Șaisprezece

1.1K 67 5
                                    

ZENDER

Nu știu când am fost atât de disperat după ceva cât să-mi pierd mințile. Să o am pe Sage în patul meu este ca și cum aș fi câștigat la lotto. Penisul îmi e așa tare încât am impresia că o să iasă prin boxeri.

Nu m-ai făcusem sex de mult. Iar asta o să fie o partidă unică ...una de vis. Câte i-aș putea face acum...ar demonstra că deși pentru ea nu-s decât un om, de fapt ar vedea bestia care se ascunde în mine .

Îi sug și sărut, fiecare părticică din gât îndreptându-mă ușor peste pieptul ei, pe care îl sorb din priviri. Are ce-i m-ai frumoși și, și ce-i m-ai sexy sâni pe care i-am văzut vreodată. Perfecți pentru gura mea .

Știu că o dată ce o să intru în ea, o să pierd controlul așa că lingându-o pentru ultima dată între sâni, îmi ridic capul întrebând:

— Chiar îți dorești asta?

Ea ezită câteva clipe.

Nu o condamn.

— Știu că nu o să mă rănești!

Ah, dacă ai ști .

— O să te posed...

Murmur eu la urechea ei simțind cum sfârcurile i se întăresc și m-ai tare pe pieptul meu.

— ... vreau să ți-o trag așa cum îmi place, o să mă lași ?

— Da...

Însă răspunsul ei este ca o șoaptă ușoară. Una excitantă. Mă aplec puțin și o mușc de buză, Sage tresare puțin. Speram să văd puțin sânge pe buzele ei , pentru că mă excită teribil.

Îi sug buza de jos până când reușesc să-i mușc o bucățică.

— Au !

Îi ling părticica roșiatică de pe buze introducându-mi limba în gura ei. Savurez fie-care mișcare a gurii ei sugându-i limba și dezmierdându-i buzele în cel mai lascisiv mod cu putință.

Sage își împinge sexul în erecția mea și știu că ăsta e semnalul. Strecor o mână între noi și îmi scot penisul după care îl strecor în ea. Umezeala și plăcerea pe care o simt intrând în vaginul ei îmi provoacă stele verzi.

La naiba cât de bine e să fi într-un vagin.

Când mă împing cu totul, Sage scâncește și își înfige unghiile în spatele meu închizând ochii.

— O da...simte-mă în tine iubito... simte cui îi aparții!

Încep să mă împing o dată în ea. Sage scapă un geamăt puternic din gâtlej. M-ai fac o mișcare, Sage scoate același sunet.

— Îți place asta?

Întreb eu cu voce răgușită.

Încep să o penetrez. Îi ridic picioarele și le duc după talia mea, asta face să intru și m-ai adânc.

— Oh... Doamne...da !

Suspină ea când mișcările devin din ce în ce m-ai sălbatice. Mă împing așa tare în ea în cât tăblia patului se lovește de perete.

— Ah ...ah...ah...mai mult...mai mult...

Este extrem de sexy când imploră. Mă mișc m-ai repede. Unghiile ei mă zgârâie pe spate în timp ce se împinge m-ai mult, mișcându-și șoldurile o dată cu ale mele.

In cameră răsună doar gemetele ei și gâfâielile mele scăpate de sub control.

— Este destul pentru tine?... spune-mi iubito, ce îți mai dorești?

Fața lui Sage se îmbujorează și imediat își lasă capul pe spate. Strecor un deget între noi și îi umezesc clitorisul frecandu-l rapid. Asta îi sporește plăcerea, iar Sage are un orgasm de două ori mai puternic decât primul.

Mușchii vaginului ei se contractă în jurul penisului meu iar eu simt că cedez plăcerii.

Îmi las capul pe pieptul ei închizând ochii.

Nu îmi doresc să ies din ea niciodată.

— Rămâi cu mine...

Murmur eu.

— ... măcar în seara asta!

Pieptul i se umflă la fiecare respirație, și printr-un oftat, Sage confirmă:

— În regulă...dar nu am cu ce să mă îmbrac !

Mă ridic și ies din ea plecând spre șifonier. Iau unul dintre tricourile mele preferate, după care îl dau spunând:

— Cred că albastru o să-ți scoată părul în evidență!

Ea zâmbește scurt.

— Mulțumesc!

OBSESSED Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum