI !

Uram când Marcus avea crize de furie...sunt îngrozitoare , m-ai ales când e și în stare de ebrietate .

— Nu-i nevoie să țipi... ajung în douăzeci de minute !

— În zece alt fel mă ocup eu ca data viitoare să ajungi m-ai repede , ai înțeles ?

Oftez .

— Am înțeles !

Închid apelul și ies din universitate, îndreptându-mă spre casă cu pași rapizi. Telefonul meu bâzâie, îl scot din buzunar crezând că e alt mesaj de la Marcus , dar de fapt, este exact cine , nu credeam că o să fie .

Necunoscut : Unde te duci așa grăbită ?

Mă opresc și mă uit în jur. Nu era nimeni, doar câțiva studenți care mai hoinăreau pe lângă universitate .

Toată chestia asta îmi dădea fiori și habar cine este omul ăsta care îmi tot trimite mesaje și de unde știe tot ce fac ?

Eu : Nu mă duc nicăieri . De ce îmi pui întrebări așa ciudate ?

Necunoscut : Nu-i ciudat faptul că te-am întrebat unde te duci !

Eu : Da, dar nici măcar nu ști unde mă aflu !

OBSESSED Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum